Last call for...

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Last call for...

Entrada Autor: orique » Diumenge 03/09/2006 16:01

Apa, en aquest fil hi podriem anar posant llocs on anirem a fer el boig*, però que degut a les raons que sigui, no podem avisar amb més antelació.

Per exemple, jo d'aquí una estoneta seré a l'Hospitalet (Metro Florida) fent unes fotos als trens de Renfe, des d'un pas superior que hi ha a la línia de Vilanova...

En un principi els "objectius" són:

+ Euromed procedent d'Alacant amb arribada prevista a Sants a les 19.10
+ Talgo III Miguel de Unamuno procedent de Xixón/Bilbo/Hendaia :D amb arribada prevista a Sants a les 19.21.
+ Estrella Galicia amb destinació Vigo/A Coruña amb sortida prevista de Sants a les 20.00

Faré el trajecte fins a Sants a peu (ja que haig d'anar a pagar l'àrea verda de la setmana que ve i el cotxe el tinc gairebé a meitat de camí :x ). Allà miraré probables retards i segons el retard previst, agafaré el tren fins a Hospitalet i d'allà faré un Rambla Just Oliveras - Florida amb Metro.

Si algú s'hi apunta, seré a Sants al voltant de les 18.15 - 18.30

Preparados, listos, ya! :)

* Fotos, forats "prohibits", demanar bitllets estrambòtics, etc.

edito: ja hi he anat, us penjo una foto del Galicia des del pont de la Torrassa



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 04/09/2006 0:32

Com que al editar el tema no puja, penjo un missatge xorra per a que us adoneu que he penjat la foto. :blah :hola :osti :pal



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 07/09/2006 11:33

Bueno, doncs jo demà, penso anar a fer el boig una miqueta ja que és l'últim divendres de vacances :'( :'( :'( :'( :'( .

El Plan sería comprar una T-Dia de sis zones (14,20 €) i anar a fer el boig. Algú vol venir? :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 07/09/2006 11:46

Ho sento, el tinc ocupat.

Ara, si a algú li va bé pujar demà a Núria amb el cremallera de les onze del matí, el que remolcarà el cotxe saló...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 07/09/2006 11:47

entfe001 ha escrit:Ho sento, el tinc ocupat.

Ara, si a algú li va bé pujar demà a Núria amb el cremallera de les onze del matí, el que remolcarà el cotxe saló...
Jo pujo a Núria el dia 30 xD Així que "va a ser que no"...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 07/09/2006 12:25

Vaig pujar a Núria la setmana passada, si no fos per això m'hi hauria apuntat...

El cotxe saló anirà remolcat per l'E.1 o per un automotor ?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 07/09/2006 19:14

Segurament anirà remolcat per un automotor. Ostres, justament demà tenia previst acostar-me per Ribes per fer fotos de la part baixa del traçat (la més oblidada). Més o menys estaria parlant del tram entre Ribes i Queralbs, anant amunt i avall cercant llocs amb el cotxe... De tota manera, no sé si anar-hi en vistes de que és dia 8 (per tant festivitat de la Mare de Déu de Núria) i anar per allà pot estar impossible! La part positiva és que hi haurà cotxe saló :) Potser m'hi acosti a fer una foto del tren passant pel viaducte de Toses (no tinc ganes de caminar gaire tampoc xD). Si algú vol venir, disposo de 3 places. Que consti que sortiré de Terrassa bastant aviat al matí i que en principi no tinc previst pujar al cremallera (ni a Núria!) sinó només fer-li fotos des de fora ;)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 09/09/2006 21:05

Algú s'apunta demà a fer en bici el recorregunt del Trambesós per fer fotos i videos pel recorregut ??

En principi hi aniria per la tarda, cap allà les 5-6. En el cas que algú més s'hi apunti ja concretariem hora i lloc de trobada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 10/09/2006 0:25

aim ha escrit:Algú s'apunta demà a fer en bici el recorregunt del Trambesós per fer fotos i videos pel recorregut ??

En principi hi aniria per la tarda, cap allà les 5-6. En el cas que algú més s'hi apunti ja concretariem hora i lloc de trobada.
El vaig fer fa 2 anys, just el 12 de setembre...resultat...vaig acabar donant voltes en tramvia, i després ja em veieu corrents davant d'un autobus (on hi viatjava n'Entfe001) per arribar a l'exposició dels 25 anys d'FGC, a la sala aquella petita (no recordo com es deia el nom)...així que bé, no tindras massa problemes, hi ha carril bici durant tot el recorregut...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 10/09/2006 9:04

El tram de carril bici que va pel costat del Trambesós ja l'he fet bastants cops, però mai amb càmera de fotos al damunt :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 10/09/2006 11:12

aarongilp ha escrit:El vaig fer fa 2 anys, just el 12 de setembre...resultat...vaig acabar donant voltes en tramvia, i després ja em veieu corrents davant d'un autobus (on hi viatjava n'Entfe001) per arribar a l'exposició dels 25 anys d'FGC, a la sala aquella petita (no recordo com es deia el nom)...així que bé, no tindras massa problemes, hi ha carril bici durant tot el recorregut...
L'autobús era de la línia 7 i el lloc de l'exposició era al Palau Robert (Passeig de Gràcia amb Diagonal). El que no recordo és el nom de la sala petita, que suposo en deuria tenir un.

Si no recordo malament, va ser també el mateix dia del Brill entre Catalunya i Reina Elisenda que no va acabar molt bé que diguem... :roll:

P.S: És l'única ocasió en què he fet serivur una T-Dia.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 10/09/2006 11:17

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:El vaig fer fa 2 anys, just el 12 de setembre...resultat...vaig acabar donant voltes en tramvia, i després ja em veieu corrents davant d'un autobus (on hi viatjava n'Entfe001) per arribar a l'exposició dels 25 anys d'FGC, a la sala aquella petita (no recordo com es deia el nom)...així que bé, no tindras massa problemes, hi ha carril bici durant tot el recorregut...
L'autobús era de la línia 7 i el lloc de l'exposició era al Palau Robert (Passeig de Gràcia amb Diagonal). El que no recordo és el nom de la sala petita, que suposo en deuria tenir un.

Si no recordo malament, va ser també el mateix dia del Brill entre Catalunya i Reina Elisenda que no va acabar molt bé que diguem... :roll:

P.S: És l'única ocasió en què he fet serivur una T-Dia.
Sí, diria que va ser la mateixa ocasió que el Brill, però jo recordo haver anat dos cops amb una T-Dia, però no n'estic segur...el cas és que bé, va estar bé el dia...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 10/09/2006 11:59

Ja que us amoïna tant el nom de la sala petita del Palau Robert, dir-vos que si no vaig errat es diu "Sala cotxeres", que també té la seva gràcia que justament s'hi hagin fet exposicions de FGC... xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 11/09/2006 23:31

Demà faré inspeccions per Girona, tant Renfe com bús...interessats digueu-ho...o no :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 11/10/2006 22:35

Divendres recuper-ho el plannig per anar a fer el boig per la xarxa integrada
Aquest cop està planificat.
Evidentment la meva recomanació és comprar-se una T-Dia de sis zones que val 14,20 EUR. :D :D
Fitxers adjunts
DIVENDRES.doc
(21 KiB) S’ha baixat 167 vegades



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/10/2006 23:13

Pere ha escrit:Divendres recuper-ho el plannig per anar a fer el boig per la xarxa integrada
Aquest cop està planificat.
Evidentment la meva recomanació és comprar-se una T-Dia de sis zones que val 14,20 EUR. :D :D
Estàs arribant a nivells de frikisme preocupants eh? xD



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 12/10/2006 11:13

Trenscat ha escrit:
Pere ha escrit:Divendres recuper-ho el plannig per anar a fer el boig per la xarxa integrada
Aquest cop està planificat.
Evidentment la meva recomanació és comprar-se una T-Dia de sis zones que val 14,20 EUR. :D :D
Estàs arribant a nivells de frikisme preocupants eh? xD
El que tu diguis però vull veure la cara dels interventors al veure una T-dia :) :) :) :) :) :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 12/10/2006 19:50

Pere ha escrit:
Trenscat ha escrit:
Pere ha escrit:Divendres recuper-ho el plannig per anar a fer el boig per la xarxa integrada
Aquest cop està planificat.
Evidentment la meva recomanació és comprar-se una T-Dia de sis zones que val 14,20 EUR. :D :D
Estàs arribant a nivells de frikisme preocupants eh? xD
El que tu diguis però vull veure la cara dels interventors al veure una T-dia :) :) :) :) :) :D
Puc garantir-te festa. Com aquell dia que vaig demanar una T-Dia de 5 zones a Hostafrancs.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dijous 12/10/2006 21:01

Pere ha escrit:Divendres recuper-ho el plannig per anar a fer el boig per la xarxa integrada
Aquest cop està planificat.
Evidentment la meva recomanació és comprar-se una T-Dia de sis zones que val 14,20 EUR. :D :D
Em sembla que recordaràs per un bon temps la ""lleugera pujada"" entre la carretera i l'aeri d'Esparreguera. :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 12/10/2006 22:49

Realment, la T-Dia hauria de canviar el seu nom per d'altres més adequats:

T-Friki

T-Ripollés

T-FoTraCaT


etc.

:riure


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”