14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 07/07/2007 17:39

Si el voleu veure avui mateix (voltat d'unes quantes desenes de germanets i germanes furgonetes)...

Imatge

Ya está aquí la quinta edición de la Beach Party que hacemos en Vilassar de Mar, en el mismo chiringuito del año pasado, el OBLIKUE (ex Xiri), que está situado detrás de la nueva estación RENFE de Vilassar / Cabrera de Mar. Os recordamos que podréis aparcar vuestros vehículos al lado del chiringuito, casi tocando la arena, tanto que casi podríais compartir mesa con ellos a la hora de cenar.

La filosofía del encuentro será idéntica a la de anteriores ediciones, quedaremos a partir de las 17.00 h para pasar una tarde - noche de verano en la playa en compañía de nuestros vehículos, quien quiera se podrá bañar en la playa, tomar el sol o sencillamente sentarse en la terraza del chiringuito a tomar una cervecita.... hasta la hora de la barbacoa a pie de playa al más puro estilo californiano con música idónea para la ocasión y marcheta hasta que el cuerpo aguante.

Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 08/07/2007 18:05

A mí em sembla bé fer una trobada, [ego="on"]però millor que no sigui al setembre, que tinc un ultimàtum per a presentar el TFC... :suar [/ego]



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 10/07/2007 14:03

Fran Tanimaries a fer una sortida fins a Canfranc amb el R8? Podriem montar una sortida fins allà amb els nostres classics.

Qui sapunta?

Jo mi apuntu amb el SEAT 124.


I tu Wefer amb el 1200?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 10/07/2007 16:12

:o

Ja saps quants quilòmetres són?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 10/07/2007 19:33

Amb un cotxe normal tardàvem vora 5 hores en fer el trajecte. Imagino que amb un cotxe clàssic es tardarán unes 8h i heu de tenir en conte que es pasa per una zona altament calurosa i desèrtica com és la part nord dels Monegros.

S'hauria de pasar la nit a Canfranc.

Salut,



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 10/07/2007 23:39

Serie-1000-metro ha escrit:I tu Wefer amb el 1200?
Ufff... són molts Km, no sé
Jo, si es fes una sortida "llarga", com a molt m'atreviria a anar a veure els ponts el Tren Groc, per exemple. Però Canfranc són molts Km!!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 0:34

Doncs Lluís, és que precisament estic "embolicat" en quelcom que m'ha de portar, amb més gent, fins a la veïna Aragó, el cap de setmana del 28 i 29 de juliol... Si algú (amb cotxe "clàssic") s'hi vol afegir, està a Pieldetoro (http://www.pieldetoro.net), subfòrum de concentracions, tema "De Toro a Toro".

Llavors, ara per ara qualsevol idea d'aquest tipus (per cert, és bona!) és prou incompatible amb allò. Bé, podria ser compatible si de Saragossa anéssim fins a Canfranc, però... són ben bé 2 hores "extra" de viatge (més la tornada, etc.)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 11/07/2007 21:05

Hola!

Be de fet la meva idea original del tema Canfranc, era la seguent:

Divendres:
Sortir de Barcelona un Divendres a mitja tarda.
Arribar a Canfrac a l'hora que fos, i anar a l'hotel que hauriem reservat desde Barcelona amb suficient antelació.

Dissabte:
Comque hauriem arribat tard, al matí dormir, o no, depen de cada un.
Pasar tot el dia per allà, visitar estació, etc...

Diumenge:
Llebarnus relativament d'hora, les 9 o 10, i tornar cap a Barcelona tot xinu xanu.

Naturalment els trajectes d'anada i tornada es farien amb força parades, lu ideal seria d'uns 20 minuts per deixar descansar lu suficient els cotxes.

Llocs de parades que crec que serien bon punts: Lleida-Zaragosa- i en algun punt de entre Zaragosa i Canfranc, al tornar el mateix pero al rebes. Es podrien fer mes parades per urgencies tan de persones, com de vehicles, o senzillament per descansar.

Que us sembla?

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 23:22

Wonderful idea, però, com ja dic, de moment el curt termini està bastant tancat, pel que fa a sortides automovilístiques... i el mig termini està ocupat per viatges europeus ;)

Ara, que jo al setembre tinc un pont de 5 dies, je je... (visca la festa de Lliçà d'Amunt!)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”