Trobada al Funicular de Gelida

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Trobada al Funicular de Gelida

Entrada Autor: davida » Dilluns 18/09/2006 14:04

Proposo fer un trobada el funicular de Gelida.
Per celebrar la setmana de la mobilitat (una setmana que dura 15 dies :D) del 22 al 9 d'octubre el "funi", circulara en hora punta cada 15 minuts i amb els 2 simulataniament i 30 minuts la resta del temps, cap de setmana inclos. Per tant es una oportuniat única de veure el funicular amb els 2 cotxes en funcionament, ja que els servei normal es fa amb 1 cotxe en servei i l'altre no admet passatgers i nomes fa de contrapes.
Proposo el dilluns 25 per la tarda ja que un dia laborable a Catalunya, pero festiu a Barcelona, amb el que es mes facil que pugui anar-hi mes gent.
Si es fes en cap de setmana no tindriem el plaer de veure els 2 cotxes circulant.

El que no esta clar, es si durant aquets dies el "funi" esta integrat en la xarxa ATM de forma provisional, com va pasar durant la setmana de la mobilitat 2004.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 18/09/2006 14:54

Recordo fa uns anys haver circulat així com dius, i en arribar a dalt, sentir una alarma i una pudor a cremat a la sala de màquines... :x :|



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/09/2006 15:26

davida ha escrit:Per celebrar la setmana de la mobilitat (una setmana que dura 15 dies :D) del 22 al 9 d'octubre [...]
Com??? Aquest any és del 22 de Setembre al 9 d'octubre??? Si és així...2 setmanes anant gratis a classe!!!!! xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 18/09/2006 19:25

orique ha escrit:Recordo fa uns anys haver circulat així com dius, i en arribar a dalt, sentir una alarma i una pudor a cremat a la sala de màquines... :x :|
Carai, quina família! Entre tu ensumant olor a cremat a Gelida i ton germà a Provença... no sé com encara us deixen viatjar els d'FGC :)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 18/09/2006 20:19

Qui ha dit que hi anés sol? :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/09/2006 20:23

orique ha escrit:Qui ha dit que hi anés sol? :twisted: :twisted:
Si, és clar...ara s'entén tot xD xD xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/09/2006 22:18

davida ha escrit:Proposo fer un trobada el funicular de Gelida.
Per celebrar la setmana de la mobilitat (una setmana que dura 15 dies :D) del 22 al 9 d'octubre el "funi", circulara en hora punta cada 15 minuts i amb els 2 simulataniament i 30 minuts la resta del temps, cap de setmana inclos. Per tant es una oportuniat única de veure el funicular amb els 2 cotxes en funcionament, ja que els servei normal es fa amb 1 cotxe en servei i l'altre no admet passatgers i nomes fa de contrapes.
Proposo el dilluns 25 per la tarda ja que un dia laborable a Catalunya, pero festiu a Barcelona, amb el que es mes facil que pugui anar-hi mes gent.
Si es fes en cap de setmana no tindriem el plaer de veure els 2 cotxes circulant.

El que no esta clar, es si durant aquets dies el "funi" esta integrat en la xarxa ATM de forma provisional, com va pasar durant la setmana de la mobilitat 2004.
Jo un dilluns no podria anar perquè a Castellar és laborable.

Per cert, que el dia que proposes RENFE funcionarà, per variar, amb frequència de festiu... és a dir, BCN-Gelida 1 tren cada hora.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/09/2006 23:01

Al tema veí "Proposta combinada cotxes clàssics + ferrocarril" (que alguns no estareu seguint, perquè ja us donarà urticària només veure el títol :D ) estem contemplant la possibilitat de dissabte dia 30.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/09/2006 20:28

El Funi de Gelida està integrat durant aquesta setmana, i el dia 25 fa horari de dia festiu.
Es dóna un bitllet gratuït commemoratiu a tothom qui presenta una "targeta verda" :D. El bitllet ha canviat de disseny i recorda als emesos per la MAE, però en comptes d'haver una 112 hi ha cinc funiculars i els nou logo de Ferrocarrils


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 22/09/2006 22:49

Guardeu-me'n un... :oops:


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 25/09/2006 10:11

Si tot va bé (és a dir, si l'ascensor funciona d'una punyetera vegada :|) aquest dimecres faré el Funicular de Gelida passant per Tortosa.

És que tinc ganes de provar el tren Figueres - Tortosa passant...

La meva intenció seria fer Girona 6.31 - 10.15 Tortosa i intentar poder caçar el regional Tortosa 10.45 - 12.16 Sant Vicenç de Calders per enllaçar amb el rodalies SVC 12.56 - 13.35 Gelida.

En cas que perdés el regional de Tortosa, m'hauria d'esperar al Calalunya Exprés de les 13.24, però en aquest supòsit el deixaria escapar per tenir ocasió de dinar, la qual cosa em relega al Catalunya Exprés de les 15.54. D'aquesta forma el temps se'm tirarà a sobre si tenim en compte que haig de tornar a Girona (arribaria a Gelida a les 18.35 i m'hi podria quedar ben poca estona, hora i mitja a tot estirar).



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 25/09/2006 13:09

Sembla ser que a Gelida acabaran tenint un ascensor inclinat com el de Puigcerdà, més ra`pid, amb més parades i sense personal.
entfe001 ha escrit:Si tot va bé (és a dir, si l'ascensor funciona d'una punyetera vegada :|) aquest dimecres faré el Funicular de Gelida passant per Tortosa.

És que tinc ganes de provar el tren Figueres - Tortosa passant...

La meva intenció seria fer Girona 6.31 - 10.15 Tortosa i intentar poder caçar el regional Tortosa 10.45 - 12.16 Sant Vicenç de Calders per enllaçar amb el rodalies SVC 12.56 - 13.35 Gelida.

En cas que perdés el regional de Tortosa, m'hauria d'esperar al Calalunya Exprés de les 13.24, però en aquest supòsit el deixaria escapar per tenir ocasió de dinar, la qual cosa em relega al Catalunya Exprés de les 15.54. D'aquesta forma el temps se'm tirarà a sobre si tenim en compte que haig de tornar a Girona (arribaria a Gelida a les 18.35 i m'hi podria quedar ben poca estona, hora i mitja a tot estirar).


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 25/09/2006 17:36

Si acaben fent l'ascensor inclinat sí que caldrà de totes totes fer una trobada per acomiadar l'antic funicular. De tota manera s'entén que si volien mantenir allò obert ho havien de canviar tot de dalt a baix ja que se suposa que és un transport per anar a treballar i no només turístic. Perquè fer una línia d'ascensor inclinat paral·lela i deixar la de sempre pels caps de setmana i els turistes no es podria fer? xD



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 27/09/2006 13:02

entfe001 ha escrit:Si tot va bé (és a dir, si l'ascensor funciona d'una punyetera vegada :|) aquest dimecres faré el Funicular de Gelida passant per Tortosa.
Com que aquest matí l'ascensor encara feia el capullo, aplaço el viatge vint-i-quatre hores.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 27/09/2006 20:05

megapauer ha escrit:Guardeu-me'n un... :oops:
Jo l'he demanat i m'el enviarán per e-mail. :o :D

Estic molt, . . . . . però que molt . . . . ... malalt i procuro no sortir de casa.

O sigui, m'estic morint .... :mort . . . . . de gana, .... xD 8) :) :D :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 27/09/2006 20:08

Trenscat ha escrit:Si acaben fent l'ascensor inclinat sí que caldrà de totes totes fer una trobada per acomiadar l'antic funicular. De tota manera s'entén que si volien mantenir allò obert ho havien de canviar tot de dalt a baix ja que se suposa que és un transport per anar a treballar i no només turístic. Perquè fer una línia d'ascensor inclinat paral·lela i deixar la de sempre pels caps de setmana i els turistes no es podria fer? xD

I perque no possen escales mecániques? Jo m'ofereixo voluntari per pararles. :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 27/09/2006 20:35

El Sr. Eloi em comunica que finalment no podrà anar a Gelida via Tortosa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”