Trobada de nadal.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 13/11/2006 21:39

Si es fes en dissabte, m'hi apuntaria.

En divendres, també

P.D: Esperem que l'andromina aquesta que fa bitllets tèrmics aquell dia no hagi arribat al tren groc o estigui espatllat :D

(Edició: no havia mirat el calendari i no recordava que el dia 8 es festiu!!! :x )
UT596001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 15/11/2006 22:38, en total s’ha editat 1 vegada.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dilluns 13/11/2006 22:03

Però voleu dir que les màquines aquestes de marres poden funcionar correctament al Tren Groc? Ho dic perque si per funcionar necessiten estar connectades a una xarxa telemàtica inalàmbrica el traçat muntanyós d'aquesta linia no té gaire pinta de tenir cobertura a tot el traçat ni de posar-hi facilitats. Altra cosa seria si aquestes màquines poden funcionar temporalment sense estar connectades.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 14/11/2006 12:20

abegot ha escrit:Em dona l'impresió que no estaré a la peninsula iberica. bona sortida !!! :oops:
Bé, fora de la península, però on? Perquè El Pas de la Casa (Andorra) i Montlluís (Alta Cerdanya) també són fora de la península, però molt a prop (només s'ha de creuar el Coll de Pimorent o el de la Perxa, respectivament).

Meravelles de la nostra geografia ;)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 14/11/2006 19:35

I bé, serà el 8 o el 9 definitivament?

VUIT ))) VUIT :anim VUIT :sant


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 15/11/2006 15:31

Platanito ha escrit:
abegot ha escrit:Em dona l'impresió que no estaré a la peninsula iberica. bona sortida !!! :oops:
Bé, fora de la península, però on? Perquè El Pas de la Casa (Andorra) i Montlluís (Alta Cerdanya) també són fora de la península, però molt a prop (només s'ha de creuar el Coll de Pimorent o el de la Perxa, respectivament).

Meravelles de la nostra geografia ;)
I les Illes? no son fora de la peninsula?.

Encara aniré en "pastera", .... :D :D :D :oops: :oops: :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 15/11/2006 19:08

Bé, jo surto molt de la peninsula... m'agraden les illes Medes



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 16/11/2006 9:19

Hòmens, és clar que els territoris insulars no són a la península, però si n'Abegot diu que no podrà agafar le Train Jaune perquè serà fora de la península, ha de matisar, ja que hi ha zones extrapeninsulars molt properes al lloc de trobada. Sense anar més lluny, el mateix tren surt de la península!

Tot això considerant, com diuen els geògrafs, que el límit de la península és a la carena del Pirineu Axial, el que vol dir que són a dins l'Alta Cerdanya (fins al Coll de la Perxa) i Andorra (excepte el Pas de la Casa), però no hi són el Rosselló ni la Vall d'Aran.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 16/11/2006 19:44

Bé, m'apunto :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 22/11/2006 15:34

L'excursió la farem el 9 de desembre, dissabte

Poseu espelmetes a Santa Neu, però sense passar-se! (l'any passat vaig fer un viatget així, nevant des de Campdevànol fins a Puigcerdà, on va sortir el sol i vaig poder fer grans fotos.

Veniu de tot arreu!

Recordau: anam a La Tor de Querol


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 03/12/2006 20:29

Finalment quants veniu dissabte nou a fer la Benafenersnada?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 03/12/2006 20:31

Jo vinc.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 03/12/2006 21:47

Les previsions del temps per al dia de la trobada:

Fins al migdia el cel estarà molt ennuvolat o cobert arreu. A partir de llavors s'aniran obrint clarianes per l'oest i al final del dia quedarà entre poc ennuvolat en general.
Fins a migdia s'esperen precipitacions intermitents i poc abundants que podran afectar qualsevol punt del país, preferentment la serralada pirinenca i terç oest. La cota de neu baixarà dels 1800 als 1400 metres al llarg del matí.
Temperatures més baixes.
Predomini dels vents de component nord i oest entre fluixos i moderats

:D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 03/12/2006 22:00

Jo també vinc.
He aconseguit arreglar els temes legals per entrar a França :D



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 03/12/2006 22:08

Jo en el meu cas, no se del tot segur si anire, pero en cas de que hi vagi, us estare esperant a l'estació de la Tour de Carol, que jo vindre amb cotxe desde Osseja, el cas, esque no se si podre fer la ruta amb tren groc amb vosaltres, en cas de que sigi així, vindre a saludar, i de pas si voleu que us porti fins a Bena Fanes amb cotxe, cap problema.

Salut i peles!!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 03/12/2006 22:13

Pere ha escrit:Jo també vinc.
He aconseguit arreglar els temes legals per entrar a França :D
Així podràs tenir converses millors amb la Gendarmerie. Diuen que dissabte neu...aneu preparats.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 03/12/2006 22:33

Si es torna amb el penúltim tren de baixada de la Tor, possiblement vindria. La meva base d'operacions seria Girona i amb l'últim tren no tinc enllaç a Barcelona amb tren ni a Vic amb l'EixBus.

Per a l'anada, doncs, m'uniria al grup a Vic gràcies a la C-25 després de patir l'embús d'Espinelves :?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 03/12/2006 22:36

entfe001 ha escrit:Si es torna amb el penúltim tren de baixada de la Tor, possiblement vindria. La meva base d'operacions seria Girona i amb l'últim tren no tinc enllaç a Barcelona amb tren ni a Vic amb l'EixBus.

Per a l'anada, doncs, m'uniria al grup a Vic gràcies a la C-25 després de patir l'embús d'Espinelves :?



La previsió és aquesta:

Sortida de Puigcerdà a les 16,36 cap a les destinacions que escaiguin

S'ha de fer el tram La Guingueta SNCF-Puigcerdà a peu. com a molt és mitja hora.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 04/12/2006 16:51

Jo torno a recordar que vinc. :D



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 04/12/2006 23:00

TRAïDORS!!!!

JO TREBALLOOOOO!!!!!!!!!!!!

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 05/12/2006 22:45

Atenció: s'ha passat una circular a les estacions de Rodalies on es prohibeix la venda de bitllets amb destinació La Tor de Querol fins dilluns vinent. Només es garanteix el servei fins a Puigcerdà.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”