Trobada orxatera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Re: m'he col.lat al metro

Entrada Autor: orique » Divendres 14/07/2006 0:45

Serie600 ha escrit:Avui he tornat a anar a Sant Antoni (rodalies, hi ha una orxateria que segur que els de la zona coneixen, comença per "S" :D )
I acaba per "T". Té una - i només una, que diuen ells - sucursal a les rodalies d'Hospital Clínic :D

Això a mí també m'ha passat, però en una època en que sí que hi havien taquilles. El tio m'obria el torniquet perquè passés!! :x



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 14/07/2006 0:58

Hola:

Correcte Orique!..... Veig que ets de la zona :D . Al carrer Balmes, ara tancada per les obres que hi han per alla.

Em sembla que mitja Barcelona s'ha "alimentat" amb els seus granissats i orxates.... (jo em cardo un got de litre d'orxata.... i s'em fa curt!)

Tornant al tema (i deixant les orxates per altre ocassio). Em sembla lamentable que TMB foti el que esta fotent. Jo ja 'ho veia venir que passaria aixo tard o d'hora. Algun "integrat" que fot el ximple, no hi ha ningu per ajudar... que fas?... El que johe fet, passar del tema i usar la "T-Cuelas" de manera forzossa. Lamentable pero cert.

Despres es queixaran que hi ha deficit....

Sal.lutacions:

Serie600



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 14/07/2006 1:07

Serie600 ha escrit:Al carrer Balmes
Meeeeeeec!. Em referia a Villarroel / Provença



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 14/07/2006 1:11

Hola:
orique ha escrit:
Serie600 ha escrit:Al carrer Balmes
Meeeeeeec!. Em referia a Villarroel / Provença
Segur?.... Ara em fas dubtar....

Escolta que les altres "S" no son les autentiques. Segons tinc entes, son dels germans (o cosins) que es van "cabrejar" i es van "independitzar" agafant el nom. A la Ronda Sant Pau hi ha una "S" pero no es l'original. Igual que al Passeig de Sant Joan tambe hi ha altre.....

Sal.lutacions:

Serie600



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 14/07/2006 1:42

Ei, no cal ser de la zona per saber que allà fan una orxata bonísima, a la qual crec que li posen fruits secs molt ben picats!



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Divendres 14/07/2006 1:43

SIRVENT...voleu dir? es que esta al costat de casa meva. Encara que no vingui al cas...si voleu orxata bona aneu a la orxateria MONTSERRAT. Esta als voltants de collblanc, sortida Sant Ramon. Tal com sortiu, veureu un parc, (parc de la marquesa) tireu x la carretera de collblanc, direcció esplugues pel costat del parc(actualment en obres) i al primer carrer que trobeu (hi ha una farmacia a la cantonada) alla hi es "FABRICA DE HORCHATA MONTSERRAT"...a veure k us sembla!!! allo si que sap a xufa de veritat!!!!

Ens veiem metreros!!!(x cert...per quan el viatge d'acomiadament de les 1000...jo ahir el vaig fer amb un amic sencer!)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 14/07/2006 4:52

Hola:

Sera cuestio la propera vegada que hi vagi, d'anar amb la samarreta del nen punki :) , a la vista de que mig Forum coneix ell loc :D . Una mega trobada friki orxatera.... Amb l'excusa de veure la cua de maniobres de Paral.lel L2 (per possar alguna excusa "ferroviaria").

Ja tenia coneixement de la montserratina. Ja m'han parlat d'ella... (deu meu com desviem els temas, començo parlant de TMB i acabem parlant d'orxata.... Wefer... no ens ho tinguis en compte, si us plau)

A la Sirvent es xufa-xufa i res mes. Aigua, xufa i sucre. Dit per les mateixes treballadores d'alla.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Mitics gots de litre.... sempre que em demano un i m'el prenc assegut alla, es inevitable que la gent s'em quedi mirant )))



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 14/07/2006 9:01

Serie600 ha escrit: )))
Doncs a mi no m'agrada l'orxata... :oops:

Això sí, he estat a la Fábrica aquesta de Collblanc més d'una vegada (tinc un amic que n'és client fidel).

I pel que fa a les T-cuelas, jo també vaig creuar una vegada Santa Eulalia per l'andana (quan encara hi havia guixetaires perquè tenia un problema amb un abonament i a l'accés de Riera Blanca no me'l podien resoldre. Fent la volta pel carrer es camina més del doble, ja que el passadís d'accés per aquesta banda és llarg, i pel costat del Pont de la Torrassa s'ha de pujar una llarga rampa.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 14/07/2006 9:17

A mi també m'agrada l'orxata, m'apunto a la trobada orxatera! (quan tinguem les samarretes)

Potser que algú vagi movent els missatges orxateros d'aquest fil, abans que passin els admins amb el "mocho"... :|


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 14/07/2006 12:51

Jo vull un got de litre d'orxata bona!!! M'apunto!!! (algú sap si hi ha gots de 2 litres?)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 14/07/2006 13:19

Si hi ha quòrum, podem agafar un got O-10, menys pels que estiguin abonats, i portin O-50/30, o sempre es quedin amb ganes de repetir, i portin la O-Mes :D

Una O-Dia podría ser òptima, si no fos perquè tots ens estimem molt, juas...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 14/07/2006 13:42

:vomit


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 14/07/2006 14:06

jo sóc més de granisat de llimona (també del carrer parlament eh)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 14/07/2006 16:10

Mortadel·lo ha escrit:jo sóc més de granisat de llimona (també del carrer parlament eh)
M'alegra saber que no estic sol en el clan dels granissats :D



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 14/07/2006 23:07

Hola:

/mode Wefer ON:

Senyors..... Aixo es un Forum sobre el transport public....

/mode Wefer OFF

Platanito, no pots dir que no t'agrada l'orxata fins que no hagis probat aquesta... t'ho asseguro. Molta gent canvi d'opinio en cuant la prova.

No hi han gots de 2 litres, pero si ampolles.

(de que parlavem originalment en aquest tema?.... com es nota l'estiu!)

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 14/07/2006 23:21

Serie600 ha escrit: /mode Wefer ON:
Senyors..... Aixo es un Forum sobre el transport public....
/mode Wefer OFF
<Mode UltraWefer>

Això és un Fòrum sobre Transport... a seques

</Mode UltraWefer>
:llengua :D

La qüestió és... es fa la trobada aquesta. On? Quan? Per què? Qui?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 14/07/2006 23:25

Ep! que jo no he dit res. Algun admin ha mogut part d'un altre tema aquí i ho ha deixat com a "trobada orxatera"



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 14/07/2006 23:26

A en Wefer també li afecta la calor ja... Ha canviat el seu històric avatar del Brill 18 ni més ni menys que per la caràtula de la casette de benznera!

Realment necessitem aquesta trobada orxatera. Quan? I que estigui a prop d'algun transport assenyalat, no?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 14/07/2006 23:47

Hola:

Quin mareig!.... El viatge en "Forum-Magic" m'ha sentat malament..... :vomit ... i sense poder validar el bitllet.... (espero que no hi hagi revissors)....

El lloc ja el coneixeu.... Parlament 55, a prop de la Ronda de Sant Antoni. Orxateria Sirvent. Especialitats en granissats (llimona, tronja, "fruta de la pasion" (que carai es aquesta fruita?), cafe), orxata, i gelats. Motiu? (cal un motiu per endrapar-se un bon got de granissat o d'orxata?). Lloc "transportil" a observar?: Home, la cua de maniobras de Paral.lel L2, ja se que es poc expectacular (i perillos.... 10 o 15 frikis mirant com es mou l'agulla, pot cridar una mica l'atencio)
Imatge
(foto de la pagina d'en Trenscat, per il.lustrar el lloc friki)

Dia i hora?.... Cualsevol laborable, a partir de les 6 de la tarde. Vosaltres dieu....

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Avis pels navegants: Aquest fil es una "abduccio" d'aquest tema: http://transport.cat/viewtopic.php?t=3237
Serie600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 14/07/2006 23:50, en total s’ha editat 1 vegada.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 14/07/2006 23:50

Jo, no sé si podre anar, el meu temps es molt escas, pero diria que seria bo un dissabte, i esclar, a Parlament, a Sirvent. Només he pogut anar a una trobada la del brill 301 de Sant cugat a Terrassa, i ho he fet anonimament, aixi, dubto molt que pugui anar.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”