Balanç trobada E1 Núria-Ribes

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Balanç trobada E1 Núria-Ribes

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 20/09/2006 17:37

El dia ha començat molt bé, ja que hem vist maniobres amb el vagó cisterna, amb els frigorífics i amb plataformes carregades d'utillatge, tot això a l'estació de Núria.

La locomotora E1 ha sortit puntualment de Núria després de les pertinents fotos de rigor, hem enfilat la baixada a la deliciosa velocitat de 13km/h, hem permès fer fotos a tots els excursiones que passaven pel Camí Vell. Cares de sorpresa al llarg de tot el recorregut. :o :o :o i bon rotllo del grup i de l'equip ferroviari, síntesi d'experiència i joventut.

A Queralbs hem fet una de les parades previstes, podent fotografiar del tort i el dret tota la composició i del tren exclusiu de mercaderies que ens seguia.
Hem fet un servei especial per a quatre persones que haguessin perdut el tren de Renfe si no haguessin baixat amb el nostre.
Aquí a Queralbs he fet la foto del Cap d'Estació amb Banderí donant la sortida a l'històric, que prèviament havien situat a la via principal, desviant el regular per la secundària.
Hem fet a Rialb una breu parada i una brevíssima parada a Vila, on hem sortit cap a Enllaç amb el temp just per veure la maniobra de retorn a Vila, fi del viatge.
De l'1 al 10, un nou.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 20/09/2006 18:15

Apa, aquí penjo el grupet de freakies que hem pujat a Núria... he identificat a tothom qui he pogut... qualsevol error o omissió (d'aquestes n'hi ha :D ) m'ho dieu i "repenjo" la foto actualitzada...
Fitxers adjunts
orq2009200601-GrupNuria.jpg
Grup de Núria. Per veure els noms feu zoom amb un editor o visor.
orq2009200601-GrupNuria.jpg (231.49 KiB) Visualitzat 3171 cops



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 20/09/2006 18:44

orique ha escrit:Apa, aquí penjo el grupet de freakies que hem pujat a Núria... he identificat a tothom qui he pogut... qualsevol error o omissió (d'aquestes n'hi ha :D ) m'ho dieu i "repenjo" la foto actualitzada...
Maca foto de conjunt, sí senyor!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 20/09/2006 19:01

Ara fa cosa d'una hora he arribat a casa. Força cansat però molt content d'haver pogut assistir a un viatge tan especial i bonic com aquest. El viatge en cotxe convencional ha estat una delícia, remolcat perfectament per la E1. L'ambient amb tota la gent que hem estat per allà ha estat magnífic i també la relació amb el personal de FGC, que de fet és com una gran família. En fi, ja escriuré més coses al meu bloc d'aquí una estona i bé, la foto de grup meva encara no l'he mirat però com que l'Octavi ja ha penjat la seva crec que no fa falta que la posi. De tota manera, si algú està especialment interessat a tenir-la que ho digui :D

Edito per dir que voldria agraïr l'esforç de FGC per a poder realitzar aquest viatge i felicitar també a l'organitzador de tot plegat, que no és altre que l'Adolf Ripollés. :)

Esperem que algun dia es pugui repetir (encara que sabem que és difícil...!)
Trenscat l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 20/09/2006 19:04, en total s’ha editat 1 vegada.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 20/09/2006 19:02

Us penjaré una foto, però heu de decidir quina...

1. Automotor Torreneules maniobrant a Núria, amb els llums encesos i el pilot vermell.

2. Paisatge des de la finestra.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 20/09/2006 20:23

Ha estat sens dubte un viatge rodó. Enhorabona a l'organització.

Per cert, agrairé una foto de grup amb bona resolució per email ;-)

al joanespina algarroba yahoo.es


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 20/09/2006 21:14

Hola!:

Només vui afirmar el han dit els companys del viatje plenament. Sen's dubte el dia ha valgut la pena i la baixada amb la composició històrica ha sigut fenomenal, tant per l'exclusivitat del viatje com el bon rotllo que hi havia a dins, com l'espectacularitat del paisatje i per les parades que hem fet tant a Qeralbs i a Rialb i altres llocs.

Cal lloar i aplauidr tant l'organització del viatje per part d'FGC com d'Adolf Ripollès, que sens deubte, sense ell aquest viatje tant "especial" no hauria estat possible.

:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

Cal recordar que la tornada a Barcelona l'hem fet amb material casi històric, però aquest cas ha sigut gràcies a Renfe i sense fer res especial :D

Hem pogut anar de Nuria a Barcelona -Sants amb finestres practicables! :) :)

Saluuuut,



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 20/09/2006 21:23

Jordilar ha escrit:Cal recordar que la tornada a Barcelona l'hem fet amb material casi històric, però aquest cas ha sigut gràcies a Renfe i sense fer res especial :D

Hem pogut anar de Nuria a Barcelona -Sants amb finestres practicables! :) :)
I cortines també abatibles i practicables!! xD



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 20/09/2006 22:39

Bé, sols afegir que jo he anat després a Andorra i no he pogut resistir la temptació de tornar amb un TER de Regionals. :D xD

I realment m'he quedat amb les ganes de tenir un bitllet de Ribes - Mollerussa però per Tarragona i Lleida amb el regional de les 5 :x

Pero tornant al tema, Adolf... chapeau!!! Moltes gràcies.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 20/09/2006 23:37

L'Eloi ja haurà arribat a Girona? xD



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 21/09/2006 10:09

Ha sigut un viatge, FANTÀSTIC !!!!!

L'orgatització, no un 9 (com hi possa algú, ... ) un 10

Tant per el principal, el que ha portat el pes de la mateixa, com els secundaris que han posat el material, ... a punt.

El dia també ha acompanyat, (hi faltaven ... nuvols blancs per contrastar la blavor del cel, ...)

Els companys que, no coneixía personalment, molt bé.

Les meves fotos us les enviaré per e-mail. (no les tindré fins dilluns i/o dimarts, ...) Gràcies a l'organització que tinc totes les vostres adreçes, ...

No us preocupeu, que no faré mal us d'elles.
orique ha escrit:Us penjaré una foto, però heu de decidir quina...

1. Automotor Torreneules maniobrant a Núria, amb els llums encesos i el pilot vermell.

2. Paisatge des de la finestra.
No facis aquest anunci, penja les dues, .... :) :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 21/09/2006 11:12

:o



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 22/09/2006 11:31

Au, som-hi amb el meu recull de fotografies. Les publico aquí miniaturitzades per tal que qui vulgui les vegi ampliades i qui no vulgui no s'hagi de tirar mitja hora per carregar la pàgina.

De l'estació superior del cremallera:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Del viatge amb el cotxe de viatgers:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

A Queralbs:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Del viatge amb Renfe:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Nota: les fotografies apareixen en ordre cronològic invers dins de cada grup; és a dir, la primera de cada grup correspon a l'última realitzada. Això m'ho fa així la generació automàtica de codi BBCode de Photobucket, i així es quedarà perquè em fa mandra canviar-ho tot.

Ah, i la història de sempre:

Imatge
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 22/09/2006 12:46

Molt bones les fotos, en especial la primera xD

I totes les que hi surto jo, malpensats (3 en total) 8)

Ara només falta que algú pugi fotos de la 440 blava i groga xD



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 22/09/2006 13:21

Bones fotos Eloi, gràcies per compartir-les!! :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 28/09/2006 1:25

No usho passeu bé ni res, bandarres...



Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Dijous 28/09/2006 14:42

On es el banderí vermell? :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 03/10/2006 20:46

Banderí no sé, però vam fer el viatge de baixada amb un pilot vermell prou peculiar :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 04/10/2006 15:51

entfe001 ha escrit:Banderí no sé, però vam fer el viatge de baixada amb un pilot vermell prou peculiar :)
Mmmm???? he de revisar fotos llavors.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 04/10/2006 16:20

Aqui teniu la foto del pilot vermell
Imatge



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”