CONDICIONS DEL VIATGE NURIA-RIBES

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

CONDICIONS DEL VIATGE NURIA-RIBES

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/09/2006 16:36

----
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/09/2006 22:04, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/09/2006 18:01

Per la meva part queda totalment confirmada la meva assistència al viatge. Fins i tot estaria disposat a assumir un cert sobrecost del viatge per tal que s'arribés a fer. El meu límit raonable a pagar serien d'uns 25o 30 euros, sempre i quan el preu inclogui també el bitllet de pujada del cremallera a Núria... :roll:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/09/2006 18:24

Trenscat ha escrit:Per la meva part queda totalment confirmada la meva assistència al viatge. Fins i tot estaria disposat a assumir un cert sobrecost del viatge per tal que s'arribés a fer. El meu límit raonable a pagar serien d'uns 25o 30 euros, sempre i quan el preu inclogui també el bitllet de pujada del cremallera a Núria... :roll:


Gairebé segur que el viatge es relitza, en tant algunes persones m'assegurin la seva assistència de forma definitiva.

En aquests moments el preu del bitllet resta establert en 19,90 EUR i això inclou:

-Pujada en automotor (el grup conjuntament)
-Baixada en tren històric composició base E1+cotxe de socors fins a Ribes-Enllaç, amb parada fotogràfica intermitja. Es negociaran més parades.


Rebreu al vostre correu electrònic un missatge amb el número de compte on heu d'ingressar els 19,90 EUR per persona.
Un cop comprovat el pagament, rebreu un bitllet electrònic que us servirà de justificant per pujar al tren. En aquest bitllet figurarà l'horari definitiu, que haureu d'acomplir. No es retornaran diners per inassistència.

Dins el tren, rebreu el bitllet de record autèntic.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”