Viatge Bcn-Manresa-Lleida abans del tancament per millores

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 19/08/2006 12:10

I de fotos no n'hi hi han? :P :P :P



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 19/08/2006 18:09

Trenscat ha escrit:A partir de Manresa comença la diversió: tot just sortir de l'estació hi ha una limitació "temporal" a 30 km/h i el tren avança molt lentament. La distància entre estacions és llarga però es fa eterna degut a la baixa velocitat del tren.
Concretament, a la sortida de Manresa hi ha una limitació per l'estat de la via vigent, teòricament, des de l'1 de novembre de 2004, a 30 km/h per a viatgers i 20 km/h per a mercaderies, fins al PK 299,700. Després fins a Calaf s'augmenta a 50/30 km/h respectivament. Però jo crec que és vigent des de fa gairebé 10 anys.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 21/08/2006 10:59

Per part meva, el viatge començà a les 5.56 del matí, quan puntalment surt de l'estació de Girona el primer tren en sentit sud, amb destinació Reus. Precisament el fet que s'anuncïi cap a Reus provoca que molta gent no estigui segura de si és el seu tren. Se'm va preguntar no pas pocs cops si el tren de marres anava a Barcelona.

Jo ja estava rondant per l'estació cap a les 5.40 per arribar amb temps intentar treure un Girona - Lleida directe. La taquilla obre a les 5.45, i quan arribo jo ja hi havia unes set persones davant meu. Aconsegueixo treure'l sense més problemes llevat d'un petit malentès solventat sense cap inconvenient, però que fa que vagi amb el temps tan just que no me'n quedi per fotografiar el monitor de sortides de l'estació i immortalitzar les relacions directes a Reus i Tortosa. Un altre dia serà. Els bitllets: un Girona - Lleida amb tarifa regional i una elevació de tarifa regional a exprés pel trajecte entre Girona i la ciutat comtal. Malauradament, sense revisor al tren gironí no puc presumir de bitllet "peculiar".

Arribo a Barcelona amb uns 10 minuts d'endarreriment tot i el temps que té assignat entre Sant Celoni i Barcelona. La malla de Rodalies cada cop perjudica més als trens regionals. Com que encara timc marge de temps, decideixo escapar-me fins a l'Hospitalet per agafar el regional a Lleida des d'origen. M'enduc un bon ensurt: el meu rodalies queda parat una bona estona a l'entrada de l'Hospitalet, al final dos minuts per canviar de tren. Mai més.

No em trobaria ningú més fins a Sant Andreu Arenal, on pujaria en Wefer. En Watermark i en josep_serre pujarien a Cerdanyola del Vallès, en Pere a Sabadell Centre i Trenscat i UT596001 a Terrassa. La continuació ja la sabeu.

Pel que fa a la tornada, un gran somriure se'm dibuixà al veure que seria factible treure un bitllet Balaguer - Girona directe dresprés que el taquiller no tingués cap problema per fer-ne cinc a Barcelona :D M'agraeix que li hagués cantat el codi d'estació de Girona per així haver d'estalviar-se el fet de buscar-lo. L'experiència de tornar a casa des de les estacions més diverses :) Els revisors, un xic sorpresos.

El viatge de tornada s'esdevé sense cap contratemps, i faig sense problemes el transbord a Sants pel meu tren a Girona. Al final, sis hores per anar de Balaguer a Girona, d'un quart de tres a un quart de nou :o

D'aquí una estona publico alguna fotografia.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”