22/10/06 Viatge de Barcelona a Monistrol de M. en històrics

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

¿On és la Monistrol?

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/10/2006 17:26

On és el tren? A la via, clar... :D

edito: tinc un video disponible via missatge privat de 36 segons del tren passant per l'Aeri



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 22/10/2006 19:42

La foto és original, en primer lloc no et situes, ... :o i desptés no hi trobes ni el tren, ... ni la via.

Sorpresa !! he ... vist el tren !!!

orique, gràcies per alegrar-nos la vista, ... :plas :plas ))) ))) :ok


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 22/10/2006 20:08

Hola!

El viatje a l'últim balconet dels cotxes de fusta en el túnel urbà de Plaça Espanya fins cornellà és, com a mínim, orgásmic.

Ni que dir que passar a tota pastilla per les estacions subterrànees i veure la cara de la gent és molt divertit :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 22/10/2006 21:14

I fer-ho al primer també.

Jordilar ha escrit:Hola!

El viatje a l'últim balconet dels cotxes de fusta en el túnel urbà de Plaça Espanya fins cornellà és, com a mínim, orgásmic.

Ni que dir que passar a tota pastilla per les estacions subterrànees i veure la cara de la gent és molt divertit :)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/10/2006 21:20

I perseguir-vos durant tot el trajecte amb radars en cadena, també ha estat interessant. Estan posats amb molta puteria, però si vas dintre dels límits... cap problema (ara és quan m'arriba una recepta per anar a dos km/h de més... :x :aaa



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 22/10/2006 21:37

El viatge d'avui ha estat genial. Sortir de Plaça Espanya en cotxes de fusta i anant al balconet del vagó de cua és com ha dit en jordilar orgàsmic totalment, especialment al tram de túnel :D Ara que la resta tampoc desmereixia, com el pas pel túnel de La Puda al mateix balconet amb el tren de vapor amb el qual hem quedat ben fumats ;)

La veritat és que mai havia fet el Martorell-Monistrol en tren de vapor però estic segur que repetiré, m'ha agradat molt les sensacions i vivències que hi ha :)

I la tornada en 213 de Martorell-Enllaç a Pl.Espanya en tren directe, sense parada a cap estació (només un parell de parades tècniques de breus segons perquè anàvem menjant-nos un tren davant). El temps de viatge ha estat d'uns 35 minuts, que és un temps força interessant de recorregut :D



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 23/10/2006 0:47

I dormir fins les 14h, despertarse, agafar el Metro, despres Renfe, despres FGC, i escoltar Julio Iglesias mentres escolta aquest missatge... no te preu. Si haguessin possat una 211 de tornada m'hagues vingut.

Per cert, avui e agafat una 213 plena de bosses amb deixalla(ni a FGV :o ).



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 23/10/2006 1:15

Per a qui interessi, he posat un relat del viatge d'avui (i del cap de setmana en general) al meu bloc :P (que no sé si algú s'ho mira o no però bé :x )

http://trenscatbloc.blogspot.com/



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 23/10/2006 20:08

Un parell de fotos de grup d'ahir, tot i que no n'hi ha cap que sortim ben bé tots els FoTraCataires que estàvem per allí voltant...

La primera d'elles és a Barcelona-Pl.Espanya minuts abans d'iniciar l'emocionant viatge
Imatge

L'altra és al topall del Cremallera de Montserrat a Monistrol de Montserrat. Hauria estat més encertat fer-se la foto davant la locomotora de vapor però en vistes del panorama ja prou que vam aconseguir :)
Imatge



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 24/10/2006 14:53

Quina colla...! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 08/11/2006 22:21

Quina por que em feu...


Jejeje.

Salut i peles!!!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 08/11/2006 22:38

Serie-1000-metro ha escrit:Quina por que em feu...


Jejeje.

Salut i peles!!!
Si a un aficionat ja li genera por, imagina't la agent d'atenció al client de Monistrol - Enllaç xD

Per cert, que horrorós surto a la segona foto :oops:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”