LLISTAT participants viatge

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 15/09/2006 0:17

Vaja, m'acabo de donar conte de que és Ribes Enllaç, no Ribes vila on quedem :x :cop :nono

Així si que el problema d'Enllaç amb el primer tren es pot solventar i espero que sí, que s'esperi el tren al de Renfe.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 15/09/2006 0:18

Jo pujo amb els meus pares amb el primer, condició fonamental per arrossegar-los des de Mollerussa per omplir el tren X'DD


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/09/2006 0:22

De moment, pràcticament tothom pujarà amb el tren de les 9,25.

Jo aconsello pujar amb el tren cremallera de les 9,25 i així podreu veure preparatius.

El punt de trobada és RIBES ENLLAÇ. Pel matí, no aneu a Vila.

A Ribes-Vila podeu baixar quan baixem amb el tren històric i visitar el museu del material mòbil.


Jordilar ha escrit:A ran del e-mail que m'ha arribat sobre quin cremallera agafar, m'agradaria que em fèsiu una recomencaió sobre quin és millor agafar. Per una part el primer té un enllaç just amb el tren que vé de Barcelona i a més desconec el temps que hi ha des de l'estació Renfe fins Rives Vila. A part d'això a Núria hi estaria unes 2h...

Per l'altra, l'enllaç de Renfe amb el segon tren és més que suficient perque si em perdo, em pugui trobar a temps. L'únic problema es que l'estada al santuari és de llampec, a més és posible que si el tren arriba a Nuria amb retrás, l'estada es reduiexi a baixar d'un tren per pujar al Especial sense fotos ni res...en fi :roll:

Quin en recomaneu?

Qui pujará al primer o al segon?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 15/09/2006 0:43

Em sembla que haurem de matinar molt el dia 20 xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/09/2006 1:00

Trenscat ha escrit:Em sembla que haurem de matinar molt el dia 20 xD

Qui es quedi adormit tindrà foto d'STADLER dedicada carinyosament. xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 15/09/2006 10:00

Trenscat ha escrit:Per la meva banda prefereixo la opció 1, que consisteix en pujar amb el primer tren que surt a les 7 de Barcelona-Sants per tal de tenir temps de gaudir una mica de la Vall i del tren especial estacionat a la via 3. :roll:
Jo ja estic apuntat a aquest tren, 7,06 a Pl.Catalunya, ... ens trobarem com sempre al primer vagó. :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 15/09/2006 11:31

He efectuat el pagament ( que ràpid ho has sapigut, Adolf :o ! ) Així ens veiem al tren de les 7:00 al primer cotxe.

Salut!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/09/2006 11:40

Jordilar ha escrit:He efectuat el pagament ( que ràpid ho has sapigut, Adolf :o ! ) Així ens veiem al tren de les 7:00 al primer cotxe.

Salut!
I quan no es paga, ho sé més ràpid encara!!! xD xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/09/2006 15:54

Trenscat ha escrit:Em sembla que haurem de matinar molt el dia 20 xD
Si no fos per l'EixBus, a mi em tocaria agafar el tren a les 5.56 a Girona :|

Edició: Tinc una altra possiblitat, però molt rebuscada: prendre el CEX de Girona a les 5.56 fins a Sant Celoni (6.33) per canviar ràpidament a un Rodalies que surt a les 6.36 i arriba a Granollers Centre a les 7.05. És massa arriscat per intentar agafar el vostre tren a Canovelles a les 7.42? Tindré prou amb mitja hora llarga? Reconec que mai he fet aquest transbord :oops:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 16/09/2006 16:18

entfe001 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Em sembla que haurem de matinar molt el dia 20 xD
Si no fos per l'EixBus, a mi em tocaria agafar el tren a les 5.56 a Girona :|

Edició: Tinc una altra possiblitat, però molt rebuscada: prendre el CEX de Girona a les 5.56 fins a Sant Celoni (6.33) per canviar ràpidament a un Rodalies que surt a les 6.36 i arriba a Granollers Centre a les 7.05. És massa arriscat per intentar agafar el vostre tren a Canovelles a les 7.42? Tindré prou amb mitja hora llarga? Reconec que mai he fet aquest transbord :oops:

He comunicat a Fgc que hi haurà dos torns de pujada...ara bé...tu mateix. Quina matinada!!!! xD


El "transbordament" és força llarg...

http://www.municat.net/pagines/ens/mapa_carrers.htm#

Ho lamento, però crec que l'edifici de l'estació de Granollers-Canovelles està uns metres fora del terme municipal de Granollers per la qual cosa no pots demanar a Renfe un bitllet Girona-Ribes de Freser amb transbordament a Granollers. Mira-ho bé a quin municipi està!
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 16/09/2006 16:41, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/09/2006 16:39

aarongilp ha escrit:Des de quant les caixes no obren dijous a la tarda?? És extrany...
D'octubre a juny les caixes obren els dijous a la tarda, de la mateixa forma que els bancs obren els dissabtes al matí.

Això fa ja molts anys que funciona així.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 16/09/2006 17:05

L'enllaç R2-R3 de Granollers és una miqueeeta més curt baixant a Les Franqueses-Granollers Nord. La distància és d'una mica més de 2 km. caminant. Si vens de Girona et permet guanyar 3 minuts més per a fer l'enllaç. Reconec que és bastant just peró no tens res a perdre per probar-ho, a més a més, et sortirà més barat.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/09/2006 17:18

Jo pensava en Granollers Centre perquè creia que potser hi hauria alguna línia urbana que m'hi podria dur, però des de la web de l'Ajuntament em sembla que no és el cas (tampoc ho sé del cert, perquè els itineraris estan descrits mitjançant el nom de cada parada).

En tot cas, no descarto fer dilluns una inspecció del terreny.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 16/09/2006 19:39

Edito: La línia 1 diria que et va bé: hi posa "Estació de França" (o sigui, Gran-Centre) i Av. Estació del Nord, que està al costat de Gran-Canovelles.

Tot i això, si hi vols anar a peu:
orique l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 16/09/2006 19:46, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/09/2006 19:46

Gràcies! Em serà de gran ajuda!

Precisament ara mateix anava a penjar un plànol de l'Hipermapa perquè no aconseguia recordar a sobre de quin pont es troba l'estació de Granollers Nord :oops:

En tot cas, dilluns o dimarts m'ho faré per veure si és viable o no.

Edició: I també indagaré pel que fa als autobusos urbans.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 16/09/2006 19:50

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Des de quant les caixes no obren dijous a la tarda?? És extrany...
D'octubre a juny les caixes obren els dijous a la tarda, de la mateixa forma que els bancs obren els dissabtes al matí.

Això fa ja molts anys que funciona així.
Osti, és veritat...és el que té no tractar massa amb entitats bancàries, que mai recordo els seus períodes vall...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 17/09/2006 9:34

Un inesperat canvi de plans aquest matí em permetrà fer nit a Argentona (el Maresme). Així em podran dur a primera hora del matí a l'estació de Canovelles, per la qual cosa podré pujar amb el primer tren amb la resta del grup.

La de malabars que he arribat a fer perquè al final m'hi portin! :x



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”