Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No hi ha cap vot
Sant Genís
0
No hi ha cap vot
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%
 
Vots totals: 44
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Passeig per alguna cotxera del FMB

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 21:34

Hola!

Bé, finalment he parlat amb TMB i els he comentat que "un grup d'amics aficionats al ferrocarril i al metro" ;) voliem visitar alguna cotxera del FMB. No ho he provat de fer en plan individual, com que al final ereu molts els interessats, doncs crec que tots en podiem gaudir.

Ja tinc el correu electrònic de la persona responsable d'aquests guateques a TMB. Ara toca escollir cotxera; per això us he col·locat aquesta enquesta. Si us plau, voteu només si us interessa venir (no passa res si al final no veniu) i identifiqueu-vos tot seguint la llista que col·loco a continuació; de moment només em fico jo :oops: :
JaMiRo! (+acompanyant)
Començo; jo voto el Triangle Ferroviari per diversos motius: és una cotxera amb moltíssimes instal·lacions, podem veure trens de diverses generacions (1100, 2100 i 5000) i fins i tot :o el mític i inigualable 300.

Per cert, la data suposo que seria un dissabte, al tornar de les vacances d'agost per tal d'evitar que no vingui ningú. És a dir, un cop sondejat el FTC parlaré amb la persona responsable per establir la visita cap a finals d'agost o principis de setembre. Repeteixo, un dissabte pel matí.

Bé nois, això és tot.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 02/08/2006 21:41

Tot i que és una elecció difícil crec que si n'hagués d'escollir una també em quedo amb el Triangle Ferroviari ja que com bé has dit és on hi ha més varietat de trens i potser fins i tot tenim la sort de veure un 9000 :P

Per cert, segurament vindré sol :roll:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 21:44

JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 02/08/2006 21:58

Doncs a mi també m'agradaria unir-me al grup per visitar una cotxera ja que encara no he tingut l'oportunitat de visitar-ne cap i ja va sent hora...

Jo també voto pel Triangle Ferroviari, a veure si amb una mica de sort podem veure el 9000 abans de veure'l de proves per la L2 :D

En principi i si no sorgeix cap imprevist jo m'apunto. ( ja que m'he quedat sense poder anar de vacances i visitar alguns museus del ferrocarril doncs això compensaria una mica).



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 02/08/2006 22:07

Jo també m'apuntaré quan ho feu i he votat pel triangle Ferroviari, em sembla una cotxera bastant completa



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 22:46

JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
Això va creixent; per cert, Déu n'hi do l'interès que desperta el Triangle Ferroviari...Serà el 300? Serà la 9000? :D

Apunt friki: jo només he estat "per dins" a Sant Genís... :!:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 02/08/2006 22:51

JaMiRo! ha escrit:
Això va creixent; per cert, Déu n'hi do l'interès que desperta el Triangle Ferroviari...Serà el 300? Serà la 9000? :D
Els dos :D :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 02/08/2006 22:59

JaMiRo! ha escrit:
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
Això va creixent; per cert, Déu n'hi do l'interès que desperta el Triangle Ferroviari...Serà el 300? Serà la 9000? :D

Apunt friki: jo només he estat "per dins" a Sant Genís... :!:
Curiosament jo també només he estat a Sant Genís de cotxeres de metro, de vista amb la universitat. Al Centre de Control del Metro hi he anat dos cops i de cotxeres d'autobús he estat a la d'Horta i a la que hi havia per la zona propera al Fòrum (no em feu dir com n'hi deien ara). És el que té fer l'especialitat de Transports i Serveis Urbans quan fas Enginyeria d'Obres Públiques 8) (tot i que la veritat és que ja ens podrien haver dut a més llocs... :roll: )



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 23:04

Hola!

No et queixis company, que servidor, a un any d'acabar l'Enginyeria Industrial (especialitat en Transports i Vehicles, com no :P ) no ha vist res de res excepte una visita a la fàbrica de la Nissan a la que, evidentment, no hi vaig anar... :D

Bé, ara que hi penso, amb l'excusa d'un treball sobre tramvies, vaig fotre una visiteta a les cotxeres del Trambesòs; però això va ser personal, m'ho vaig autoprogramar; vaig gaudir com un nen petit... :oops:

El tema de Sant Genís fou per la Setmana de la Mobilitat de l'any 2001 (novembre, que recordi), que s'ho van currar i van fer portes obertes. Imagineu-vos: et deixaven pul·lular per les instal·lacions sense cap problema... :o

Salut!

PD: continuo amb la llista per evitar que el tema se'n vagi com sol passar... :D
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 02/08/2006 23:08

M'apunto en cas de no coincidir amb els dies 18-19-20-21 d'agost.

És probable que vingui acompanyat ;)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 23:10

JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+acompanyant)
Ei, editeu la llista collons, que m'esteu estressant... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 03/08/2006 0:13

Imatge
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+acompanyant)
Wefer



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 03/08/2006 0:45

Aquí hi ha moltes lectures (suposo que algunes són dels que ja hem respost) i poca gent, va vinga... ;)

Em sembla que com continuem així amb la tendència, no trigaré gaire a demanar visita pel Triangle Ferroviari. Això sí, esperaré a veure quanta gent ve al final. :!:
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+acompanyant)
wefer


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 03/08/2006 1:17

Hola:

Jo no edito la llista per poder estressar-te... hala! xD Imatge

Apunta'm, encara que al setembre ho veig justet. Pertanyo al anonim col.lectiu dels que fem les vacances (per nassos, no pas per gust) al setembre. De moment nomes a mi, no se si a la Jefa li agradara anar d'excursio a "semejante sitio" :D

Sia dit de pas que personalment em faria gracia anar a cualsevol cotxera, pero si la majoria diu El Triangle, per mi cap problema (em dona mes "morbillo" Sagrera o Vilapicina....)

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 03/08/2006 9:17

jo voto Lesseps...ai no! mmmmmmm, votaré el Triangle, ni que sigui per poder veure el 300, tot i que a Can Boixeres pot ser es podrien enrotllar amb algun tros de mil de record, i Vilapiscina té el seu rollet... :D

ah, i per mi el setembre, jo l'última setmana d'agost estic de vacances


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 03/08/2006 9:19

ui, i a Sagrera hi ha el 400....no podem fer un tour ?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 03/08/2006 9:44

Imatge

Ara, assegurem-nos de què hi ha el 300, que com sigui a Can Boixeres patirem una frustració gran, gran...

Allò té interès afegit, perquè hi ha el trolleibus de l'AAFCB, els busos retirats (potser queda algun Pegaso), i en principi les coses buseres que van baixant del Museu del Transport (Chausson & Co.), si bé algunes d'elles se suposa que ja es veuran el cap de setmana del Centenari.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 03/08/2006 10:11

pozi, si el 300 està a can boixeres/buxeras l'elecció estaria clara, no tenim manera de saber-ho?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 03/08/2006 10:32

Jo m'apunto a la sortida però m'abstinc de votar a quina cotxera, perquè em resulta del tot indiferent. Només el fet d'anar-hi amb vosaltres ja valdrà la pena ;)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 03/08/2006 17:58

Anem actualitzant... :? :D
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
Falten vots! L'únic que no vota és l'Eloi (enfe001) perquè li és indiferent. A la resta també?

Em sembla que el 300 està al Triangle Ferroviari; al menys, a unes fotos recents que la PTP va penjar sobre la nova sèrie 9000 encara hi era.

Igualment, sempre ho puc preguntar; suposo que la persona responsable ho sabrà (o no...)...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”