Quedada per fer la L5 amb un 1000

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Quedada per fer la L5 amb un 1000

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 29/07/2006 11:23

Amics, crec que comença a arrivar el moment de quedar tots per fer la L5 de punta a punta amb un 1000, ser que esta tallada, doncs podem fer el trajecte Cornellà Centre, Sagrada Familia, l'arrivada dels 5000, pel que veic està anat molt rapid, per lu tant opino de que quedem tots, i fer aquesta excursió. Femo per els 1000ls, que almenys els seus ultims mesos/dies i viatji algu dins d'ells, que no opini, per fi canvien aquets trens ja, sino algu que digi, us trobarem molt a faltar.

Femo per ells.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 29/07/2006 11:26

Així d'alguna manera aconsegirem que els seus ultims dies/mesos de servei, estigin alegres, i tingin un final de servei alegre.

Femo per ells.

Aquesta mirada, aquest catacroc catacroc, el soroll mitic dels engranatxes i motors, aquestes portes.....

Anemi un dia!

Salut!

Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fitxers adjunts
1000 DANONE, (No pesa).jpg
1000 DANONE, (No pesa).jpg (28.23 KiB) Visualitzat 6014 cops



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 29/07/2006 14:13

Una bona idea, vejam però si TMB fa quelcom com ja va fer amb el sèrie 300 i la seva "vuelta de honor"... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 31/07/2006 23:44

Com que de moment encara es poden agafar amb certa normalitat a la L5, jo personalment esperaria a que... siguin de debò els últims moments.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 01/08/2006 0:04

Fran-Ikarus ha escrit:Com que de moment encara es poden agafar amb certa normalitat a la L5, jo personalment esperaria a que... siguin de debò els últims moments.
You are right, Mr.Ikarus.

Parlant de frikades metropolitanes, avui m'he plantat a les cotxeres de Sagrera a veure si m'hi podia "infiltrar". Lògicament, no ha estat possible, però el recepcionista m'ha facilitat un número de telèfon. Vejam si els de TMB s'ho curren i em deixen fer alguna foto a alguna cotxera.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 01/08/2006 1:53

JaMiRo! ha escrit: Parlant de frikades metropolitanes, avui m'he plantat a les cotxeres de Sagrera a veure si m'hi podia "infiltrar". Lògicament, no ha estat possible, però el recepcionista m'ha facilitat un número de telèfon. Vejam si els de TMB s'ho curren i em deixen fer alguna foto a alguna cotxera.
Mai no entendré perque tant de secretisme sobre les cotxeres de TMB, que tenen algo a amagar?, tenen vergonya dels seus trens, o tenen 6mil quilos de alguna substancia prohibida amagats als trens... :)
Si FGC, Trammet i altres companyes ensenyen les seves cotxeres i tallers, perque TMB no?, tonteries del pal "¡¡¡no me quites mis ideas nene malo!!!"?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 01/08/2006 9:01

Home, és ben lògic que en unes instal·lacions, i tan grans com aquestes, no deixin entrar qualsevol persona, sense petició prèvia de visita.

Una altra qüestió és si són receptius o no a la possibilitat de fer visites concertades amb antel·lació. Algú ho ha provat? (a títol individual, perquè com a associacions ja n'hem fet sense cap problema)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/08/2006 9:26

jo m'esperaria a que destallin la línia cinc...


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 01/08/2006 12:14

Hola!

Ocs, doncs esperem que destallin la Linia 5, jo fins l'ultim moment no esperaria, perque si fan com va fer F.G.C amb els Navals, que un dia per l'altre varen deixar de circular sense avisar a ningu..... Avera si ens quedarem sense fero.

Salut!

LLarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 01/08/2006 15:25

Hola!
Fran-Ikarus ha escrit:Una altra qüestió és si són receptius o no a la possibilitat de fer visites concertades amb antel·lació. Algú ho ha provat? (a títol individual, perquè com a associacions ja n'hem fet sense cap problema)
Quan tingui ganes, trucaré. És a dir, jo mateix ho provaré a títol individual.

Si veig que a títol individual em diuen que me'n vagi a fer punyetes, intentaré muntar una visita encoberta en l'associació "Fòrum del Transport Català". Suposo que algú hi aniria en tal cas.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 01/08/2006 15:37

JaMiRo! ha escrit:Quan tingui ganes, trucaré. És a dir, jo mateix ho provaré a títol individual.

Si veig que a títol individual em diuen que me'n vagi a fer punyetes, intentaré muntar una visita encoberta en l'associació "Fòrum del Transport Català". Suposo que algú hi aniria en tal cas.

Salut!
Segur que sí que algú vindria amb tu, començant per mi mateix :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 01/08/2006 15:49

Trenscat ha escrit:Segur que sí que algú vindria amb tu, començant per mi mateix :D
Va, m'has animat. Demà truco i us dic si hi ha bones notícies. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/08/2006 17:50

JaMiRo! ha escrit:Va, m'has animat. Demà truco i us dic si hi ha bones notícies. :D
A veure si hi ha sort, perquè jo també m'hi apunto.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 01/08/2006 23:19

Hola!

Com he dit, demà tocaré els co...Trucaré a TMB :D , i us comentaré que tal. Escriuré les notícies després de la ronda matinal de fotos al Metro de Barcelona (la xicota és treballant i jo de vacances, s'ha d'aprofitar el temps...). 8)

Bé, sembla que ja som tres de moment, servidor, wefer i Trenscat. Ja us diré demà si la cosa tira o no. Esperem que porti bones notícies. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 02/08/2006 16:30

Preveig overbooking :D

A mi també em faria gràcia, sobretot després d'haver-me quedat fora per la visita que van organitzar fa un parell d'anys arran de la Setmana de la Ciència. Em vaig haver de conformar visitant el Servei de Microscòpia de la meva facultat :P



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 17:15

Hola!

Bones notícies. Malauradament, marxo a buscar la xicota i no us puc comentar l'assumpte. :(

Quan torni a ésser a casa, obriré un fil per comentar-vos la jugada. Veig que ja som quatre...! :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 02/08/2006 18:28

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Bones notícies. Malauradament, marxo a buscar la xicota i no us puc comentar l'assumpte. :(

Quan torni a ésser a casa, obriré un fil per comentar-vos la jugada. Veig que ja som quatre...! :D

Salut!
Compta amb mi també, però en quant a dates, ja sabeu que fins al 17 res...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/08/2006 18:19

JaMiRo! ha escrit:Hola!
Fran-Ikarus ha escrit:Una altra qüestió és si són receptius o no a la possibilitat de fer visites concertades amb antel·lació. Algú ho ha provat? (a títol individual, perquè com a associacions ja n'hem fet sense cap problema)
Quan tingui ganes, trucaré. És a dir, jo mateix ho provaré a títol individual.

Si veig que a títol individual em diuen que me'n vagi a fer punyetes, intentaré muntar una visita encoberta en l'associació "Fòrum del Transport Català". Suposo que algú hi aniria en tal cas.

Salut!
Potser és un pèl tard, però a mi tampoc em faria res apuntar-me a la visita. :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/08/2006 18:22

Tard? Què va, si encara no està concertada.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 08/11/2006 13:14

d'això, encara hi som a temps no? alguna xurreria a prop de la L5?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”