Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No hi ha cap vot
Sant Genís
0
No hi ha cap vot
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%
 
Vots totals: 44
Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dissabte 24/02/2007 20:51

Més fotos de la trobada d'avui en aquest fil del fòrum SSC:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=445302
:D


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/02/2007 22:10

Home, si que era visita guiada! :) Aaron, a la bossa hi ha un llibre que sintetitza la història del metro de Barcelona, com una reedició d'una que tinc de l'any 89, però amb fotitos i coloraines. Tot un detallas, si senyor!!!
La sorpresa del 3000 reformat, el 300... tot ha estat tant bé!!!!!!
Ai, m'oblidava!!!! Hi ha un fil per visitar una altra cotxera, però si algú es quedés amb les ganes de El Triangle, podem fer un altre grup, independentment de si es fa trobada a una altra cotxera, dirigida per en JaMiRo (si hi estas d'acord, és clar, i si la gent s'ha quedat amb les ganes, a veure què diuen...)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 24/02/2007 22:27

Jo m'he quedat amb les ganes de que ens ensenyesin un 1100 per dins i que ens haguessin posat en marxa el 300. Es veu que si hi hagués agut algú de tallers ho haguessin fet :o

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 24/02/2007 22:54

Hola!

La visita ha estat molt agradable i interessant per tot el material que hem vist, les instal·lacions en si i el tracte perfecte que hem rebut del Guia de TMB, i, s'ha de dir, del personal de seguretat. Gràcies també a l'iniciador del fil i a en especial a la metring, que han fet possible aquesta visita.

Us penjo una panoràmica (els programes de retoc fan virgueries ara) de la zona d'estacionament, amb trens de quatre sèries diferents.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 24/02/2007 23:06

Lástima que al final no pudiera ir a la visita de hoy, pero a la próxima me apunto sin dudarlo :D :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 24/02/2007 23:20

M'alegro molt de que hagueu gaudit tan intensament de la visita ;) Un dels assistents m'anava enviant mini-cròniques en forma de SMS, que, a banda de no poder llegir a l'instant per estar conduint, no sempre entenia (un 3000 amb el frontal reformat???)

Recordeu que el Serie-1000-metro va iniciar un espai on penjar fotos de les trobades fo-tra-cat-eres, fóra bo de no dispersar les fotos en diversos espais (ara, si aquest que heu creat ofereix millors prestacions que l'anterior, es migren les imatges del primer al segon i es tanca aquell)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/02/2007 23:24

Si, 3000 reformat, però no només el frontal, sino també l'interior, amb els seients blaus i amb la mateixa disposició que els 5000 i 9000, i els cotxes intercomunicats. M'ha sorprés molt veure que feien la reforma allà mateix, jo pensava que la farien a alguna empresa com CAF o Alstom!



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 25/02/2007 1:21

Hola!

Jo tambè he gaudit molt d'aquesta trovada, ha estat una visita rodona per mí. Ha tingut 3 parts:

Primer per veure, només entrar, la sopresa del dia: la 3000 reformada. Dos cotxes ja reformats, amb el nou frontal, interios estil 5000/9000, intercomunicació..

I després per pujar-me al 300, preciós!!!


Segon, la part dels autobusos i demés material que era tot una barreja, entre autbusos que ja no circulen i tramvies/camions/etc que suposo anirà al futur museu.

Allà he pogut pujar a uns quants autobusos, fer la frikada de posar-te al lloc del conductor.. En fi, tela. Em pregunto si seria factible arreglar uns quants d'aquells busos per tenir-los preparat's en cas de qualsevol problema.


I tercer, la zona on estaven els metros de la L2 i la L4. OH! 2100, una 5000, una 9000 i una 1100 en un extrem. He catat la cabina d'un 5000 i la d'un 9000, tremendo :D


I gràcies per tot a la metring, líder espiritual de la sortida, incloent una part final en forma de recollida de provisions en forma de proteines varies de cara a la tornada cap a casa i a no quedar-nos dormits abans d'hora (jo he caigut allò de les 17:30h :D).

Fins la propera!

Vox



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Diumenge 25/02/2007 16:09

M'he oblidat de donar les gràcies a la MariJose, una tia genial!
;)
Visca la Metring!!
8)
Volem més cotxeres!!!!!!!!
:D


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 25/02/2007 16:24

metring ha escrit:Ai, m'oblidava!!!! Hi ha un fil per visitar una altra cotxera, però si algú es quedés amb les ganes de El Triangle, podem fer un altre grup, independentment de si es fa trobada a una altra cotxera, dirigida per en JaMiRo (si hi estas d'acord, és clar, i si la gent s'ha quedat amb les ganes, a veure què diuen...)
De moment només em faig càrrec de la nova visita a una cotxera diferent, que si no em saturaré. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/02/2007 16:35

Ok, a les hores, si ho trobes bé, jo proposo en aquest fil que la gent digui si vol Triangle II, i que es vagi formant llista :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 25/02/2007 17:28

Jo vull Triangle II!!! Però per a dintre d'un mes com a mínim :x

Codi: Selecciona’ls tots

- aarongilp
:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 25/02/2007 19:59

Jo evidentment també voldria, si és possible, Triangle II.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 25/02/2007 20:07

Pues yo también me apuntaría a Triangle II



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 25/02/2007 22:59

Pregunto:

¿Durant la visita heu vist algun tramvia o autobus de l'antiga dexelleria Salmerón de Castellar de N'Hug?

¿En quin estat es troban?

¿Heu fet alguna foto?

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 25/02/2007 23:19

Bastant emprenyat.

Si un altre dia hi han baixes, s'agrairia que s'avisés als interesats en asistir-hi, doncs es podíen haber acostat a fer la visita. Alguns altres o podíem haber aprofitat. Bastant lamentable.

Espero que un altre dia es faci la visita en diumenge, donat que el dissabte al matí eu fet la vostra visita, i ara toca torn als que no hem pogut asistir.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 26/02/2007 0:17

Mr. Baricentro, espero que quan passi el temps i tornis a llegir el que has escrit, et caigui la cara de vergonya.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 26/02/2007 0:47

Respecto la tasca efectuada. ¿O es que no es pot fer una critica de la mateixa?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 26/02/2007 0:48

Mr. Baricentro ha escrit:Bastant emprenyat.
Respecto?
Mr. Baricentro ha escrit:Si un altre dia hi han baixes, s'agrairia que s'avisés als interesats
Respecto? S'està criticant, com si no s'hagués fet, una cosa que es va fer (anar avisant els interessats), i ben feta.
Mr. Baricentro ha escrit:Bastant lamentable.
Respecto??????????


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 26/02/2007 0:53

Opinió personal potser



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”