14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 12/01/2007 0:09

Fran-Ikarus ha escrit: - 14:30 Tanquen el Museu i s'acaba la concentració, dinem per allà.
Quina idea porteu? Dinar entrepà que portareu, o buscar un lloc que ens serveixin?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 12/01/2007 10:20

Sento dir-vos que he agafat una febrada i no podré venir.

:'( >:( :?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 12/01/2007 20:35

Que et milloris, Orique. Tanmateix, et poso a la llista "En la recàmara", amb el Mortadel·lo, i si sona la flauta i et recuperes a temps...

Pel que fa al dinar, la idea és buscar les tres B (Bueno, Bonito, Barato). De fet, l'última de les tres :roll:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 13/01/2007 13:01

Jo soc partidari de buscar les tres "B", que per allà ni a moltes, i per cert, els cotxes on dinaràn? :x .

També dirvos que just al costat de on es fa la concentració, hi ha un circuit de trens de 5 polsades, obert Diumenges i Festius de 11 a 2, del matí.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 13/01/2007 14:03

Finalment tampoc compteu amb mi (si és que encara ho feieu) per la Trobada de demà.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 13/01/2007 16:35

Bueno, com ja havia dit, hauré de tornar d'hora. Hi haurà alguna parada per Sitges?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 13/01/2007 21:08

Segurament es passi per alla.

Salut,

PD: Al final es queda al final de la L3, Zona Universitaria?

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 13/01/2007 22:33

Si, a l'avinguda Gregorio Marañon, que esta al costat de la boca de Univesitat de la Linia 3, no osbtant, mes amunt, hi ha un misatge de Fran-Ikarus, que hi ha un mapa del lloc, i diu a on es ecxactament.

Salut i peles!!!


Fins demà!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 14/01/2007 20:57

Un dia de cotxes, trens i altres aficions, se'ns dubte:

Cap a les nou del matí els participants hem anat arribant al punt de trobada, uns més tard que d'altres, però tots: com a conductors Wefer, Frank-Ikarus i Sèrie-1000-metro; com a conduïts, jo (jordilar), metring i Josep_Serre.

Sobre les 9:25 hem partit rumb Vallcarca i Vilanova, per les costes del garraf, una carretera i indret espectaculars on hem pogut veure varies concentracions de motos, ciclistes i gent que fa expeliologia :x . Es podria dir que un percentatje elevat d'aficions estávem allà, si contem que en els nostres cotxes també hi viatjàven aficionats al ferrocarril :D . Cap a les 10:16 arribem a Vallcarca, més o menys al mig de Sitges i Garraf, on hem fet una visita la tètrica estació del ferrocarril empolsegada de ciment, i les installacions del port on hem buscat -i creiem que hem trobat- les restes de l'antic ferrocarril miner que unia la fàbrica de ciment amb el moll i d'altres instal·lacions industrials fora de servei.

Arribem a Vilanova cap a les 12. Malauradament sembla ser que no hi ha concentració de cotxes clàssics, doncs no en veiem cap. Visitem el circuit i les installacions de 5" que hi ha al parc del costat i donem una volteta amb un dels trens :P, fem fotos, parlem amb coneguts i posteriorment ens dirigim al Museu o Desguás de Vilanova, abans despedint-nos de la metring que habia de marxar dora. Rebem la confirmació via sms d'un amic del Frank que avui no hi havia concentració i que era un altre dia :roll:

Dinem i cap a les 16:00 marxem a Gelida, primer anant per Vilafranca i d'allà per una carretera de moltes corves que va pel cantó de la vall cap a Gelida. Abans de pujar al funicular o ferrocarril en cursiva, ens hem despedit del Frank-ikarus i el seu Renault 8 "pastelito de crema" :) i hem pujat al en perill d'extinció Funicular de Gelida on he vist per primer cop un bitllet de talonari de FGC :o i he tingut el gust de notar el traquiteix de les vies i l'espetec de la deformació de la caixa de fusta. Un cop ja tots avall, ens hem despedit i hem tornat cap a Barcelona per l'autopista.

M'ho he passat molt bé i he tingut el plaer de viatjar als 3 cotxes: al Seat 124 del Sèrie-1000, al Renault 8 del Frank-Ikarus i al Seat Esport 124 amb superaccel·leració de'n Wefer. Crec que es per repetir-la, però amb una mica més de participants! ;)

Pròximament estem pensant en publicar les fotos d'aquesta i de totes les sortides en un espai perque les pugueu veure. Aviam si funciona :)

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 14/01/2007 21:19

Jordilar, si vols posar les fotus, la nova web, ja esta en funcionament.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 14/01/2007 21:42

Jordilar, ja estas registrat, ja pots a posar les fotus!

Salut i peles!!!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 14/01/2007 23:21

Hola:

Ja he pujat 26 fotos. Teniu que anar a imagenes > mostrar fotos, doncs per motius novells he posat abans les fotos que l'album :x , així a la carpeta de cotxes clàssics+ferrocarril, no veureu res.

Les fotos es mostren en una cualitat standar comprimida per l'aplicació que agrega les fotos. Si voleu alguna en concret en mida original, només m'ho heu de fer sebar amb un mp o e-mail. No se com posarli comentaris a cada foto >:(

Aquí us deixo amb el link ->

Salut,

EDITO: He repujat les fotos i les he posat a l'album corresponent. El link és -> http://groups.msn.com/FOTRACAT/pictures

Salut,
Jordilar l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 15/01/2007 14:19, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 15/01/2007 9:57

Molt maques les fotus!!!!!!!!!!!!!

Per posar el comentari, es ben senzill, cuan pujis les fotus, un cop pujades, al costat de la fotu et posa modificar titulo y la descripción, doncs cliques allà i u poses, tan senzill com això, que veic que en algunes fotos ja u has fet.

Salut i peles!!!


PD: estic mirant si puc arreglar això de l'album, si no puc, tenim dues opocions, o deixaru així, o que les borris totes i posarles de nou dins de l'album.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 15:15

Molt bones les fotos, nanos! :)

Particularment, em quedo amb les poses del Marçal (wefer) i del Lluís (Serie-1000-metro) conduïnt els seus respectius automòbils pels revolts del Garraf. Impagables! :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 15/01/2007 15:18

Que, no tagrada la meva cara cuan cunduiexu? :atac


jejeje

Jo sempre amb les finestres obertes i el colze fora, son maneres de cunduir, ves...


Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 15/01/2007 17:13

Nens, ahir que parlavem de la canço de boys boys boys, cliqueu el link que us posu a continuació i mireu. :x

http://www.youtube.com/watch?v=NJsGjPbKEGU

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/01/2007 18:32

Quan tingui més estona, jo també penjaré fotos. Llàstima que no pogués estar-me més estona per allà, però la que hi vaig poder ser, va estar genial, i l'estació fantasma, molt recomanable de visitar ;)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 06/07/2007 10:56

Mortadel·lo ha escrit:ostres jo no havia vist els ultims missatges, confirmo que el meu cotxe segueix deconstruit com un plat de Ferran Adrià, encara no se si podré venir però no hi compteu gaire
¡Se acabaron las excusas!
Imatge

Al setembre, la II edició, oi?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 07/07/2007 13:31

Aquesta preciositat és del Mortadel·lo??? :o :o :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/07/2007 13:34

Clavadet a un que hi havia abans a un concessionari del carrer Ramón Albó, pel qual, cada cop que passava per allà, em queia la baba...



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”