2 desembre, Orxatada II: Xurros, Xocolata i Cintes de 1000

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina trobada seria digna succesora de la mítica orxatada?

L’enquesta ha acabat el Dijous 30/11/2006 12:59

Orxatada amb ampolles comprades en un centre comercial
1
5%
Xocolatada estàndar (amb melindros)
6
27%
Xocolatada amb xurros
12
55%
Torronada
0
No hi ha cap vot
Polvoronada nadalenca
1
5%
Rodaliespediagonalada
2
9%
 
Vots totals: 22
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 23/11/2006 9:21

Jo penso que hem de fixar ja la data. Si sé que dissabte 2 a la tarda estaré ocupat amb el FTC a partir de les 17 h., ja agafaré cap altre compromís. Però si només és una possibilitat no del tot segura, i em surt un altre plan, potser agafaré "pájaro en mano". I, qui més qui menys, farà el mateix.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 23/11/2006 9:28

Fran-Ikarus ha escrit:dissabte 2 a la tarda
Per mi OK.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 23/11/2006 9:52

com que a l'enquesta ha quedat ven clar que guanyen per majoria la xocolata amb xurros, es podria fer ara una enquesta sobre si es el dia 2 o el dia 3.

Salut,



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 23/11/2006 11:06

El problema es el dia perque es impossible que a tothom li vagi be qdar un dia concret, sempre pot fallar algú, el que podriem fer són dues llistes: Una per al Dissabte i una per al Diumenge i que cadascú s'apunti als dies que pot, i si pot els dos dies, doncs a les dues llistes i la llista on hi hagi mes gent apuntada, doncs es queda aquest dia. El problema seria l'empat, pero mira, si us agrada la idea fem-ho i si hi ha empat doncs ja decidirem


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 23/11/2006 11:32

Estic d'acord a mitges, perquè la data del 2 de desembre va sortir per primer cop el dia 13 (fa 10 dies) i s'ha vingut "treballant" amb aquesta data. Potser algú ha rebutjat altres propostes (no ho sé pas) per tenir-la marcada a l'agenda...

El que vull dir no és pas que no vull en Trenscat a la trobada, je je :D ; sinó que s'ha d'establir la data amb un mínim d'antel·lació, perquè un pot tenir-la disponible un dia, la data, i l'endemà ja no. I, si es fan plans (els caps de setmana són molt valuosos) és en base als compromisos. Llavors, precisament jo puc dir ara que em va bé el dia 2, però si l'enquesta es va allargant, potser aquest finde em faran alguna proposta pel dia 2. Si està decidit que hi ha FTC aquell dia, declinaré gentilment. Si, en canvi, no sé segur si farem res, agafaré la proposta dels meus amics ("más vale pájaro en mano...")

No sé si m'enteneu. Internet està molt bé per organitzar trobades, però si no se li marquen uns límits "tradicionals" de compromís, és tan fàcil dir "sí/no" per mail, fòrums, SMS... amb dies, hores, minuts d'antel·lació a una cita... que les pot arribar a fer fracassar.

Llavors, si voleu podem votar ara. Si surt dia 2, guai (pels que podrem); si surt dia 3 guai (pels que pogueu). Però això no garanteix massa que dijous vinent les llistes continuaran com surtin de l'enquesta d'avui.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 23/11/2006 12:23

Molt bé, com que jo vaig proposar aquesta data, i com a la majoria de la gent li va bé, doncs jo dic que es fa el Dissabte, 2 de Desembre de 2006. Si algú vol organitzar una quedada per el dia 3, doncs que la organitzi, que jo també vindré.

Salut,
-JaMiRo factorial
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Metring
-aarongip
-437.001
-denisuko



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 23/11/2006 20:14

Bé, què hi farem. De fet era una mica egoista canviar la data per "culpa" meva :oops: Que us ho passeu bé i ja ho explicareu! ;)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/11/2006 20:24

I no t'ho podries fer venir bé encara que arrivessis una mica tard? Almenys venir a la xocolatada, no ho sé...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 23/11/2006 20:33

Ho vec difícil perquè l'acte justament és a les 7 :roll:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/11/2006 20:35

Trenscat ha escrit:Ho vec difícil perquè l'acte justament és a les 7 :roll:
Vaja...suposo que deu fer ràbia. A mi m'ha passat una cosa semblant...dijous que vé hi ha una xerrada sobre mecànica quantica a la meva facultat i ahir em van posar un exàmen dijous a la mateixa hora :'( :'( :'( :'( :'(


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 24/11/2006 21:20

A mi apunteume!!!!!!!!!!!!!
Jo vinc!!!!!!!!!!

:x !!!!!!!!!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 24/11/2006 21:21

Salut i peles!!!!!!!!!!!



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 25/11/2006 0:05

Jo també hi vaig


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 25/11/2006 13:00

La llista d'assistents (Aquí Puede Ir Su Publicidad) ha escrit: -JaMiRo factorial
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo-tengo-camisetas-XXL-baratitas-oiga
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Metring
-aarongil-i-p
-437.001
-denisuko
-Serie-1000-metro
-josep_serre
Trenscat, us podríeu venir una estona, ni que sigui per sortir a la primera foto que ens fem tots dins d'un 1000, recòrrer 2 o 3 estacions en sentit Horta i després tornar-vos a l'inrevès per agafar els FGC a Provença, no?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 25/11/2006 15:56

2

Queda clar que em va bé aquest dia, oi? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/11/2006 12:11

Per cert, el Sr.Santfeliuenc mai no s'ha apuntat a cap trobada oi? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/11/2006 12:58

JaMiRo! ha escrit:Per cert, el Sr.Santfeliuenc mai no s'ha apuntat a cap trobada oi? :D
El vaig conèxier en persona arran d'una trobada de forumistes de la PTP a l'Estació de França. Ja en fa força temps, d'això, i no l'he tornat a veure més.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 26/11/2006 13:59

entfe001 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:Per cert, el Sr.Santfeliuenc mai no s'ha apuntat a cap trobada oi? :D
El vaig conèxier en persona arran d'una trobada de forumistes de la PTP a l'Estació de França. Ja en fa força temps, d'això, i no l'he tornat a veure més.
Jo també només vaig veure en persona en SantFe en aquella trobada. Aviam si s'anima!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 26/11/2006 14:38

UT596001 ha escrit:Jo també només vaig veure en persona en SantFe en aquella trobada. Aviam si s'anima!
:anim :anim :anim :anim :anim :anim :anim santfe, santfe, saaaaaantfeeee!!!! :anim :anim :anim :anim :anim :anim :anim
Que ja estic fart de contestar preguntes del tipus "El Santfeliuenc existeix de veritat o és un personatge inventat?"



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 26/11/2006 17:39

Gràcies a tots per l'interès en que pugués assistir a la Trobada de dissabte però ateses les circumstàncies seria massa complicat. Espero fer una Trobada carnavalera per exemple i poder venir :P



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”