14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 28/05/2006 16:26

Si us recordeu, fa temps que uns quants del fòrum vam "sortir de l'armari" i vam comfessar que li profesem devoció a certs vehicles amb motor d'explosió, que no van per carrils (anatema!) i, per acabar d'adobar-ho, no estan fabricats respecte les últimes normes anti-contaminació :oops:
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=1532

Apa, un cop dit això, els que continueu llegint sereu els qui podeu estar interessats :D Ahir, parlant amb en Wefer (la persona, no pas el fòrum) va sorgir un esborrany de proposta de trobada forera mixta: anar fins a un indret determinat en cotxe clàssic, i allà passejada ferroviària.

La passejada ferroviària, és clar, ha de ser circular, perquè d'alguna manera haurem de tornar cap a on hàgim deixat els cotxes.

Una possibilitat que va sorgir va ser Gelida. Anar fins allà amb els cotxes, i viure en grup l'experiència del seu funicular (jo per exemple no hi he estat mai).

El nombre de cotxes necessari seria igual al de foraires interessats, dividit per 4 i aproximant per excès (no seria impossible ficar 5 persones en un cotxe, però tampoc no és plan d'anar-hi "apretujados")

Evidentment, tots amb la samarreta del nen punki :D

De moment, tenim "catalogats" fins a 4 cotxes "clàssics" (les cometes les poso per evitar discusions banals amb puristes):

- Renault 8 "Pastelito de crema" d'en Fran-Ikarus
- Seat 1200 Sport "Kas Naranja" d'en Wefer
- VW ¿1200? "Virtual" d'en Mortadel·lo
- Seat 124 "Rojo Ferrari" d'en Serie-1000-Metro

Caldria saber, és clar, si tots els cotxes estarien disponibles. Sempre es podrien buscar més (aficionats als cotxes i als trens n'hi han, us ho ben asseguro)

A qui li agradaria la idea?
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 03/01/2007 8:56, en total s’ha editat 2 vegades.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 29/05/2006 10:44

El Wefer (persona, no el fòrum), evidentment, s'hi apunta.
S'accepten altres propostes, com per exemple fer sortides per fer el seguiment de línies o per fer safaris fotogràfics a punts significatius de línies ferroviàries d'accés complicat que, habitualment, no són accessibles amb transport públic.
La possibilitat de fer coses, per tant, hi és. Ara fan falta idees per posar en pràctica.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 29/05/2006 11:03

el meu cotxe no se jo si estarà disponible, en breu hauria de no estar-ho si la cosa va bé :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 31/05/2006 16:33

Fran-Ikarus ha escrit:Si us recordeu, fa temps que uns quants del fòrum vam "sortir de l'armari" i vam comfessar que li profesem devoció a certs vehicles amb motor d'explosió, que no van per carrils (anatema!) i, per acabar d'adobar-ho, no estan fabricats respecte les últimes normes anti-contaminació :oops:
Sou una colla de maricotxes!
:P


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 29/08/2006 12:34

Hola!

Per mi encantat, jo portu el meu SEAT 124, o ferrari rojo, com dieu vosaltres, encara que trobu que es un insult pel meu SEAT 124, dirli ferrari......... :x Els ferraris son una caqueta el meu SEAT 124 no. jejejeje

Dieu dia per fero, jo encantat, i si s'ha de portar algu al meu cotxe no hi ha problema, encara que anem 5 en aquell cotxe s'hi va ben amples.

Salut!!!!!!!!

Llarga vida als 1000ls, i 1000s!!!!!!!!!!!



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 29/08/2006 13:55

Una proposta:
- Barcelona- Rivesaltes: En cotxe Classic.
- Rivealtes- Axat: Tren turistic del Pais dels Catars i Fonolledes. http://www.tpcf.fr
- Amb la posibilitat que els cotxes classics segueixin el tren i fer una volta pel tram clausurat Axat- Quillan. Que son unes boniques gorgues.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 29/08/2006 15:08

Hola!

Avera aquesta ultima proposat esta força be, pero en el meu cas, no li vull fer tans Km, mes que res, que es un cotxe que es pasa tota la setmana parat, i si el trec un dia a circular no li fare fer tans km, ara anar a Gelida u trobu olé! Anar a Rives Altes, tambe magrada, pero això u podriem fer amb cotxe normal un dia.

Salut!!!!!!

Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 29/08/2006 20:11

I una sortida al museu de l'automòbil de Sils? ;)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/08/2006 0:24

M'agrada que ressuciti aquest tema! ;) I la proposta de Maese Wefer està força bé... tot i que el tema ferroviari quedaria, en aquell cas, en un pla testimonial (el ferrocarril passa per Sils, i poca cosa més)

La distància és molt raonable (de fet, a Sils és molt normal d'anar-hi des de Barcelona, en clàssic o en comitiva de clàssics, els dies de la Llotja)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 31/08/2006 12:28

Però l'assistència en vehícle clàssic queda reduida als que fan el trajecte BCN - Sils...com sempre...el panbarcelonisme us encega i deixeu de banda als altres...:D :D :D :D :D :D En aquest cas, els saltencs (és a dir, jo) o els gironins que volguessin assistir haurien de fer una trobada de ferrocarril amb el vehicle clàssic de forma testimonial (:D)...oi?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 31/08/2006 15:11

Hola!

Hi si anem a fer la Collada de Tosses, i a veure les estacions de la Linia de Puigcerdà, i naturalment a veure l'estació de la Tour de Carol, jo tot allò m'ho conec molt, pero fer la Collada de Toses amb cotxes antics, es molt divertit, i encara mes si ara ja no es veuen cotxes d'aquells, sentir espetagar els nostres cotxes amb les pujades de la collada, es molt diveritit.

Que us sembla?

Salut!!!!!!

Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuan dic espetegar, em refereixo al soroll que fan aquets cotxes pel tub d'escap, sobretot per les pujades.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 31/08/2006 15:13

Això ja m'agrada més :D :D Tot i que aleshores jo d'alguna manera hauria d'aparèixer per Ribes de Freser o Ripoll...seguim amb el problema xD xD xD xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/08/2006 21:41

Ostres, Serie-1000, ets una caixa de sorpreses: primer dius que no vols fer-li massa kilòmetres al 124 perquè gaudeix d'una vida quotidiana prou sedentària... i ara proposes pujar fins a la Collada de Toses!

No és que no m'agradi la zona, no, però, a banda de la distància i tal, torna a ser fer el recorregut que fa una línia prou significativa, des de Barcelona, en cotxe, i només tenir un "tastet" al final. Potser per fer aquestes coses valdria més la pena un viatge en grup en la línia, no?

Amb en Wefer havíem pensat més en coses com anar fins a Gelida, i un viatget al funicular, perquè són indrets als quals potser normalment cap de nosaltres ens hi arribem, estan raonablement a prop (de Barcelona, ja... això, Aaron, malauradament és inevitable que passi, quan fas una cosa d'aquestes amb cotxes algun punt de referència ha d'haver-hi... i sí, Barcelona és dominadora "a más no poder" en aquest sentit, el percentatge de participants acostuma a pesar massa...), i primer gaudeixes del viatge en clàssics, i després del ferroviari, sense que el primer "trepitgi" trams que es podrien fer amb el ferrocarril. M'he explicat?

Sils i Vilanova també són bones alternatives, per aquest motiu.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 31/08/2006 21:56

Barcelona - La Tour de Carol:

De Barcelona a Vic, posem a prova la velocitat dels cotxes.

De Ripoll cap amunt posem a prova la seva resistència ( porteu aigua :D)

De Ribes a Tosses, seguiment amb el cotxe d'algun tren per el tram més espectacular

De Tosses a La Molina Estació d'Esquí ( la prova de tracció ) amb parada al "coll de Tosses".

Baixada fins puigcerdà directament ( prova de frens), per la collada ( va més amunt que la via del tren )

A la tour de Carol, dinem allà i tornem per Túnel del Cadí amb parades a les restes de l'antic ferrocarril Manresa a Olvàn a Guardiola de Berguedà.

i tornada a casa.

El preu seria el dinar, més la gasolina, més el que ens robin el bandits del túnel del Cadí :pistola

Salud!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/08/2006 22:48

A veure si acotem el tema!!! :x
Un cotxe clàssic, té dues caracterísstiques bàsiques:
1- és un cotxe.
2- és un clàssic.

:D

No se li havia acudit a ningú, eh? El que vull dir amb això és que no és recomanable plantejar un trajecte com si parléssim d'un cotxe modern. Crec que per anar bé, la sortida no hauria de sobrepassar els 200 Km de recorregut total (i ja tiro alt), cosa que la major part de propostes que per aquí es fan sobrepassen de llarg.
Si es fes la trobada a Sils, es podria complementar amb una visita a la pròpia estació de Sils, més una estada a l'estació de Maçanet-Massanes on es gaudiria dels trens que per allí passen, a més de poder veure l'evolució de les obres de la línia d'Alta Velocitat.
El recorregut en cotxe es faria sortint de Barcelona (visca el panbarcelonisme!!) i arribant a Sils per l'interior, sense passar per cap autopista de peatge, que són mooooolt avorrides. La tornada es podria fer per la N-II, és a dir, per la costa, seguint la línia ferroviària en tot moment.
Qui preferís anar-hi en tren, o ho faci per exemple des de Girona, hauria de baixar a Sils on el recolliríem.
Agrada o no?



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 31/08/2006 23:07

Hola!

Bueno, a i mestà be, totes les opcions, si que es cert que de cop dic de fotrali mes de 200 KM al meu cotxe, cuan avanç havia dit que no li volia fer masses KM, la veritat esque la idea que mes magrada es la de Gelida.

Salut!!

Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/08/2006 23:27

Molt bé, doncs posem que fos Gelida. El que passa és que només anar a Gelida i tornar és poc atractiu, no?
Retorcem una mica la cosa:
Sortida des de BCN (per variar) i arribada a Gelida. Exploració exhaustiva del funicular. Quant ens en cansem, anem a fer fotos de trens. A Gelida? Noooo... millor a les costes del Garraf, no us sembla? I ja que anem amb cotxe, millor anar a algun lloc on no s'hi pugui anar en tren normalment. Què tal Vallcarca?
A més, fer totes les costes del Garraf en clàssic, és tot un clàssic :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 31/08/2006 23:34

De Barcelona a Vic, compte amb els revolts de La Garriga (just allà per on travessa el pont de la línia de Puigcerdà) i Aiguafreda ;)



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 31/08/2006 23:55

Hola!

La idea d'en wefer magrada força, pero jo en ves de dir les costes del Garraf, diria d'anar cap a monistrol, per allà LA PUDA, que hi han llocs xulus per fer fotus dels trens de F.G.C, inclus podriem anar a l'estació abandonada de Monistrol/Castellvell i el Vilar de R.E.N.F.E.

Que us sembla?

Salut!!

Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/09/2006 18:34

wefer ha escrit:Si es fes la trobada a Sils, es podria complementar amb una visita a la pròpia estació de Sils, més una estada a l'estació de Maçanet-Massanes on es gaudiria dels trens que per allí passen, a més de poder veure l'evolució de les obres de la línia d'Alta Velocitat.
Primer haureu de trobar l'estació de Maçanet. La poca gent que conec que hi ha arribat ho ha aconseguit després de donar deu mil voltes. Recordo que l'estació està al mig del no res. I pel que fa a l'atractiu de les obres de la LAV, jo m'esperaria a què es comencés a muntar el viaducte que travessarà la platja de vies, més que res per tenir una imatge encara més surrealista del lloc.

Per cert: alguns cops he vist a l'antiga platja de vies de l'estació de Sils parades amb cotxes antics. Podríeu fer coincidir el viatge amb alguna d'aquestes trobades. Desconec, però, com s'organitzen (les he vist alguns diumenges baixant de Girona a Barcelona).



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”