Visita a BCN Airport guiados por A-380

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

¿Te apetece el plan de vuelo?

20
95%
NO
1
5%
 
Vots totals: 21
Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Visita a BCN Airport guiados por A-380

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 06/07/2006 19:32

Hola,

Nunca se ha propuesto nada tan osado, nada tan intrépido, nada tan absolutamente increible, aventurero y refrescante...

Por eso mismo y siempre que tuviésemos la colaboración de nuestro querido compañero A-380, él lo tuviese a bien y el tiempo no lo impidiese, ¿a quién no le gustaría pasar una mañana o tarde aeroportuaria con el gran Pedro? de esa forma valoraríamos el tiempo que hemos tardado en llegar cada uno al recinto desde nuestros diversos destinos, los medios de transporte que hemos empleado y allí, in-situ, nuestro coleguilla nos explicaría todas las vicisitudes del aeropuerto respondiéndonos a algunas dudas que al ser profanos en la materia, nos saldrían.

No lo propongo ni para hoy ni para mañana, sino para más adelante como idea. ¿A cuántos os apetecería la idea?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 06/07/2006 19:57

Si no hay que volar, a mí me parece bien.

Con condiciones sine qua non:

1) que no tenga que volar en avión, ni en helicóptero, ni avioneta, ni planeador, ni OVNI, ni hidroavión, ni ultraligero, ni de ninguna manera.

2) que no me caiga ningún avión ni objeto volador, identificado o no, en la cabeza.

3) que yo pueda venir.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 06/07/2006 20:19

Hola,
437.001 ha escrit:Si no hay que volar, a mí me parece bien.

Con condiciones sine qua non:

1) que no tenga que volar en avión, ni en helicóptero, ni avioneta, ni planeador, ni OVNI, ni hidroavión, ni ultraligero, ni de ninguna manera.

2) que no me caiga ningún avión ni objeto volador, identificado o no, en la cabeza.

3) que yo pueda venir.
No, nada de volar, solamente propongo la visita, no sé si se pueden concertar visitas guiadas al aeropuerto, me parece que en la web de AENA dice que sí, además, me consta que los colegios y tal hacen excursiones. Que nos den pases de "Visitor" jejejeje y que nos dejen dar vueltas.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 06/07/2006 20:54

Si es fa, hi aniria amb molt de gust. M'agradaria molt veure in situ los entresijos d'un aeroport.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 06/07/2006 23:10

Hola:

Si.

Parafrassejant a Mr. 437.001:

1) No m'importaria pujar i enlairar-me en aquest "bitxo" (si m'ho diuen fa 3 anys simplement em :wc asobre, ara m'he tornat un "vicios" de volar, aixo si, seient de passadis, no soporto finestra...)

2) Si hi han controls de seguretat, si us plau, que no em tractin com un pressumte delinquent (ja vaig tenir prou al aeroport de Luton, per un passadis acordonat i amb militars amb el "chuzo" en possicio de prevengan, tot els que varem baixar de l'avio... simplement vexatori)

3) Que es pugin fer fotos (penso "cremar" 4 tarjetes de 128 Mbs si em deixan)

4) Que pugui anar (si no puc.... :'( )

5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica :) xD )

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 06/07/2006 23:18

Hola!
Serie600 ha escrit:5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica :) xD )
Sempre em piten les oïdes, i no sé per què... :D

La veritat, l'Aeroport del Prat no em crida molt... :oops:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 06/07/2006 23:20

Hola:
JaMiRo! ha escrit:Hola!
Serie600 ha escrit:5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica :) xD )
Sempre em piten les oïdes, i no sé per què... :D

La veritat, l'Aeroport del Prat no em crida molt... :oops:

Salut!
Jejejejeje..... (ho sabia, sabia que treurias el nas per aqui xD )

Doncs millor que un aeroport no et cridi.... que em sembla que et quedaries sord....

Sal.lutacions:

Serie600



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 06/07/2006 23:25

Y nació el amor.........

Crec que la Jamira tindrà gelos d'en Serie600 :)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 07/07/2006 0:00

Hola,

Si el que ha votado "No" en la encuesta es A-380, me parece que no hay nada que hacer...

xD xD xD xD xD xD xD xD

Bueno, siempre podemos ir nosotros solos, pero claro, no sería lo mismo.

:D

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 07/07/2006 0:02

Ha sido el menda... :oops:

:sant


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 07/07/2006 0:09

Hola:
JaMiRo! ha escrit:Ha sido el menda... :oops:

:sant
Sempre portant la contraria..... :aaa . No et dona vergonya?.....

:riure

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 07/07/2006 0:11

Tot i que no sóc gaire aficionat als avions si que vindria, ja que és força emocionant i interessant el plànning...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 07/07/2006 0:45

Jo i un amic que li agraden una mica els avions hi vindríem.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 07/07/2006 1:45

Tot i que els avions no són ni de bon tros el meu principal hobby transportil sempre he tingut curiositat i una certa fascinació per aquest medi de transport i tal com ja heu dit per aquí, sempre i quan no s'hagi de volar jo vindria. Seria una experiència diferent de contacte amb un altre transport :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 07/07/2006 9:27

Em sumo totalment a les paraules de'n Trenscat.
Jo sempre he pensat que ha d'haver-hi "truco" en que aquestes coses tant grosses volin. A veure si el podem esbrinar.
A-380, ¡¡¡manifiéstate!!! :D



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 07/07/2006 10:01

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Nunca se ha propuesto nada tan osado, nada tan intrépido, nada tan absolutamente increible, aventurero y refrescante...
...y tan jeta! (de buen rollo, eh?) Alguien le ha pedido opinión a A-380 antes de crear una lista pública de gente deseosa de enmarronarle?

:nono :roll:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 07/07/2006 10:21

Platanito ha escrit:...y tan jeta! (de buen rollo, eh?) Alguien le ha pedido opinión a A-380 antes de crear una lista pública de gente deseosa de enmarronarle?
:nono :roll:
Ja està bé, ja...
Per cert, volem que el Platanito ens aconsegueixi una visita guiada per dins del "susodicho" que hi ha a Castejón de Ebro. Qui s'apunta? )))
(perdó, és que és divendres...)

Conyes a part, la visita a laeroport només és una (bona) idea. Si es pot fer, endavant. I si no, no passa absolutament res. Només faltaria!!!



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 07/07/2006 11:22

Si es fa jo també vindría, pot ser molt divertit



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 07/07/2006 11:33

wefer ha escrit: Per cert, volem que el Platanito ens aconsegueixi una visita guiada per dins del "susodicho" que hi ha a Castejón de Ebro. Qui s'apunta? )))
Cap problema! Compro un obrellaunes gegant i anem cap allà. Si el personal de l'estació em diu alguna cosa, els contestaré que el tren i jo som la mateixa persona.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 07/07/2006 22:53

Hola:
wefer ha escrit:Per cert, volem que el Platanito ens aconsegueixi una visita guiada per dins del "susodicho" que hi ha a Castejón de Ebro. Qui s'apunta?
M'apunto tambe, m'apunto.... De fet cualsefol frikada ferroviaria transportil (mentre me la pugui combinar) ja m'interessa. Altra cosa es que pugui treure el nas....
wefer ha escrit: (perdó, és que és divendres...)
xD

Tu tambe tens "fluixerascapdesetmaneras", Maese Wefer?.... (nois, apunteu-vos aquesta "flaquessa".... Aixo es l'efecte "2000".... d'aqui a poc començara a fallar-li l'ATO i l'ATP..... xD )

Sal.lutacions:

Serie600



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”