Control de frau al trambaix

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Control de frau al trambaix

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 08/09/2006 23:42

Volia proposar que dimarts vinent a les 9 del matí ens trobéssim a Francesc Macià els integrants del fòrum que vulguin venir perquè seguidament iniciem un control del frau que es produeix en el Trambaix.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 09/09/2006 0:03

Hum... dimarts que ve, com és festa major a Castellar encara tinc lliure... (l'IES comença el curs dimecres)

Pensava fer el bus Caldes-Mollet però...

És més interessant comprovar coses del Trambaix :D



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 09/09/2006 0:52

Jo començo les classes aquest dimarts peró estic disponible per la zona del Trambaix fins a les 14h i a partir de les 18h. De 15h a 17h tinc la meva primera i única classe del dia al Campus Nord UPC (Zona Universitària).



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 09/09/2006 7:47

Jo treballo i és clar, però si us pot arribar a ajudar un estudi "totalment científic" que he fet al Trambaix, almenys fa uns mesos , el frau jo el xifrava en un 25-30%. Els infractors , els catalogaria per , els getes que directament no validen i seuen tranquilament i aquells que encara no validar es queden al costat de les màquines per si de cas venen els inspectors i abans de que els hi demanin el bitllet validen. El frau també va per zones, però normalment es centra en gent que agafa el Trambaix com a simple mitjà de transport que els apropa a casa amb dos / tres parades i que sistemàticament no validen. Aquest conjunt de gent és molt visible entre Montesa i Can Clota (petitts trajectes casa - cole , casa - mercat) i desde Sant martí de l'Erm Baixador - Les Aigües. ja us dic que no és gens científic , però són moltes hores de Trambaix les que he patit i en el meu cas gosat.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 09/09/2006 9:06

Jo de 9 a 11 en principi tinc que estar a EdF per fer la defensa d'una pràctica, enviaré un mail al professor per confirmar hora i en el cas que em toqui a les 11 o que directament no calgui fer la defensa jo m'hi apunto.

En el cas que tingui que anar allà aprofito per dir que un cop surti em pasaré per l'EDF per fer una sessió fotogràfica matinera, així que si algú si vol vindré jo estaré per allà.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 09/09/2006 11:45

Ho sento. Segurament a aquesta hora estaré a Bellaterra.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 09/09/2006 13:38

Jo...de 8 a 9 faré control de frau a la TEISA i a TMG...com cada matí a partir de dimarts, així que amb mi no compteu xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 11/09/2006 13:31

Bé, al final no cal que vagi a l'EDF per defensar la pràctica, així que si que podré apuntar-me al control de frau.

Llavors el plan quin seria? trobar-se a les 9 a la parada del Tram de Francesc Macià ? Espero poder arribar a l'hora, ja que tinc un poc més de 30 min en bus des de casa....



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 11/09/2006 15:53

Hi ha un canvi important de plans, per raons de feina només estaré disponible a la tarda, la qual cosa serà favorable per a uns i desfavorable per d'altres...

Jo seré a Francesc Macià a les 17:30, la idea seria fer un viatge complet d'anar i tornar.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 11/09/2006 16:24

Ok, a mi encara em va millor si és per la tarda.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 11/09/2006 17:04

Crec que m'ho podré manegar.

En tot cas, no descarto el fet de fer només el control de frau en un sentit en funció de l'horari previst, considerant la possibilitat d'intentar adquirir un bitllet Cornellà - Girona.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 11/09/2006 18:48

Doncs jo no puc venir.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 11/09/2006 21:09

Hi aniré igualment, doncs per la tarda també em va bé.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 11/09/2006 22:42

Aquí teniu el full que utilitzarem per registrar el control.

Cada dues columnes representa un viatge, la idea és que en fem un d'anar i un de tornar.

A la fila on posa Data/Núm de viatge posarem la data en què es fa i el número del viatge que fem, 1, 2...

De/Hora Des d'on i l'hora com que no hi ha horari l'hora real.

A/Hora Fins a on i hora

Cat tren/Ut sèrie T1, T2 o T3 i 111
i Núm el número d'unitat de tramvia que agafem.

A la fila corresponenent a cada parada posarem primer els que pugen i després els que validen.

Abans de començar ens podem estar una estona a Francesc Macià planificant el control.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 12/09/2006 13:12

Al final no vinc. Un altre dia serà.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 12/09/2006 15:06

M'ha sorgit un imprevist i no puc assegurar que pugui vindre, tot i així miraré a veure si puc arribar a temps.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 13/09/2006 0:14

S'ha fet el control del frau, al final jo, watermark i Ut596001, ens ha sortit quer un 10% del passatge ha fet frau, el treball s'ha fet en un T3 en el trajecte d'anar i tornar de Francesc Macià a Consell Comarcal.

He pensat de repetir el compteig en diferents franges horàries.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”