Trobada orxatera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 06/08/2006 18:38

L'enllaç aquest que en Marçal va footografiar. http://transport.cat/viewtopic.php?t=3271



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 06/08/2006 19:04

Ah val! És que això de L3 m'havia descol·locat una mica ;)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/08/2006 19:04

Com diuen por ahí, millor fer-ho sobre la marxa, depenent de manera important de quanta estona triguem tots a arribar-hi (algú es pensa que tothom serà on ha de ser a les 18:00?), i quanta estona ens estiguem a l'orxateria.

Ara, jo posaria per exemple com a "límit raonable" d'arribar a Paral·lel les 18:20, per exemple, i a partir d'aquella hora qui arribi més tard que vagi directament a l'orxateria. Així ens estalviarem els típics retards acumulats que tot bon grup té, quan algú "falla" (puc ser jo mateix perfectament)

Lamentablement, en el meu cas hauré d'acabar la trobada cap a les 19:20 :(, és a dir que no us podré acompanyar a l'esdeveniment post-orxata. Ara, propostes no faltarien. Una ruta que pot estar bé és aquesta:
- Sant Antoni-Universitat en Metro (L2) o bé a peu.
- Inspeccionar l'enllaç Universitat-RENFE Catalunya.
- Catalunya-Diagonal en L3 (ja és un petit homenatge a part del primer tram del Gran Metro)
- Diagonal-Sagrada Família en L5 (pel temple Gaudí), amb foto al costat d'un 1000, azar mediante, a Sagrada Família.
- Sagrada Família-Maragall en la llençadora (quin remei)
- Maragall-Trinitat Nova en L4 (per poder anar a L11)
- Passeig en L11 (jo tampoc hi he pujat mai, només he caminat pel túnel)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 07/08/2006 10:04

Aquest matí haig d'anar a fer unes gestions per Girona, així que dubto que em pugui tornar a connectar abans de la famosa trobada. Només escric per comentar que no m'agradaria tornar gaire tard a Girona, especialment vull evitar l'últim tren. Així doncs, servidor hauria de prendre el tren de les vuit o el de dos quarts de nou com a molt tard (hores de pas per Passeig de Gràcia).

P.S: No descarto validar el Bono Exprés a Plaça de Catalunya si em dóna temps :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 07/08/2006 13:58

ATENCIÓ!!

S'ha declarat un nou incendi al Baix Empordà molt a la vora de la línia ferroviària. Sembla ser que la línia està tallada entre Girona i Figueres, les informacions són confuses.

Sortiré de casa tan aviat com pugui, però si la línia està realment tallada, potser arribaré amb un retard indeterminat a Barcelona (el meu tren venia de Portbou). En casos com aquests desconec com Renfe establirà servei parcial entre Girona i Barcelona, això en cas que ho arribi a fer.

Si, a causa d'aquest incendi, em resulta impossible arribar a temps a Barcelona, informaria a en Marçal per via telefònica.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/08/2006 14:41

Hola!

Jo vindré a la trobada orxatera-samarretera però no em podré quedar a les frikades post-orxateres, perquè he d'anar a buscar la xicota a les 19:15-19:30.

Un altre dia, però, farem alguna cosa ferroviària junts.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/08/2006 16:26

Coi, doncs digue-li a la muntanya que vingui a Mahoma. O és que consideres perillós el grup que s'hi formarà, allà? :twisted:

Molt ben inserida la paraula ferroviària, aquí ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dilluns 07/08/2006 20:07

Hola:

Tot un plaer haver-vos conegut a alguns "cara a cara" i mes enlla d''un nick i un avatar a un Forum.

Breu pero intensa la trobada. A veure si fem altre una mica mes tranquil.lament.... sia dit de pas :D

Sal.lutacions:

Serie600



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 07/08/2006 20:25

No he pogut anar perque estaba encara de vacances i he arribat avui a la tarda...un altre dia será :'( :'( :'( :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 07/08/2006 21:22

Jordilar ha escrit:No he pogut anar perque estaba encara de vacances i he arribat avui a la tarda...un altre dia será :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Jo, he anat i estic de vacances tot el any, :o ara, que me he acomiadai "a la francessa" i no soc racista, ... 8) :D

N'erem molts, molts, ... quan vegi les fotos els contaré, (a la orxateria tenia ek num. 41. :oops: :D )


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 07/08/2006 21:50

Ja som a casa.
Sí, una mica precipitada i amb poc temps aquesta trobada. La pròxima ha de ser amb un programa més complet.
Per cert, que de tota la gent que érem al principi, al final només hem quedat 3 valents, que com que ens avorríem, hem anat a fer el: "Vestíbul Universitat-Pl. Catalunya, reloaded", aquesta vegada pels dos costats :D
I per acabar-ho d'arrodonir, l'últim valent (useasé, jo) he anat a descobrir també el secret de les escales il·luminades de Clot Nord :victoria
La pròxima vegada, a per un altra forat desconegut.

I felicito en Mortadel·lo per la samarreta. És realment fantàstica. Segur que si la fa en sèrie té èxit.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 07/08/2006 22:03

La Trobada ha estat molt bé tot i que com molts han apuntat ha sigut una mica massa ràpida, tot i que amb moltes ganes de repetir. He trobat cares conegudes i moltes cares noves els quals estic encantat d'haver conegut :D

Per cert, que he sigut dels "valents" que ha anat a fer la sortida de renfe per la Pl.Universitat :victoria
Trenscat l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/08/2006 2:03, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/08/2006 22:56

Excelsa la trobada, i excelsa la foto. Conèixer de cop tanta gent que estava amagada al darrera de nicks ha estat una experiència més intensa que el voltatge dividit entre la resistència (lamentable "acudit" d'un company de 3er de BUP...)

La samarreta, no cal dir res... Ha estat realment un encert fer-la així, en comptes de la típica samarreta blanca amb un "pegot" al mig. El dibuix a aquesta mida queda alhora discret i el·legant. I, si tot i així algú no està d'acord, ja sabeu,
si passa alguna cosa el culpable és
NARCISO IBÁÑEZ SERRADOR
i
LA BOTIGA DEL CARRER ARIBAU, Nº 9

M'ha sabut greu marxat tan d'hora, però ja n'hi hauran més, d'ocasions. No cal dir que la visita al Triangle (si aconseguim interpol·lar tots els condicionants de dia, hora i humitat de l'aire per poder anar-hi tots) serà una bona ocasió, però pareu compte al tema del Centenari del Bus, que tot i que alguns no sigueu molt buseros l'ocasió valdrà la pena, de debò, i serà una nova prova de que, en això d'esdeveniments relacionats amb els transports públics, ens acostem una miqueeeeeta a d'altres països com Anglaterra, Alemanya o Frància (a Suècia desconec com està el tema efemèrides)

Ah, i tot i que no ho especifica, la realització de la fotografia ha estat gentilesa de na Sèrie600-F, que ha acompanyat valentment en Sèrie600-M a conèixer tota aquesta colla de freakies que som.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/08/2006 23:35

Hola!

Tant de gust en poder-vos conèixer a tots aquesta tarda. Llàstima que pel dia que ha estat molts hàgim marxat d'hora, si bé en altres ocasions esperarem que no sigui així, i al menys per la meva part així serà (vejam que tal la visita a cotxeres del FMB ;) ).

Per cert Serie600, ja m'explicaràs detingudament el motiu de portar el vagó de tren de Noruega, i no de Suècia. Que també et fa tilín Oslo? Per cert, ja veus que no ets l'avi del FTC. Al menys, ja tens un més gran que tú. :D

Ah, acabo dient (una altra vegada, perquè ja li he dit a en Mortadel·lo) que la samarreta és fantàstica. Tot un article per a tot un freakie. :)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 08/08/2006 12:23

Encantat de conèixer també a molta gent del fòrum (tot i que a alguns ja tenia el (dis)gust de conèixer-los :D). Ha sigut una trobada de desenvolupament curiós i improvisat, però no ha estat gens malament.

Per cert, al final jo no he sigut dels "valents" a explorar sortides d'emergència més que res perquè aleshores sí que m'hauria convingut passar la nit al cuartelillo ja que havia de tornar a Girona. Al final vaig marxar mig precipitadament de Plaça de Catalunya al veure que en menys de 15 minuts sortia el penúltim tren cap a Girona (que al final va soritr amb sis minuts de retard de Sants :|), arribant finalment a casa meva a les deu de la nit. Amb l'últim tren hauria arribat una hora més tard.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 08/08/2006 13:42

Em sap molt de greu no haver-vos pogut acompanyar, se'm va passar per alt. Últimament no tinc el cap a lloc, perquè amb la nova feina m'he de llevar a les sis de matí i no sé a quin dia visc. La samarreta la pagaré i recolliré quan ens tornem a trobar, que espero que sigui a la visita al Triangle Ferroviari.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 08/08/2006 14:02

nois, un plaer conèixer-vos, a més el granissat em va durar fins a Paral·lel línia 3, no hi havia manera que es desfés :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 08/08/2006 16:42

Mortadel·lo ha escrit:nois, un plaer conèixer-vos, a més el granissat em va durar fins a Paral·lel línia 3, no hi havia manera que es desfés :x
Mortadel.ho, no et sembles res a l'original 8) , (però no et te de preocupar aixo), quan tingui les meues fotos ja us les enviaré per e-mail.

Si et sobre una semarreta del tipo XL en amunt (o si vols repetir comanda, pensa en mí, gràcies) també si vols fer gorres amb el mateix logo, :D n'estic dispossat, .... a comprar, que darrerament no puc dominar el meu cabell, ... 8) :oops: ;) :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 08/08/2006 22:59

Hola:

Ara si, amb mes calma, que l'altre dia la"Jefa" al veure'm ordinador sota els dits: "Estas malalt, pero si acavas de veure'ls!...." amb la consequent tancada semi-precipitada de la sesio.

De debo, per ser una cosa "mig" improvissada, va ressultar molt profitosa. Com vaig dir a l'altre missatge, ha estat tot un plaer posar cara i ulls a nicks i avatatars. I comprovar -una vegada mes- que l'imatge a l'imaginacio que ens fem de l'altre persona, no te res a veure amb la realitat. A en Jamiro (tant dir-li "nen, una mica de respecte amb la gent gran) m'el imaginava amb cara de crio. Maese Wefer (ara em banejara del Froum) amb "una mica mes" de pel. Trenscat, no se per quina rao, m'el feia amb cara de "rata de biblioteca". Entfe.... be, "desde luegu" que amb barba no xD . En Pere pensava que era mes gran i ara resultara que pot ser el "Net" del Forum :) ..... Abegot.... aquest humor i aquesta cara que no saps si et parla en serio o en broma (i el dit mes perillos que he vist amb una camara de fotos!.... si algu no vol sortir a una foto, amb Abegot a prop ho te bastant dificil).

Anem a pams. La "frikada" del vago del Fåmsbana era una excusa identificativa per que s'em pogues reconeixer a Paral.lel, pero circunstancias "transportils" van impedir que arribes a l'hora pactada i que anes a l'orxateria "directament". Anava a portat el "catxu" de via del funicular de Bergen, pero es que pesa bastant i no es per anar per Barcelona amb un tros de ferro de vora un pam. Maco ho es, curios tambe, pero practic i comode.... "pues va a ser que no". Podria haver portat una foto del metro d'Estocolm (ara ferire sentiments i llençare per terra algun mite) pero es que no en tinc cap en paper.... i un CD no val par res si no es pot veure. Aixi que l'objecte "friki-ferroviari" que tenia mes possibilitats de ser portat va ser aquest vago.

Una curiositat: Al final vareu anar al "forat negre" que comentavau?. Jo era de la mateixa opinio d'en Entfe, no em feia gaire gracia passar una nit al "cuartelillu" xD . U o dos per alla voltant, es mes discret, pero 5 o 6, penso que seria uma mica mes sospitos. A mes si tenia que apretar a correr, les meves cames, no estan per masses curses darrerament.... :'(

Tenim que repetir altre trobada. Amb l'excussa que sigui, pero nomes amb una condicio: Que no sigui tan curta i que doni temps de parlar amb tranquil.litat.
wefer ha escrit:Per cert, que de tota la gent que érem al principi, al final només hem quedat 3 valents, que com que ens avorríem, hem anat a fer el: "Vestíbul Universitat-Pl. Catalunya, reloaded", aquesta vegada pels dos costats :D
I per acabar-ho d'arrodonir, l'últim valent (useasé, jo) he anat a descobrir també el secret de les escales il·luminades de Clot Nord :victoria
La pròxima vegada, a per un altra forat desconegut.
Fotos?.... hi han fotos?....

Consideracions finals: El lloc de la foto ni fet a propossit xD una maquina de tren. M'hagues agradat coneixer a la "3ª pota" d'Administracio: SantFeliuenc (home de paraula breu i concissa, a diferencia d'en Victorcasta, no va parar de parlar en tota l'estona xD ). No m'agrada fer-me fotos..... (de fet pregaria a Administracio-Trenscat que tregues de circul.lacio aquestas fotos, gracies.... no m'agrada veure la meva imatge per la xarxa donant voltes).... surto lleig....

I per acabar, agrair el treball de recerca i captura d'El Llop per aconseguir aquesta imatge i el temps emprat per Mortadel.lo en aquest projecte. Gracies. Sense vosaltres aquesta samarreta no hauria existit. :plas :plas :plas :plas

Sal.lutacions:

Seerie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 08/08/2006 23:09

Hola!

Home, Serie600, doncs no, ho sento, no tinc cara de criatura. De fet, fa temps que no en tinc...Bé, són 22 anys (23 aquest octubre), per tant... :D

Ja et trobava a faltar...Entenc el que va fer la Jefa, volia que estiguèssis un pel amb ella, home! ;)

Bé, doncs repeteixo un plaer conèixer-vos a tots, i sobretot el Serie600, mi extraña pareja metrera. 8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”