Preu del viatge E1+cotxe Núria-Ribes

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 11/09/2006 21:32

migjorn ha escrit:Pots comptar amb mi.
Em falta en Rigo :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 11/09/2006 21:35

entfe001 ha escrit:Hi ha tarifa de grup a Vall de Núria?

Ho dic perquè si tots hem de pujar per baixar amb aquell tren, ens ho podríem combinar per fer també la pujada junts i així beneficiar-nos-en.
Les combinacions són difícils perque hi ha gent que vindria de Barcelona, Badalona, Girona, París, Castellar, Sant Cugat, Salt, Olesa, Terrassa, de la Sagrada Família, de Mollet....
Primer, cal que em diguin dia i hora i que sigui compatible almenys amb QUINZE persones. Després es farà el que calgui. A més, hi ha persones que no paguem al cremallera: jo, Pelai, Marcel...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 11/09/2006 21:42

entfe001 ha escrit:Hi ha tarifa de grup a Vall de Núria?

Ho dic perquè si tots hem de pujar per baixar amb aquell tren, ens ho podríem combinar per fer també la pujada junts i així beneficiar-nos-en.
Seria a partir de vint persones.

També existeixen les tarifes (a nivell individual)

CARNET JOVE

CARNET MANCOMUNITAT VALL RIBES -RESIDENTS QUERALBS

TERCERA EDAT

FEDERATS ENTITATS EXCURSIONISTES

FAMILIA NOMBROSA


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 11/09/2006 21:45

liniadelRipollés ha escrit:
entfe001 ha escrit:Hi ha tarifa de grup a Vall de Núria?

Ho dic perquè si tots hem de pujar per baixar amb aquell tren, ens ho podríem combinar per fer també la pujada junts i així beneficiar-nos-en.
Les combinacions són difícils perque hi ha gent que vindria de Barcelona, Badalona, Girona, París, Castellar, Sant Cugat, Salt, Olesa, Terrassa, de la Sagrada Família, de Mollet....
Primer, cal que em diguin dia i hora i que sigui compatible almenys amb QUINZE persones. Després es farà el que calgui. A més, hi ha persones que no paguem al cremallera: jo, Pelai, Marcel...
T'has deixat Sabadell :P :P :)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 11/09/2006 21:46

Per això trec el tema amb temps. Prou que recordo com va acabar el no-bitllet de grup per l'últim viatge amb el cotxe saló... vaig fer els tràmits inicials i encara tinc a la carpeta el formulari de petició de viatge en grup de Renfe.

Si dius que el mínim és de vint persones per a establir grup, jo prendria com a hora de referència per a la trobada la que correspongui amb un creuament a Ribes Adif per tal que vagi bé tant a la gent que arribi de Puigcerdà com de Barcelona, i fer que la gent que arribi en cotxe s'hi pugui adaptar. Sempre hi haurà algú a qui no li anirà bé, però s'ha d'intentar poder englobar al màxim de persones possible.

Tot això també depèn de l'horari de baixada de la composició, que de moment és desconegut.

En tot cas, quedar d'acord 20 persones ho veig difícil.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 11/09/2006 22:05

El descompte amb bitllet de grup és tan sols de 1,5 EUR per persona sobre tarifa general i de 50 cèntims sobre Carnet Jove.


entfe001 ha escrit:Per això trec el tema amb temps. Prou que recordo com va acabar el no-bitllet de grup per l'últim viatge amb el cotxe saló... vaig fer els tràmits inicials i encara tinc a la carpeta el formulari de petició de viatge en grup de Renfe.

Si dius que el mínim és de vint persones per a establir grup, jo prendria com a hora de referència per a la trobada la que correspongui amb un creuament a Ribes Adif per tal que vagi bé tant a la gent que arribi de Puigcerdà com de Barcelona, i fer que la gent que arribi en cotxe s'hi pugui adaptar. Sempre hi haurà algú a qui no li anirà bé, però s'ha d'intentar poder englobar al màxim de persones possible.

Tot això també depèn de l'horari de baixada de la composició, que de moment és desconegut.

En tot cas, quedar d'acord 20 persones ho veig difícil.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 11/09/2006 22:23

liniadelRipollés ha escrit:El descompte amb bitllet de grup és tan sols de 1,5 EUR per persona sobre tarifa general i de 50 cèntims sobre Carnet Jove.
Doncs fora. O com a mínim, jo no em penso fer càrrec de l'organització.

Tot i així, es podria concretar el bitllet de grup pel trajecte Barcelona - Ribes de Freser. Teniu els càlculs de l'altra ocasió aquí, en cas de grup mínim de 10 persones (tal i com em van dir a Sants, tot i que sembla que a altra gent li van dir que el grup mínim era de 20 :x).



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 11/09/2006 23:17

Segons el que posa a la pàgina de http://www.renfe.es/mediadistancia el grup minim de persones és de 10



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 11/09/2006 23:20

La línia de Puigcerdà és de Rodalies, no de Mitja Distància.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 12/09/2006 9:15

Eooooooooooooooo!!!!!!!!!

Jo vinc!!!!!!!!!!!!

Apunteume!!!!!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/09/2006 11:50

Serie-1000-metro ha escrit:Eooooooooooooooo!!!!!!!!!

Jo vinc!!!!!!!!!!!!

Apunteume!!!!!!
Gràcies.
Necessito el teu número mòbil, e-mail, nom complet, disponibilitat de vehicle particular i, en aquest cas, número de places lliures i destinació final. elripolles@hotmail.com


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/09/2006 11:53

davida ha escrit:Per mi i la meva dona no es cap problema la tarifa pero tinc un dubte:
Apart d'aquest 19,90€ haurem de comprar un bitllet de pujada a Nuria que son 9,55€?
FGC acaba de comunicar-me que el bitllet de pujada resta inclòs finalment en els 19,90 EUR del preu total.
Així doncs, no haureu de pagar els 9,55 EUR del bitllet de pujada.

En tant sàpiga dia i hora, ho comunico.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/09/2006 12:24

liniadelRipollés ha escrit:FGC acaba de comunicar-me que el bitllet de pujada resta inclòs finalment en els 19,90 EUR del preu total.
Així doncs, no haureu de pagar els 9,55 EUR del bitllet de pujada.

En tant sàpiga dia i hora, ho comunico.
:o )))2 )))3 ))) :plas :festa :anim :master :D :ok



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 12/09/2006 13:01

Aleshores em niria perfecte...molt més barat del que em pensava...només falta saber dia i hora...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/09/2006 14:25

a les 13:47 d'avui he rebut un missatge privat que no he pogut obrir, si us plau envia'm un email a elripolles@hotmail.com


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 12/09/2006 14:31

Bé, jo també te n'he enviat un, i la resposta és negativa, ho sento per la meva part.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”