Tren a l'Agulla FGC, altre cop!

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 25/08/2006 18:26

Se m'ha ocorregut que si som vàries les persones que anirem a Manresa des de Barcelona, o des d'altres punts de l'àrea metropolitana, i hagin de passar per Barcelona, sortiria a compte anar amb una targeta en comptes d'un abonament.

Utilitzant una T-10 i anant amb FGC, amb 6 viatges marcats ens sortiria a compte fins i tot deixant els 4 viatges restants sense utilitzar:

Cost de la T-10: 28,80 €
Cost de 6 bitllets senzills: 29,70 €

Cal dir que amb els 4 viatges restants s'ha de decidir què fer: Si algú es queda la targeta (i per tant, paga aquests 4 viatges) o si es decideix destruirla (en aquest cas, els viatgers que haguessin usat la targeta pagarien els 4 viatges entre ells).

Noteu que 6 viatges equivalen a 3 viatges d'anar i 3 de tornar (o sigui, 3 persones)

Anant amb Renfe s'ha de tenir en compte que surt a compte comprar targeta a partir de 7 o 8 viatges marcats, depenent de quina targeta es compra. Això vol dir, com podeu pensar, 4 persones. Anar amb Renfe, tot i que és més barat, comporta dues contrapartides:

1. L'estació de Manresa està al riu. Això vol dir haver d'anar caminant fins a Baixador o Alta, i en pujada.

2. Una Bonotren només es pot fer servir a Rodalies Renfe.

Cost de la T-10: 28,80 €
Cost de la Bonotren: 25,80 €
Cost de 7 bitllets senzills Renfe: 26,60 € (si hom vol comprar una Bonotren)
Cost de 8 bitllets senzills Renfe: 30,40 € (si hom vol comprar una T-10)



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 25/08/2006 18:44

Hola!

Això de les tergetes es molt bona idea, pero per la meva part anire amb cotxe, per dos motius, Primer: jo em vull quedar a sopar allà i veure els focs artificials que fan a la nit. Segon: al meu cotxe es pot fumar, al tren no. Vicis..................
A part que en acabat dels focs, aquella hora, agafar el TREN, arrivar a Barcelona, agafar la L3, i despres fer un altre transvord a la L5, que es el que tinc que fer jo, la veritat em fa molta mandra i em sembla que a l'hora que arrivaria ja no hi ha METRO.

Si algu li interesa la idea, de quedarse allà i tal, jo despres ja el baixaria amb el cotxe i ja l'intentaria portar a casa clar, perque aquelles hores... Per altre banda, els que pujeu amb tren, ja ens veurem allà dalt.

Salut!!!!!!

Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 25/08/2006 21:42

La idea de compartir T-10 o bonotren em sembla bé, però jo no passaré per Barcelona, d'altra banda aniré amb RENFE fins St.Vicenç de Castellet i allà agafaré FGC, i només pagaria el bitllet senzill de Terrassa a St.Vicenç, doncs per al St.Vicenç-Manresa ja disposo d'una T-Regional de 2 zones.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 25/08/2006 23:28

A la tornada si tot va bé com a mínim dues persones de l'expedició franco-basca faríem servir aquesta targeta.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 26/08/2006 1:32

Perdoneu la meva ignorència, pero, quin preu té el tren historic?, es gratuit?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 26/08/2006 1:47

Ferrovi ha escrit:Perdoneu la meva ignorència, pero, quin preu té el tren historic?, es gratuit?
El tren és gratuït, i més que tren històric és un servei especial de festa Major que coincideix que es fa amb material que no presta servei regular.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 26/08/2006 13:30

Per veure les circulacions del tren del Parc de l'Agulla pots mirar a http://www.trenscat.com/metrobaix/circesp042908_ct.html on hi ha les fotos de l'any 2004, tot i que cada any és similar ;)

Per cert, com que no podré anar-hi us demanaria un favor a qui pugui fer-ho: necessitaria fotos de l'andana provisional que es munta al Parc de l'Agulla, més que res de la ubicació, pel projecte final de carrera. Gràcies! :roll:



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 26/08/2006 13:55

Trenscat ha escrit:Per cert, com que no podré anar-hi us demanaria un favor a qui pugui fer-ho: necessitaria fotos de l'andana provisional que es munta al Parc de l'Agulla, més que res de la ubicació, pel projecte final de carrera. Gràcies! :roll:
Si demà finalment hi pujo, compta amb elles. ;)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 28/08/2006 1:05

Després d'haver passat una tarda a Manresa, passo a comentar-vos un parell de coses, més que res, per a qui no hagi vingut:

* L'estació de Manresa - Alta està en obres. Això ha motivat que el MAN efectués el recorregut íntegrament per la zona controlada pel CTC. Hi havia maquinistes a les dues cabines. El MAN entrava a Manresa Alta per la via principal, seguia fins entrar a mitges el túnel de Viladordis i tot seguit girava cua per enfilar cap a l'Agulla.

* He tornat en Renfe per ser més barat el bitllet senzill.

* M'estic aficionant a la fotografia nocturna :D .

Us deixo un tercet de fotos. Tinc uns videos amb so del MAN però pesen una mica massa... :bleah :begut :bleah



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 28/08/2006 1:12

Us en penjo dues més i prou.

Per cert, que no m'en recordava: he hagut d'aguantar força jessies i personatges semblants. Es veu que les festes majors atrauen aquests especímens...

De forumistes n'he trobat uns quants: en Josep Serre, en jordilar... segur que hi havia algun més, però no s'ha volgut donar a conèixer... :twisted:



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 28/08/2006 12:14

Hola!

Jo hi vaic ser, i numes vaic veure a: Josep Serre, i a Bernat Borràs. Mi vaic estar fins a fer l'ultim viatge de tornada, i també de pas vaic anar a comprar una coca bonisima a un "tenderete" que hi havia montat al costat del llac del Parc de l'Agulla. Aquest any hi havia pocs frikis dels trens.

Salut!

Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 28/08/2006 13:30

Al final vaig (vam, ananva amb la malba) poder-nos arribar fins a l'Agulla però només per veure el penúltim tren que va arribar-hi... Ostres tu, un any que van per la via general fent maniobres diferents i m'ho perdo! Ja m'estranyava a mi veure maquinistes a les dues cabines i amb els llums engegats tant a un costat com a l'altre... :roll:
En anar-hi tan tard (vora les 21:30) de forumista només vam veure en Serie-1000-metro com ell mateix ja ha dit.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 28/08/2006 16:25

Hola!

Jo i la JaMiRa! hi vam ser, i vaig veure el josep_serre, n'UT596001, en Mr.Baricentro i en Jordilar (si no em deixo ningú). :roll:

Vam arribar a Manresa-Baixador a les 18:00 (igualment, vam prendre el tren de dos quarts) i ens vam estar donant voltes i fent fotos fins a les 20:00, per prendre el tren d'un quart fins a Sant Boi, a on haviem anat en automòbil des de Badalona. :blah

Llàstima no veure el Serie-1000-Metro (no vaig veure ningú alt, prim i amb cara de boig com vas dir :D ) ni el Bernat Borràs (tampoc vaig veure ningú que es diguès Barrote Estopón :) ), així com l'orique (no vaig veure ningú semblant a en Musculator :D ). Així ja coneixieria més gent del FoTraCat (Fran-Ikarus dixit). :roll:

De segur que algún membre no identificat hi va anar, també...Ferrovi, alias l'anònim? :?:

Per acabar, sí Déu n'hi do la quantitat de gent que hi havia, moltíssima. Cal dir que també molt de burro que no sabia deixar sortir a Manresa-Baixador... >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 28/08/2006 21:25

Veus, ara me'n recordo de'n Loyster, el vaig veure... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

malba
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: malba » Dilluns 28/08/2006 21:39

Com molt bé diu en Bernat, vam arribar just per poder veure el penúltim tren. Això si, l'energia lumínica es nota que no la volen malgastar els manresans,eh? :P A part d'això, també ens vem quedar a veure els focs artificials. Del que segur que no me'n oblidare és la imatge de veure els ànecs tranquils pel llac i, de cop i volta i començant els focs, veure els ànecs nedant a 20 km/h xD :) semblava que anéssin amb un coet al cul :)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 28/08/2006 21:52

Certament el què diu la malba és veritat. Els ànecs sortien corrent esperitats davant l'espectacle pirotècnic. La veritat és que és molt bonic i val molt la pena de veure, malgrat l'autèntic caos viari que es forma a la zona. Per cert, tal com comento al meu bloc, com és que els serveis ferroviaris entre Manresa i l'Agulla finalitzen a les 21:30? No podrien allargar-los fins a les 22:30 o 23:00 per tal de retornar la gent cap a Manresa un cop acabat el piromusical? De ben segur que contribuira a reduir l'embús que es forma a l'entorn del Parc.

Al meu bloc tinc una foto del penúltim tren estacionat al Parc de l'Agulla: http://trenscatbloc.blogspot.com/



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 29/08/2006 9:30

Hola!

Benu això dels anecs, tambe ens pasa cuan fan els focs artificials cada any al llac de Puigcerdà, la veritat esque els pobres animals u pasen malament, i no seria la primera vegada que una mare perd als seus anagets, sobretot cuan la tarda avanç veus a una mare anec, amb 5 o 6 de petitets al derrere, i a la nit els veus tots corrents cap aqui i cap allà, a mi els focs m'agraden, pero al mateix moment penso que els haurien de treure, de l'aigua i tancarlos algun lloc.

Salut!!!!

Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 29/08/2006 20:19

Al final vaig estar-m'hi breus moments i sense pujar a cap viatge, doncs tenia el temps molt just i no em vaig arriscar a fer un viatge Alta - Baixador - Alta per por a perdre l'EixBus de les 19.15, l'últim del dia. En cas d'haver-lo perdut, ho hauria tingut molt fumut de tornar a Girona.

Al final només vaig poder parlar una estona amb n'UT596001.

P.S: I resulta que al final no va ser una errata allò de Viladordis :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 29/08/2006 20:24

entfe001 ha escrit:
P.S: I resulta que al final no va ser una errata allò de Viladordis :)
Vas arribar, com a molt, fins al límit de maniobres de Manresa Alta, no fotessim... :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”