Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No hi ha cap vot
Sant Genís
0
No hi ha cap vot
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%
 
Vots totals: 44
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 26/02/2007 0:57

Evidentment. Com qualsevol cosa que escrivim aquí qualsevol de nosaltres.

Però de respectuosa amb la tasca efectuada, gens ni mica.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 26/02/2007 1:12

Aviso: aquest fil és per parlar de fer una altre sortida per la gent que no va poder anar a la cotxera del triangle. La resta de missatges seran esborrats per Off-Topic.
En quant a l'anterior visita, només una frase: LA MILLOR VISITA QUE HE TINGUT OPORTUNITAT DE FER. Senzillament.
Per la pròxima, des de l'administració intentarem deixar les normes més clares per tothom perquè ningú després es pugui queixar.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/02/2007 1:14

Ja sé que ho esborraras, però, gràcies!!!! :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 26/02/2007 1:32

Jo ho torno a repetir: TREMENDO!!

Ahir estava en un núvol :D Ha estat la meva primera visita però dubto que això es pugui superar així que, altre vegada, gràcies per l'organització, metring!

Ara estaria bé quedar en res en quant a quina cotxera podem visitar, i ajudar en tot el possible al, JaMiRo! (era ell qui ho feia, oi?).

Vox



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dilluns 26/02/2007 1:43

foronda 141 ha escrit:Pregunto:

¿Durant la visita heu vist algun tramvia o autobus de l'antiga dexelleria Salmerón de Castellar de N'Hug?

¿En quin estat es troban?

¿Heu fet alguna foto?

Salutacions.
Els vam veure gairebé tots!
Alguns en bon estat, altres regular i alguns en estat lamentable...
Jo vaig fer unes 20 fotos d'ells.
;)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 26/02/2007 10:06

QUINA ENVEJA EM DONEU RENASSOS!!!!!

Un 3000 en ple proces de Reforma!!! UFFFF que bo!!!!!

I tots al peu dels 300 caram caram!!!!

Jo vaig arrivar ahir de Madrid i també vaig veure coses interesants en el camp automovilistic es clar.. i en el viatge uns quants Anecs, velaros, Civias, alaris etc.. etc.. i vaig pujar a una 446 ja que aqui no n'hi han.

Per cert increible el METROSUR de Madrid, quins accesos, quines andanes, quins vestibuls!!!, INMENSOS, l'estació de Puerta del Sur increible, escales dobles per fer el transbordament i un mural fotografic en forma de semicercle a la boveda amb un bosc gegantí que semblava que estiguesis al mitg del Montseny.

i per no parlar dels faraonics tunels de la M30 en el poc que hi ha inaugurat 4 i 5 carrils en ambdos sentits de la marxa!!!

A LA SEGUENT M'APUNTO

Espero que aixo de una segona visita al triangle tiri endavant.
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/02/2007 11:09, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 26/02/2007 10:57

faristol ha escrit:Jo vaig arrivar ahir de Madrid i també vaig veure coses interesants en el camp automovilistic es clar..
A que endevino la més interessant de totes? el personal de l'stand Ferrari, je je...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 26/02/2007 11:14

JA JA!!! si que estaven be, si, pero no feien falta, els ferraris es miren igual amb noies que sense....no poso les fotos...ejem....es que els ferraris sempre son iguals, pero també hi habien moltes coses mes interesants....va estar molt be i vaig trovar unes quantes peÇes bonisimes!!!!



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 26/02/2007 11:18

faristol ha escrit:
I tots al peu dels 300 caram caram!!!!



al peu, a dins i a sota :D :D :D :D :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dilluns 26/02/2007 11:28

No sé si això és off-topic o no, ho diexo en mans dels asministradors.

Jo vaig ser dels que estava a la llista de "reserves" prácticament fins a l'últim moment. Vaig assebentar-me que hi tenia lloc divendres a la tarda. Com que hi tenia interès, vaig estar pendent de les baixes dúltima hora i no m'hagués emprenyat si no hi hagués pogut anar perquè vaig ser jo qui es va apuntar massa tard.

Qui va organitzar la visita no té la culpa que la gent "causi baixa" apurant fins a l'últim moment, això és responsabilitat dels qui van dir que vindrien i després no els resulta possible. Sigui com sigui, crec que vam ser 34, només va fallar en Serie-1000, i perque va posar-se malalt aquella mateixa nit: impossible avisar a temps.

Per mi, tot es va fer el millor possible. Enhorabona a metring!



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 26/02/2007 11:30

Mortadel·lo ha escrit:

al peu, a dins i a sota :D :D :D :D :D
APA, APA poseu-m'he els dents llargs....

Cambio veure i entrar a un 300 per veure "nenes" i ferraris.

PD els recanvis que vaig trobar pel RENAULT 4/4 no els canvio per res, el millor de tot!!! ("nenes i Ferraris") inclosos.

Be també recomano a tots els metreros una volta pel METROSUR de Madrid, sense paraules....



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 26/02/2007 18:50

Albert ha escrit:Jo vaig ser dels que estava a la llista de "reserves" prácticament fins a l'últim moment. Vaig assebentar-me que hi tenia lloc divendres a la tarda. Com que hi tenia interès, vaig estar pendent de les baixes dúltima hora i no m'hagués emprenyat si no hi hagués pogut anar perquè vaig ser jo qui es va apuntar massa tard.
El meu cas ha sigut, sens dubte, el més sonat. Vaig començar la llista sense apuntar-m'hi, després vaig absentar-me tres setmanes del fòrum i quan vaig tornar estava tan endarrere a la cua que no tenia cap esperança de poder entrar. Ara ho puc dir obertament: em corroïa per dins de mala manera. Jo també em vaig emprenyar per com havien anat les coses, però m'emprenyí* amb mi mateix, no amb el fòrum ni, encara menys, en com s'havia gestat la llista. Si vaig mostrar-me empipat va ser perquè precisament la persona que s'està queixant ara, tot i aparèixer més tard que jo, pretenia passar per davant meu a la llista.

No vull allargar-me perquè seré fregonat, només diré una última cosa: si la baixa de l'acompanyant de l'Orique s'hagués confirmat més tard de les deu de la nit, difícilment hauria pogut venir. Així doncs, si jo he acabat entrant a la llista ha sigut qüestió d'hores.

* Com m'encanta aquest temps verbal :D



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dilluns 26/02/2007 20:12

Escolta entfe, els que vam entrar a l'últim moment teníem un alicient més que els altres, ja que ells sabien segur que hi anirien. Lo nostra va ser un pèl més "emocionant", no? :x



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 26/02/2007 22:16

El meu grau de motivació a pujat una mica i per això he tingut suficient esforç per pujar unes quantes fotos, hagi aquí les fotos:

La sorpresa: El primer 3000 ( 3069 ) reformat:
Imatge

El mític i llegendari 300 del GMB al costat del 3000:
Imatge

Cabina del 300:
Imatge

Tranvies preservats en el fons de la cotxera:
Imatge

Zona de tallers i foses. Un 2100 i un 9000 en fa se montaje al fons:
Imatge

Cabina d'un 2100:
Imatge

:o
Imatge

Un 9000 i un 2100 a la zona d'estacionament de vies:
Imatge

I per acabar, l'únic 1100 que hi havia al Triangle:
Imatge

Espero que siguin del vostre agrad.

Salut,



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 26/02/2007 23:29

Bones fotos! ;)

Vox



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 26/02/2007 23:49

Pobre PCC! Assassins!

:'(


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 27/02/2007 19:20

Platanito ha escrit:Pobre PCC! Assassins!

:'(
I pobre, 1200, Pobre Chausson Urbas. Pobre Chausson tmb, Pobre 5100 etc etc etc. tot aixo ja sabeu qui es el reponsable



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 28/02/2007 23:08

Hola!

Perdoneu que faci tard, ací la foto de grup:

Imatge

Si la voleu en full-resolution, feu click aquí.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/02/2007 23:15

Jo és que no sé quina penjar, perquè tinc similars (i pitjors :? ) que les vostres. Sobretot les dels vehicles provinents del Museu del Transport. Què fosques!!!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 28/02/2007 23:46

Demanem la indulgència d'en Wefer, durant un sol missatge (que no fa referència a la visita), per fer-vos partíceps que en Mr. Baricentro ens ha demanat disculpes per la seva actitud en aquest tema després de la visita, a la metring perquè en realitat era qui les mereixia realment, i a mi suposo que per la meva vehemència en recolçar-la.

Comprenem les circumstàncies personals de les quals ens ha fet partíceps, i sense cap mena de dubte acceptem les seves disculpes.

M(etring) 1001 - fRan-ikaRus 1301 - 28 de febrer del 2007 (any del Triangle)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”