Fabra i Coats.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/11/2006 21:48

Aquesta maqueta fa la tira de mesos que s'havia d'exposar a Can Fabra, però per raons tècniques, o això van dir, la van suspendre.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 21/11/2006 23:24

On es questa fabrica tan famosa? com puc arribar?
Jo, crec que aniré a veure la maqueta, pero no sé com arribar a Fabra i Coats



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 21/11/2006 23:58

Gràcies. Dissabte, segur que aniré



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/11/2006 9:15

Al fòrum d'autobusos, "busdelbarri" ha dit que l'horari és d' 11:30 a 19:00.

I que a les 14:00 hi ha botifarrada :P


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/11/2006 10:22

fantito ha escrit:Aquesta maqueta s'ha construit en 6 mesos, exactament el plaç atorgat per l'Ajuntament.
Coi, i què pensaven exposar el (crec) febrer??? Una imitació amb els ninots de Playmobil? :x



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 22/11/2006 20:08

Dissabte si tot va bé estaré voltant per allà :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 23/11/2006 20:31

Us poso un e-mail que he rebut amb la invitació per l'acte a la Fabra i Coats de dissabte.
Agrupament Ferroviari de Barcelona ha escrit: Benvolgut company/a

En nom de la Ima. Sra. Sara Jaurrieta i Guarner, Regidora del Districte de Sant Andreu – Ajuntament de Barcelona , i en el meu propi com a president de l’Agrupament Ferroviari de Barcelona, em plau convidar-te a tu i els teus familiars mes propers, a la inauguració de la maqueta modular del LAV de Barcelona Sagrera, que tindrà lloc el proper dissabte dia 25 de novembre a las cinc de la tarda i presidida per el Excm. Sr. Jordi Hereu i Boher, Alcalde de Barcelona.

L’acte s’emmarca dins de la jornada de conèixer la Fabra i Coats des de dos quarts de dotze del mig dia fins a las set de la tarda, al mateix recinte, al carrer de Sant Adrià, entre carrer Segre i el carrer Gran de Sant Andreu.

Per aquet mateix motiu, la seu de l’AFB al carrer Abat Odò, romandrà tancada per tota activitat.

Els mitjans de transports mes propers son:
metro L-1 estació plaça Orfila
autobusos 35 - 126
Renfe Rodalies estació de Sant Andreu Comtal

Esperant la teva assistència, rep una cordial salutació

Joan Llobera i Velasco
President AFB


Barcelona, 20 de novembre 2006



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/11/2006 21:38

Trenscat ha escrit:Us poso un e-mail que he rebut amb la invitació per l'acte a la Fabra i Coats de dissabte.
Agrupament Ferroviari de Barcelona ha escrit:

[...] Els mitjans de transports mes propers son:
metro L-1 estació plaça Orfila
autobusos 35 - 126
Renfe Rodalies estació de Sant Andreu Comtal




Barcelona, 20 de novembre 2006
Mmm, ara resulta que no es diu Sant Andreu l'estació de metro... :twisted:



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 23/11/2006 23:18

Per cert, també hi haurà exposats 4 dels vehicles del Centenari del Bus: el Dodge-Majoral ex-Museu, el troleibús de l'AAFCB, el 6038 de TMB i, com no, l'articulat d'ARCA 8)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/11/2006 23:26

Fran-Ikarus ha escrit:Per cert, també hi haurà exposats 4 dels vehicles del Centenari del Bus: el Dodge-Majoral ex-Museu, el troleibús de l'AAFCB, el 6038 de TMB i, com no, l'articulat d'ARCA 8)
6038 power!!!!! N'estic enamorat, dels 6038!!! xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 24/11/2006 0:03

Llavors t'agradarà saber que l'últim 6038 de Pujol i Pujol (Blanes) en servei està a un pas de ser preservat particularment per algú ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 25/11/2006 18:46

Hola!! acabo de tornar de Sant Andreu, i volía dir que aquesta estació em fa una mica de por... a la configuració de andanes, s'asembla massa a Sants :evil: amb la diferencia que l'alta velocitat i talgos aniran dota la coberta nova, i rodalíes, per sota terra, i per sota del parquing :?
La maqueta m'ha decepcionat força, teníes que anar força lluny de on es la fira entre els carrerons silenciosos i en runes amb adoquins, que em feia la mala inpresió, de que semblava un camp de concentració alemany :| . Després, resultà que no era tan gran, i no posava la coberta per fora. Algo que em va agradar, era que hi havía 6 trens: un ave 102, un 103, un talgo arrossegat per una japonesa, una 250 de rodaíes i dos trens de MD que no vaig poder reconeixer. Tots ells circulant per la seva via, i canviant de via com un dia normal.
M'ha sorpres veure la 103 pantone-.-

Els busos, m'han agradat, llàstima que no eren oberts al public. Algo so sobra, eren dues maquetes de un Bus Barri, i un Mercedes City class, i la publicitat de TMB per tot arreu! :|. Finsitot l'autobús més antic dels esposats, un verd, portava la pegatina de TMB al front. Vergonyós!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 25/11/2006 19:10

fantito ha escrit:
metring ha escrit:Coi, i què pensaven exposar el (crec) febrer??? Una imitació amb els ninots de Playmobil? :x
De febrer a abril va haver una exposició sobre el projecte de remodelació de la zona afectada per l'estació de la Sagrera proposada per l'Ajuntament de Barcelona a les Naus Ivanov. A la premsa va sortir la notícia com si es tractés de la maqueta encarregada, percisament, el mes de febrer.
Ja sé quina dius, però no es tracta de la mateixa exposició. Aquesta la van fer, efectivament, però la de la sala d'exposicions de la biblioteca Ignasi Iglesias-Can Fabra, que la vaig veure anunciada en cartells pels carrers de Sant Andreu, quan s'havia d'haver inaugurat, jo mateixa vaig anar a la biblioteca, i posava un rètol dient que s'havia suspés "per causes tècniques".



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 25/11/2006 19:13

Els altres trens que et falten son el AVE 100 (el pobre ha rebut un cop d'un Pato que s'ha equivocat de via xD), un Talgo XXI i una locomotora francesa (no se pas el model) + talgo. Darrere també tenien una 252 amb els colors taxi pero que no feien funcionar.

Els únics que circulaven eren els 102 i la japonesa+talgo per la superficie, i una japonesa(colors cercanies) amb un 450 pel circuit subterrani.

Després, si uncas ja us posaré un petit video perque veieu en moviment la maqueta.

EDIT: Aquí el teniu: http://www.youtube.com/watch?v=YwY1ji112LU



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/11/2006 12:02

aim ha escrit:EDIT: Aquí el teniu: http://www.youtube.com/watch?v=YwY1ji112LU
Gràcies aim! Per cert boníssim el del final... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/11/2006 12:29

fantito ha escrit:
metring ha escrit:
Ja sé quina dius, però no es tracta de la mateixa exposició. Aquesta la van fer, efectivament, però la de la sala d'exposicions de la biblioteca Ignasi Iglesias-Can Fabra, que la vaig veure anunciada en cartells pels carrers de Sant Andreu, quan s'havia d'haver inaugurat, jo mateixa vaig anar a la biblioteca, i posava un rètol dient que s'havia suspés "per causes tècniques".
Continues confonent-te de exposicions.

Exposició 1era, cronològicament parlant, a les Naus Ivanov on estava exposada la proposta que feia l'Ajuntament de Barcelona per la urbanització dels terrenys desafectats per la construcció de la nova estació a la Sagrera. Aquesta exposició es va fer de febrer a abril.

Exposició segona, a la biblioteca a principis d'abril, on s'exposava els criteris de mobilitat que es van tenir en compte per la Societat Sagrera Ave alhora de plantejar com hauria de ser aquesta futura estació de la Sagrera. Durant aquesta exposició es va fer l'acte de signatura entre l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Sant Andreu, en que aquest últim encarregava a l'Agrupament Ferroviari de Barcelona la construcció de la futura estació de la Sagrera, acte que es va realitzar dins els recintes de la fabrica Fabra i Coats on l'actual alcalde de Barcelona va tenir l'honor de clavar el primer clau de les vies de la maqueta. Junt amb aquesta exposició hi havia d’haver una trobada de mòduls de la Federació Catalana d'Associacions d'Aficionats al Ferrocarril a la tercera planta de l'edifici de la Biblioteca de Can Fabra que per raons tècniques no es va poder realitzar.
Bueeeeno, només m'he confós de mes, no era febrer, sino abril.
Ja havia aclarit en un missatge de més a dalt que no estava ben segura del mes en que s'havia de fer la de CFII, però no m'he confós d'exposició.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 26/11/2006 12:46

JaMiRo! ha escrit:
aim ha escrit:EDIT: Aquí el teniu: http://www.youtube.com/watch?v=YwY1ji112LU
Gràcies aim! Per cert boníssim el del final... :)
El mateix dic, gràcies pel vídeo!! :) Per cert, segons sembla en aquesta maqueta, les vies dels trens d'alta velocitat aniran al mateix nivell de les vies actuals no? :? És possible això o només és que m'ho ha semblat a mi? Algú sap d'algun lloc on hi hagi més detalls del projecte de l'estació de La Sagrera així amb plànols força definits? Gràcies!!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 26/11/2006 13:24

Sembla ser que si, tot i que no ho sé del cert, si el meu pare es passa per l'agrupament ja li diré que ho pregunti.

El que si que es veia a la maqueta són 3 nivells de l'estació, el que sembla estar a l'alçada de les vies actuals que contindrà l'estació de l'AVE (la que al video es veu més propera al pont) i a l'altra banda hi haurà una part de servei, on es farà el manteniment dels trens (és el que es veu des dels 30 segons de video fins a 1min i 4 segons, a partir d'alla, seguint el pato es veu el que és l'estació en si mateix, amb les 5 andanes i les escales que baixen del que ha de ser l'estació)).
Sota d'aquest nivell hi ha una zona de parking i més a sota una estació de Rodalíes.

L'estació és més o menys això:
http://photos1.blogger.com/x/blogger2/5 ... 4_0425.jpg



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”