Visita emplaçament Estació Superior Aeri de Sant Jeroni

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Visita emplaçament Estació Superior Aeri de Sant Jeroni

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 01/06/2006 20:19

Diumenge 18 de juny de 2006


PLANIFICACIO:

Sortida de Barcelona-Plaça Espanya FGC a les 9:36h
Arribada a Montserrat-Aeri
Pujada amb l'aeri
Arribada a la Plaça intermodal
Pujada amb l'ascensor-carbonera
Pujada amb el Funicular de Sant Joan
Caminada a peu fins a l'antic emplaçament de l'estació superior de l'aeri de Sant Jeroni (1h30min). Actualment reconvertida en repetidor, l'edifici és reformat i inaccessible interiorment, però es gaudeix de molt bones vistes de la paret de l'aeri i del conjunt de Catalunya.
Tornada a peu fins al Monestir pel Torrent de Santa Maria (1h 30)
Baixada amb cremallera
Arribada a Mionistrol
Tornada a Barcelona

És necessari dur cantimplora d'aigua, viandes i crema solar o barret les persones delicades (sobretot per fer el recorregut d'anar fins dalt per la serra de les paparres)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 01/06/2006 21:26

¡¡ Quina sort que tinc !! :'( Us tindré en el pensament, .... :D , a aquesta hora i dia estaré tornan cap a Bcn des de Florencia (lt), on espero arribar després que vosaltres coroneu al cim. Si voleu un consell, ... aviseu als G.S. lo que hi fareu, pq us podrien penjar el cartellet de .... 8) :x :P :roll:

Alló esta plé d'antenes de comunicació de: FGC, mòvils (de tota mena), Bombers, ..... inclús está la famosa comunicació per satèlit per els, GPS, FGC, TGV, NASA, etc., etx., etz.

Que hi disfruteu !!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 02/06/2006 0:12

liniadelRipollés ha escrit:Diumenge 18 de juny de 2006


PLANIFICACIO:

Sortida de Barcelona-Plaça Espanya FGC a les 9:36h
Arribada a Montserrat-Aeri
Pujada amb l'aeri
Arribada a la Plaça intermodal
Pujada amb l'ascensor-carbonera
Pujada amb el Funicular de Sant Joan
Caminada a peu fins a l'antic emplaçament de l'estació superior de l'aeri de Sant Jeroni (1h30min). Actualment reconvertida en repetidor, l'edifici és reformat i inaccessible interiorment, però es gaudeix de molt bones vistes de la paret de l'aeri i del conjunt de Catalunya.
Tornada a peu fins al Monestir pel Torrent de Santa Maria (1h 30)
Baixada amb cremallera
Arribada a Mionistrol
Tornada a Barcelona

És necessari dur cantimplora d'aigua, viandes i crema solar o barret les persones delicades (sobretot per fer el recorregut d'anar fins dalt per la serra de les paparres)
18 de juny? :o Si és el dia del referèndum de l'Estatut!!! :x :x



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 02/06/2006 12:47

Generalitat de Catalunya ha escrit:# Qui pot votar per correu?
Poden votar per correu els electors residents a Catalunya que prevegin que en la data de la votació no seran a la localitat on els correspon exercir el dret de vot.

Els electors residents a l'estranger, inscrits a Catalunya, que es trobin temporalment a Espanya poden sol·licitar que els trametin la documentació per al vot per correu a un domicili a Espanya i, llavors, han de formalitzar la sol·licitud de vot per correu posant una X a l'apartat ''resident a l'estranger''.

També poden votar per correu els electors que, per malaltia o incapacitat física, no puguin presentar-se al lloc de la votació.

Un cop feta la sol·licitud del vot per correu, no es podrà votar personalment.

# Termini per sol·licitar el vot per correu
Es pot sol·licitar a partir del 19 de maig i fins al 8 de juny.

# Tramesa de la documentació per al vot per correu
Abans del dia 12 de juny, l'Oficina del Cens Electoral trametrà per correu certificat i amb acusament de rebuda al domicili de l'elector la documentació següent:

-Certificat d'inscripció en el cens electoral.
-Una papereta de votació, de cada candidatura presentada en la seva circumscripció.
-Un sobre per introduir la papereta de votació.
-Un sobre adreçat al president de la mesa electoral en la qual li correspon votar.
-Un full explicatiu del procediment a seguir.

Un cop escollida la papereta a la qual es vol donar el vot, s'introduirà en el sobre corresponent.

A continuació s'introduirà el sobre de votació i el certificat d'inscripció en el cens electoral dins del sobre adreçat al president de la mesa on li correspon votar i, finalment, es remetrà per correu certificat urgent (gratuït), no més tard del 14 de juny.

Sol·licitud de vot per correu
La sol·licitud es realitzarà personalment a qualsevol oficina de Correus i s'haurà de mostrar el DNI original. En cas de malaltia o incapacitat que impedeixi realitzar aquesta sol·licitud personalment, podrà realitzar-se per una tercera persona degudament autoritzada notarialment o consularment mitjançant un document que li estendrà qualsevol notari de forma gratuïta. El notari exigirà el DNI original de l'elector malalt o incapaç i un certificat mèdic oficial, també gratuït, que acrediti la malaltia o incapacitat.

A l'oficina de Correus s'haurà d'emplenar un imprès de ''Sol·licitud del vot per correu'', signar-lo i lliurar-lo a la mateixa oficina de Correus.
(Informació extreta de la web de la Generalitat de Catalunya)

Si algú té dubtes del funcionament del sistema de vot per correu es pot posar en contacte amb mi (jo vaig votar per correu a les anteriors municipals a causa dels exàmens, encara no sé si també ho faré pel referèndum).

Pel que fa estrictament a l'excursió, no compteu amb mi.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 02/06/2006 15:29

entfe001 escriu : "Si algú té dubtes del funcionament del sistema de vot per correu es pot posar en contacte amb mi (jo vaig votar per correu a les anteriors municipals a causa dels exàmens, encara no sé si també ho faré pel referèndum)."

No sé si arribarás a temps, quan va sortir la convocatòria, vaig anar a Correus per fer-ho. Ara tinc tots els papers per omplir el sobre de Correus, però aquest encara no ha arribat.
:|



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 07/06/2006 9:54

AIxò sí que es friki... Fer el conyàs de demanar el vot per correu per anar a fer arqueologia ferroviària :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 07/06/2006 10:27

Jo no puc anar per motius de força major: Estic en una mesa electoral.
I no aixo no es pot fer per correu >:(



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 07/06/2006 12:52

Hi ha bastants números de que m'hi apunti.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 16/06/2006 17:43

Necessito saber qui ve per fer-la o no.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 16/06/2006 18:42

Comfirmo la meva assistència.

P.D: Hi hauria algun inconvenient en que arribés a Montserrat-Aeri via Sant Vicenç de Castellet?
P.D2: Felicitats per els teus 888 missatges, Adolf! :D



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 16/06/2006 22:48

Jo hi vaig.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 17/06/2006 1:03

D'acord.

Sobretot porteu ampolla gran d'aigua i entrepans.

L'hora de trobada és a les 9,36 a l'estació 648 o bé a les 10,30 a la 674-


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 17/06/2006 1:41

Jo no vindré. Ja penjareu alguna que altra foto ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 17/06/2006 16:18

liniadelRipollés ha escrit:D'acord.

Sobretot porteu ampolla gran d'aigua i entrepans.

L'hora de trobada és a les 9,36 a l'estació 648 o bé a les 10,30 a la 674-
Voldràs dir la 675, oi? :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 17/06/2006 16:59

:'( :'( CORRECTE CORRECTE :'( :'(

Això dels dos Aeris... :oops:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 17/06/2006 20:13

FGC no feia servir codis alfabètics de dues lletres per a identificar les seves estacions? :D

Què feu aleshores fent servir codis externs a l'empresa com són els de l'ATM? :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 18/06/2006 22:16

No, FGC utilitza alfabètics i numèrics i cada cop més els numèrics. Aquests codis són previs a l'ATM.
entfe001 ha escrit:FGC no feia servir codis alfabètics de dues lletres per a identificar les seves estacions? :D

Què feu aleshores fent servir codis externs a l'empresa com són els de l'ATM? :)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 01/07/2006 14:54

Estació Superior Sant Jeroni


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”