Algú anirà a inauguració R 10?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Algú anirà a inauguració R 10?

Entrada Autor: metring » Dilluns 17/07/2006 11:32

Hi haurà trobada per a la inauguració de la nova línia de rodalies cap a l'aeroport? És que no he vist res a cap altre fil, igual m'he despistat...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 17/07/2006 11:49

Jo pensava fer un dels primers trens de la R10 el mateix dissabte.

PD: primers trens vull dir a partir de les 10 del mati



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 17/07/2006 12:08

Jo potser, i només potser, també vagi el dissabte al matí a agafar un dels primers trens de la nova R10. Això sí, abans del migdia hauria de tornar a ser a casa inexorablement (a Terrassa).



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 17/07/2006 12:08

Pere ha escrit:Jo pensava fer un dels primers trens de la R10 el mateix dissabte.

PD: primers trens vull dir a partir de les 10 del mati
I per què no sortir de copes per la Barceloneta i agafar el primer tren a les 5:12?

Només és una idea, que consti que no penso anar-hi :fuig


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 17/07/2006 12:09

Jo també he de ser abans del migdia a casa.

Aquest cop portaré rellotge propi, aviam si la 447 tornarà a anar amb horari d'hivern :) :) :) :) :) :) :) :) :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 17/07/2006 14:54

Ho lamento, estaré de TransStadler2 ampliada ferroviàriament amb en Marcel i en Romi65


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 17/07/2006 17:27

liniadelRipollés ha escrit:Ho lamento, estaré de TransStadler2 ampliada ferroviàriament amb en Marcel i en Romi65
La secció alpinista del FTC :D :D

Esperarem a veure el reportage fotogràfic ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 17/07/2006 19:31

Jo estaré a Argentona i dubto que pugui escapar-me, ja que necessito el cotxe per baixar al poble i no en tinc :'(

(també podria plantar-me a la parada d'autobús del Granollers - Mataró, però són 20 minuts de baixada i, el que és pitjor, 30-40 de pujada :suar)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 18/07/2006 10:28

Jo si m'hi passaré. Tot i que també hi aniré d'hora, doncs també he de ser al migdia a dinar a casa...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 19/07/2006 21:06

entfe001 ha escrit:Jo estaré a Argentona i dubto que pugui escapar-me, ja que necessito el cotxe per baixar al poble i no en tinc :'(

(també podria plantar-me a la parada d'autobús del Granollers - Mataró, però són 20 minuts de baixada i, el que és pitjor, 30-40 de pujada :suar)
Fes afotos dels rails de tramvia d'Argentona-Mataró que queden


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 20/07/2006 1:45

Possiblement al final em desplaci fins a El Prat de Llobregat en vehicle privat :oops: i des d'allà faci voltes per la R10 ja que cap a quarts de 2 del migdia hauré de ser a Olesa de Montserrat :D



David
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: David » Dijous 20/07/2006 9:55

On es poden saber els horaris de la nova línia? He buscat a la web de renfe i no ho he sabut trobar.

Gràcies.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 20/07/2006 9:59

És que la web de la Renfe no és un exemple d'actualització constant, precisament, i és que d'allà on no hi ha no hi pot rajar :evil:

En el fil http://transport.cat/viewtopic.php?t=30 ... c&start=90 trobaras l'horari. De totes formes, jo ahir el vaig agafar a Passeig de Gràcia, a on me'l va donar un taquillero, ja que en tot el munt d'expositors per als fulletons, no n'hi havia ni un...



Avatar de l’usuari
davids_from_liepaja
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Bellvitge, Catalunya

Entrada Autor: davids_from_liepaja » Dijous 20/07/2006 14:51

amb mi per això de les 5.12 no compteu.. entro a treballar a les 5.00 :'( potser per la tarda hi vagi a fer l'entrada triumfal a EDF en tren.. quina meravella!! :D :D


Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 20/07/2006 15:45

liniadelRipollés ha escrit:Fes afotos dels rails de tramvia d'Argentona-Mataró que queden
Si en queda algun :'(

Ja fa anys que van treure un dels tramvies que estava exposat a Argentona, tot i que en aquest cas van fer bé perquè estava totalment vandalitzat.

Abans es veien vies a l'alçada de l'antiga cotxera de la Casas, però si mal no recordo de tot allò tampoc ja no en queda res.

I de la traça antiga entre Argentona a Mataró encara menys, es va fer un moviment de terres brutal per a la construcció de la C-60 que dubto que quedi gaire res.

No descarto, però, a remenar algun arxiu municipal si en tinc ocasió :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 20/07/2006 21:42

Et prometo que si són...busca busca....hi ha un passeig de plataners que tira cap a Mataró....polígon....allà hi són.

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Fes afotos dels rails de tramvia d'Argentona-Mataró que queden
Si en queda algun :'(

Ja fa anys que van treure un dels tramvies que estava exposat a Argentona, tot i que en aquest cas van fer bé perquè estava totalment vandalitzat.

Abans es veien vies a l'alçada de l'antiga cotxera de la Casas, però si mal no recordo de tot allò tampoc ja no en queda res.

I de la traça antiga entre Argentona a Mataró encara menys, es va fer un moviment de terres brutal per a la construcció de la C-60 que dubto que quedi gaire res.

No descarto, però, a remenar algun arxiu municipal si en tinc ocasió :D



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Divendres 21/07/2006 22:27

Jo demà intentaré estar a les 5 a EDF per agafar els primers R10 d anada i de tornada... la meva idea és agafar els darrers busos nocturns per arribar-hi. De totes maneres com els llençols em pesen massa pels matins (i més a aquestes hores) no ho asseguraria pas... :D



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 21/07/2006 22:40

Jo sí que hi seré. Ara mateix marxo de festa i al tornar, aniré cap a l'Estació de França jejeje si vens, crec que només hi serem nosaltres 2... jejejeje



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 26/07/2006 9:42

liniadelRipollés ha escrit:Et prometo que si són...busca busca....hi ha un passeig de plataners que tira cap a Mataró....polígon....allà hi són.
Acabo de tornar d'Argentona (bé, vaig arribar anit) i just ara llegeixo el teu missatge. Dir que he tingut molt poc temps per estar per Argentona poble (la meva àvia viu a una urbanització cap a l'interior, tocant a la sortida de la C-60 al costat del túnel de Parpers), però el poc que he vist ha estat decebedor. Mig poble està potes enlaire, pràcticament s'han carregat la font de Sant Domènec! L'única alegria és que el tramvia torna a estar a la Plaça Nova, després que fos retirat per vandalisme, i que té un aspecte correcte. Amb prou feines queden rastres de les antigues cotxeres de la Casas!

En tot cas, quan operin a l'àvia de l'altre ull ja veuré si puc documentar-me més i trobar efectivament algun vestigi.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”