22/10/06 Viatge de Barcelona a Monistrol de M. en històrics

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

22/10/06 Viatge de Barcelona a Monistrol de M. en històrics

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 10/10/2006 13:33

http://www.trenscat.com/cft/_private/Vi ... %20BCN.pdf

El dia 22 d'octubre s'organitza un viatge en trens històrics entre Pl.Espanya i Monistrol de Montserrat. Es surt de Pl.Espanya a les 9:15 en la Patxanga 304 i cotxes de fusta per anar fins a Martorell on es fa el canvi de tracció a la Monistrol 209.

Jo aniré al viatge juntament amb el meu pare, ja que el bitllet només val 10€. L'únic que passa és que s'ha d'anar a comprar a l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona (a l'Estació de França).

Algú més del fòrum té previst venir? :)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 10/10/2006 13:45

Jo també tinc previst venir. Aniries amb tren de Terrassa a Plaça Espanya?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 10/10/2006 14:48

Doncs encara no sé com baixaré fins a Pl.Espanya, la veritat! :x



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 10/10/2006 21:49

Jo potser també hi vagi, però no sé com m'ho muntaré per estar a les 9 del matí a Plaça Espanya... :x



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 10/10/2006 22:11

UT596001 ha escrit:Jo potser també hi vagi, però no sé com m'ho muntaré per estar a les 9 del matí a Plaça Espanya... :x
Sortint a les cinc del matí de Castellar :)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 10/10/2006 22:52

Jo em dedicaré a perseguir-vos si no em passa com a Reus :aaa :cop :'( >:( :nono :pal :cari



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 10/10/2006 23:03

Jo també tinc previst d'anar al viatge, si algú no pot anar a la soci de Barcelona a recollir el bitllet que m'ho digui abans de divendres a mitjanit doncs jo aniré a recollir el meu dissabte a la soci.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/10/2006 0:36

orique ha escrit:Jo em dedicaré a perseguir-vos si no em passa com a Reus :aaa :cop :'( >:( :nono :pal :cari
Per cert, no vas anar pas a La Canonja a fer fotos a bord d'un cotxe vermell que vas arribar al moment just que ja hi havia el pas a nivell tancat i que arribava la Mataró? :) És que a la meva xicota li va semblar veure algú acompanyat d'una noia i que li va semblar que podies ser tu. Jo la veritat és que tenia l'ull massa ficat a la càmera com per fixar-m'hi gaire. Per cert, estava a la punta de l'antiga andana mig desmaiat de l'aire que es respira a la zona! :P



I amb aquest missatge arribo als 1000!!! :victoria :anim :festa )))2 )))3 :atac :blah ))) 8) :) :D :martell1 :begut :oops:

Ja sé que per un admin això no és gran cosa però bé, deu ser que em vull pensar molt les coses abans de contestar xD A veure si algun dia atrapo l'entfe001 :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 11/10/2006 8:04

Nop, ho sento, vaig llegir el teu SMS... dos dies després. Com que se'm va escapar el tren i per altres raons vaig agafar una emprenyada i vaig tornar cap a Barcelona. Vaig haver de parar a Vilafranca a "despejar" una mica el cap, perquè no volia baixar Ordal emprenyat....



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/10/2006 11:22

Vaja, ho sento doncs... :fuig



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 11/10/2006 21:18

Jo em dedicaré a perseguir-vos i faré les fotos externes, passant per devant

amb tren de passatge, .... , això si, guardeume un bon esmorçar (café amb llet i una pasta farcida) del vagó restaurant, ... :riure :osti :hola


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 11:28

orique ha escrit:Nop, ho sento, vaig llegir el teu SMS... dos dies després. Com que se'm va escapar el tren i per altres raons vaig agafar una emprenyada i vaig tornar cap a Barcelona. Vaig haver de parar a Vilafranca a "despejar" una mica el cap, perquè no volia baixar Ordal emprenyat....
Jo també vaig quedar "encantat" de la vida... vaig quedar-me a Girona per a la reinauguruació del Teatre Municipal que portava la tira de temps tancat i resulta que van suspendre tots els actes perquè encara no havien acabat les obres.

País :evil:



David
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: David » Diumenge 15/10/2006 19:04

Cal ser soci dels Amics del Ferrocarril de Barcelona???

Si no cal, jo també vindré.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 15/10/2006 21:40

David ha escrit:Cal ser soci dels Amics del Ferrocarril de Barcelona???

Si no cal, jo també vindré.
No, no és necessari ser soci dels Amics del Ferrocarril de Barcelona. Només cal que passis per l'estació de França (a la seva seu) els dies i hores anunciats al pdf per comprar els bitllets i prou ;)

Si véns ja ens ho faràs saber! :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 15/10/2006 22:20

Quan el tren de fusta entri a recules a Plaça Espanya :D no perdeu el temps mirant les cares de sorpresa dels viatgers :D :D , aneu directament a fotografiar com el maquinista abaixa el pantògraf amb la pèrtiga aïllada. Ho veureu pocs cops a FGC, jo ho vaig fer l'any passat i la foto és com a mínim estupenda.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 15/10/2006 23:20

Es vertiat, el tren ha d'arribar al revés, perque a Pl Espanya no hi ha possiblitat d'invertir la locomotora a les andanes.

Suposu que fan la inversió a les vies que hi ha fora de l'estació...

Salut,



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 17/10/2006 17:52

Jo també hi aniré acompanyat del meu nebot de 5 anys, un forofo del trens i sobretot del Funicular de Gelida.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 17/10/2006 19:59

Quina família... :) xD ;)



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 17/10/2006 21:00

orique ha escrit:Quina família... :) xD ;)
Poseuli un segell, ... !! :D :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/10/2006 14:34

Al final vidré demà mig per casualitat, perquè havia canviat les dates de la Patxanga i de l'Alstom :x

En resum, que ahir a la tarda vaig haver de córrer per treure'm el meu bitllet :oops:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”