Quedada per fer la L5 amb un 1000

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dilluns 11/12/2006 18:10

Hola:

En foteu por.... pero molta.

Mes que les pinces trinxa-mils. Perque aquestas (dissortadament) ja sabem el que son capaças de fer.

Una colla de frikis metreros "cabrejats".... xD :fuig . Com diu l'anunci: "aixo no te preu"....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 11/12/2006 19:36

Son enganxines del logotip nou... i en tinc també del vell :P .

Així quin dia fem la quedada al final?

I a on quedem?????????

Jo quedaria al mateix lloc que l'altre vegada, crec que es força bon lloc, i així ja aquell lloc queda com el lloc oficial de quedar del Fotracat, ecxepte el dia que quedem amb els cotxes Classics, mes que res que no els podriem fer entrar :x .

Ale!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 11/12/2006 19:42

Hola,
Serie-1000-metro
JaMiRo!
JaMiRa!
aim
Pere
UT596001
metring
Trenscat
malba
Serie600 (si es fa despres de las 6 de la tarde)
Jordilar
wefer
Santfeliuenc
Podría venir dependiendo de la fecha que igual teneis puesta en algún mensaje de más atrás, pero que no he visto.

Si es este fin de semana, (léase sábado 16 ó domingo 17) sí que podría ir, caso de que la esteis preparando para el viernes 22 o en adelante, estaré visitando las líneas del metro de Bilbao.

;)

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 11/12/2006 20:46

JaMiRo! ha escrit:Si tinguès aquest trasto (motor i reductora), jo mateix a casa em muntaria una màquina de fer soroll de mil... :D
xD :) :riure :) xD :mmm

Profesor JaMiRo!, de Badalona...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 11/12/2006 22:58

Jordilar ha escrit:I d'on treuries els 1200V per alimentar-la?

o hi posaries una manivel·la?

:x
Ai, amb el tiquismiquisme... :D

OK, OK, tú ho has volgut :P : si bé la tensió nominal del motor són 1200 V de CC, amb els 230 V de CC de casa (atenció, ja no són 220 V) n'hi ha prou per fer moure el motor això sí a una velocitat i un parell que no són els nominals però si suficients com per donar una potència mínima per fer moure només la reductora (és l'únic parell resistent que trobarà el motor ja que no haurà d'empènyer cap tren a casa meva :D ), que amb els seus engranatges amb dents rectes genera aquesta remor tan agradable a les orelles d'un friki metrero. 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 11/12/2006 23:00

Mortadel·lo & Co:

Tornarem a veure el "no apoyarse a las puertas" un altre vegada en alguna porta ? :twisted:



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 11/12/2006 23:03

JaMiRo! ha escrit:
Jordilar ha escrit:I d'on treuries els 1200V per alimentar-la?

o hi posaries una manivel·la?

:x
Ai, amb el tiquismiquisme... :D

OK, OK, tú ho has volgut :P : si bé la tensió nominal del motor són 1200 V de CC, amb els 230 V de CC de casa (atenció, ja no són 220 V) n'hi ha prou per fer moure el motor això sí a una velocitat i un parell que no són els nominals però si suficients com per donar una potència mínima per fer moure només la reductora (és l'únic parell resistent que trobarà el motor ja que no haurà d'empènyer cap tren a casa meva :D ), que amb els seus engranatges amb dents rectes genera aquesta remor tan agradable a les orelles d'un friki metrero. 8)
No es pensat en el que deu consumir un motor d'aquest :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 11/12/2006 23:04

JaMiRo! ha escrit:OK, OK, tú ho has volgut :P : si bé la tensió nominal del motor són 1200 V de CC, amb els 230 V de CC de casa (atenció, ja no són 220 V) n'hi ha prou per fer moure el motor això sí a una velocitat i un parell que no són els nominals però si suficients com per donar una potència mínima per fer moure només la reductora (és l'únic parell resistent que trobarà el motor ja que no haurà d'empènyer cap tren a casa meva :D ), que amb els seus engranatges amb dents rectes genera aquesta remor tan agradable a les orelles d'un friki metrero. 8)
Mmm...poden passar dues coses...o bé que es sobreexciti i l'hagis de desconnectar per massa voltatge, o bé que no tingui un parell molt ínfim per girar la reductora i, per tant, només aconsegueixis sentir un 1000 fent maniobres a 5 km/h xD El que seria maco de fer seria amb una pila industrial com les que s'utilitzen als instituts (que donen de 1.5 a 750V) i aleshores fer de chopper humà...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 11/12/2006 23:05

Teniu rao tots dos però sou uns torracollons! :D ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 11/12/2006 23:11

JaMiRo! ha escrit:Teniu rao tots dos però sou uns torracollons! :D ;)
Si, però jo ara estic escoltant la remor d'un 1000 i tu no xD xD xD xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 12/12/2006 9:27

JaMiRo! ha escrit:si bé la tensió nominal del motor són 1200 V de CC, amb els 230 V de CC de casa (atenció, ja no són 220 V)
A casa meva la FECSA ens serveix CA en comptes de CC...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 12/12/2006 10:01

la reductora sense càrrega tampoc farà soroll, així que no t'hi escarrassis :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 12/12/2006 10:51

Platanito ha escrit:A casa meva la FECSA ens serveix CA en comptes de CC...
:oops:

Cert, és el que té connectar-se al FoTraCat a les deu de la nit amb el cervell chamuscado...Que dic parides...

Però bé, con un diodo y un condensador aquí tienes tu rectificador... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/12/2006 11:57

Santfeliuenc ha escrit: Podría venir dependiendo de la fecha que igual teneis puesta en algún mensaje de más atrás, pero que no he visto.

Si es este fin de semana, (léase sábado 16 ó domingo 17) sí que podría ir, caso de que la esteis preparando para el viernes 22 o en adelante, estaré visitando las líneas del metro de Bilbao.

;)

Saludos,
Sergio
En principi, és el dia 23, a mi personalment em va millor aquest dia, no sé a la resta...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 12/12/2006 16:07

Jo també m'inclinaria pel dia 23.
I posats a ser tiquismiquis... poseu un tester a un endoll de casa. Si us dóna 210V, ja us podeu considerar afortunats...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 12/12/2006 16:33

wefer ha escrit:I posats a ser tiquismiquis... poseu un tester a un endoll de casa. Si us dóna 210V, ja us podeu considerar afortunats...
Això ens ho va dir el profe de mecànica a 1r de batxillerat, i va fer la prova...400V, tot i que era perquè el tester estava amb les piles descarregades xD A casa m'arriben uns 217-218 V...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 12/12/2006 18:33

Hola,
metring ha escrit:
Santfeliuenc ha escrit: Podría venir dependiendo de la fecha que igual teneis puesta en algún mensaje de más atrás, pero que no he visto.

Si es este fin de semana, (léase sábado 16 ó domingo 17) sí que podría ir, caso de que la esteis preparando para el viernes 22 o en adelante, estaré visitando las líneas del metro de Bilbao.

;)

Saludos,
Sergio
En principi, és el dia 23, a mi personalment em va millor aquest dia, no sé a la resta...
Bueno, yo que te iba a traer unas pegatinas de Sant Feliu, jejeje, bueno, a ti y a todos los asistentes claro, pues nada, si haceis las "trobades" en días de mucho tráfico aéreo y comienzo de fiestas navideñas... yo por lo menos no podré asistir el día 23. Y luego decís que por qué el tipo ese de Sant Feliu, DF no viene a ninguna, oischhhhhhhh, pues porque las poneis en fechas complicadas y comprometidasssssssss.

:'(

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/12/2006 19:45

Buaaaaa, no me digas eso!!!! :'( :'(
Y unos mapas del Metro de Bilbao, y así quedamos otro dia? :D
En fi, la resta què dieu?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 12/12/2006 20:12

metring ha escrit:En fi, la resta què dieu?
A mi el dia em dóna igual, sempre i quan sigui a partir de les 18:00h del dia 21 :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/12/2006 20:28

Jo m'inclino pel dia 23 a la tarda. Alguna proposta d'hora i lloc de trobada? Per cert, ja sé que no és trobada xocolatero-xurrera però espero que puguem fer una parada en el nostre recorregut amb els 1000s i anar a prendre algo per alguna cafeteria/xurreria/algo propera :P :)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”