Ramal ENDESA

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Ramal ENDESA

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 01/06/2006 19:55

Qui estaria interessat en fer una visita al ramal d'Endesa Andorra-Samper?
Tinc moltes ganes de fotografiar el factor de circulació d'Andorra, que no és d'ADIF sinó d'ENDESA i efectua blocatge amb ADIF.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 02/06/2006 9:16

Ara ve quan algú diu que el ferrocarril no arriba a Andorra, i li hem de respondre que sí que ho fa... i a Viella també!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 02/06/2006 15:32

Platanito ha escrit:Ara ve quan algú diu que el ferrocarril no arriba a Andorra, i li hem de respondre que sí que ho fa... i a Viella també!
Indirectes NO !!! si et plau, gràcies :) :D :oops:



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 02/06/2006 16:07

Jo m'apuntaria fer aquesta sortida. ¿Hi ha circulacions en cap de setmana? O te que ser entre setmana



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 02/06/2006 17:26

davida ha escrit:Jo m'apuntaria fer aquesta sortida. ¿Hi ha circulacions en cap de setmana? O te que ser entre setmana
És te de portar eskis? xD



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 02/06/2006 18:17

Hola:
Platanito ha escrit:Ara ve quan algú diu que el ferrocarril no arriba a Andorra, i li hem de respondre que sí que ho fa... i a Viella també!
El ferrocarril arriva a Andorra?.... en serio?. I on tenen l'estacio?.... al "punto de encuentro"? xD

Jo aniria, pero per "imperativos legales" si es en cap de setmana, impossible (i entre setmana.... xungo), aixi dire el que dic sempre: Feu fotos (encara que no us deixin, que no fem cap mal) i poseu-nos las dents llargues als pobres penjats que no hem pogut anar.

Sal.lutacions:

Serie600



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 07/06/2006 12:24

Jo m'apunto


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”