Afrique commence à les Pyrénées?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 20/07/2006 18:34

Jordilar ha escrit:Què tal per setembre?
Doncs que el tren de Tolosa de Llenguadoc a Hendaia i Irun passa a circular només els divendres a partir del 28 d'agost. N'hi ha un altre que surt dues hores i mitja abans, per la qual cosa el temps de transbord es redueix a tan sols 18 minuts. A més, aquest altre Corail no circula els caps de setmana ni festius (però sí que circularà pel pont de la Constitució).
__________

Edició: Afegeixo com a referència la pàgina web del sistema de transport públic de Tolosa de Llenguadoc, per si algú li vol fer un cop d'ull o planificar algun pla per les dues hores i mitja d'estada a Tolosa.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 22/07/2006 20:45

Tot sol·lucinat. A finals de juliol deixo d'acoplar Mabi's i tinc tot l'agost lliure menys la primera semana.

Quan vulgueu, que tinc moooltes ganes de provar EuskoTren.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 23/07/2006 21:31

M'haureu de treure de la llista, doncs no hi ha pressupost i molt al meu pesar no hi podré anar.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 23/07/2006 21:40

A veure... es fa la cosa o no es fa? I si es fa... quan?
Jo estaria interessat a venir so es pot fer una bona visita a Euskotren, és a dir, no agafar un tren i després tornar a sortir corrent cap a BCN, sinó recórrer la xarxa d'Euskotren d'una manera àmplia.
Jo proposaria fer una sortida que permetés estar, com a mínim, 24 hores en terres basques, totalitzant un mínim de 3 dies de viatge.

Perquè si no, fer un viatge tant llarg només per anar i tornar crec que és una mica llençar els diners, ja que per una mica més podríem veure moltíssimes més coses... no us sembla?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 23/07/2006 23:59

A mi em sembla correcte. A més tinc mooooooolta il·lusió per conèixer terres Basques.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 26/07/2006 9:56

Per qüestions familiars la possibilitat de poder realitzar el viatge per part meva són inversament proporcionals a la durada del mateix. Ara com ara no puc afirmar per quines dates m'anirà millor, així que prefereixo que les decisions de durada i dia de sortida les prengui, a partir d'ara, algú altre.

Precisament si he estat una setmana en silenci ha estat perquè m'he hagut de desplaçar a Argentona arran de l'operació d'un familiar. Per aquesta banda, és possible que a principis d'agost sàpiga quan la tornaran a operar de l'altre ull i aleshores estigui en condicions d'ajustar el meu calendari, però a hores d'ara no vull arriscar-me.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 02/08/2006 16:36

La meva àvia no té encara dia per a l'operació, i dubto que sigui per l'agost.

Per altra banda, l'enquesta ja tancada que vaig proposar ha donat com a resultat tornar amb el nocturn el mateix dia per tres vots contra dos de tornar amb el diürn del dia següent i un de sol pel nocturn de l'endemà.

Comencem a concretar dates? Per part meva, en principi, no tinc cap restriccció. Recordo que la data límit és el 28 d'agost.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 08/08/2006 11:23

Què tal els dies 26 i 27 d'agost??



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 08/08/2006 12:26

Per part meva, en principi no hi tinc inconvenient. De moment els reservo per aquest viatge.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 10/08/2006 21:07

Encara que no ho hagi dit, el Josep Serre també s'apuntaria.

De moment som aquest:

Entfe001
Josep_Serre
Jordilar
Vinga, animeu-vos ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 11/08/2006 12:22

A veure, concreteu en quin tren anireu i en quin tren tornareu, que jo ja m'estic liant.
Jo possiblement em mig apuntaria, és a dir, buscaria allotjament al País Basc per pujar-hi un o dos dies abans que vosaltres per aprofitar l'estada, i miraria de baixar conjuntament cap a BCN.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 18/08/2006 3:50

Jo no vinc, acabo d´arribar de passar 10 dies per França. No hi ha pasta...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 18/08/2006 14:30

Ei, penseu en una cosa: el País Basc francès és HIPER-turístic, i si hi voleu quedar-vos a dormir si no reserveu ho podeu passar magre.
El País Basc d´aquesta banda no és tant turístic (no cal ni dir per què), i a causa d´això hi ha molt menys hotels i pensions etc.
PERÒ, degut a la treva d´ETA, hi ha hagut una onada de turistes, o sigu que cal anar amb compte i si podeu, RESERVAR.

Això tenint en compte que hi feu nit.
Si agafeu un tren nocturn, no he dit res...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 21/08/2006 22:05

Acabo de tornar de vacances i veig que continua el tema igual.

Si no esn posem les piles no podrem reservar bitllet el Pio Baroja.

L'excursió seria el pròxim cap de semana, els dies 26 i 27 i no fariem nit a Hendaya, si no que tornaríem amb l'estrella.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 21/08/2006 23:29

Aquest missatge ha quedat sense vigor. L'elimino per evitar confusions.
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 22/08/2006 0:00, en total s’ha editat 1 vegada.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 21/08/2006 23:33

Per part meva queda confirmada l'assistència, sóc partidari de viatjar en llitera en l'Estrella.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 21/08/2006 23:40

Jo comfirmo la meva assistència també.

Ah!, i que sigui en lliteres.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 21/08/2006 23:42

Això em passa per refiar-me de la web de Renfe... sembla com si el tren no tingués places de llitera :x



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 24/08/2006 21:22

Tot just acabo d'enllestir un parell de documents que publico a continuació. Un d'ells és el pla de viatge complert dels trens que prendrem tal i com vam parlar. L'altre és un agrupament dels horaris dels trens de la línia C del metro de Tolosa (unes freqüències de pena, en part perquè és cap de setmana) combinades amb els de la línia 21 d'autobús, que uneix el final de la línia C a Colomiers amb el de la línia A a Basso Cambo. Com veureu, les combinacions són tirant a pèssimes. La freqüència de pas de la línia A és d'uns sis minuts en hores vall.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dijous 24/08/2006 22:16

Acabo de passar 3 dies a Saragossa amb visites a Fuentes de Ebro, Tardienta, Canfranc i Castejón de Ebro, en total 10 trens (11 si compto cert imprevist amb el camell que pujava a Canfranc), unes 20 hores de viatge prenent Talgo III, 448s, TRD, 593, 596 i 432. Peró observant el vostre pla de viatge tinc clar que tot el que he fet no és absolutament res, una inmundícia, comparat amb el vostre pla de viatge, no puc més que mostrar la meva admiració i devoció per vosaltres, companys :reve :reve :reve :D

En una altra ocasió que vagi més sobrat de "t€mp$" m'hi apuntaré gustosament. ;)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”