Trobada de nadal: vaga d'SNCF

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Trobada de nadal: vaga d'SNCF

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 06/12/2006 17:02

La trobada es farà.

Aquesta trobada, en cas de vaga de l'SNCF, pot modificar-se. Els horaris del tren groc del matí estan alterats; el del migidia no.

En cas de suspensió del servei al tram Puigcerdà-La Tor es farà un pla B, depenent de la situació meteorològica i dels condicionants.

Suggeriments que hauríem de seguir tots:

-Demanar bitllet a La Tor de Querol. En cas de negar-s'hi demanar-lo a Puigcerdà, informar-se al tren de si arribarà a La Tor. En aquest cas bitllet a Precio Libre entre Puigcerdà-La Tor, exclusivament diferència entre preus (no seria prolongació de viatge, causa imputable a ADIF: no venen bitllets)

-Portar roba d'abric, botes i paraigües. És ben possible la neu. Portar entrepans i beure.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 06/12/2006 19:21

Si es fa pla B, voldria que se'n parlés al fòrum.

Si aquest pla B suposés prendre l'últim tren de baixada a Barcelona en lloc del penúltim em veuria forçat a no assistir-hi. Haig de tornar a Girona.

En particular: en l'hipotètic cas de pujar a Núria, hauria de baixar amb el cremallera de les quatre.

Segons la SNCF, demà encara es mantindrà la vaga. Pinta malament :(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 06/12/2006 19:49

No et preocupis.
entfe001 ha escrit:Si es fa pla B, voldria que se'n parlés al fòrum.

Si aquest pla B suposés prendre l'últim tren de baixada a Barcelona en lloc del penúltim em veuria forçat a no assistir-hi. Haig de tornar a Girona.

En particular: en l'hipotètic cas de pujar a Núria, hauria de baixar amb el cremallera de les quatre.

Segons la SNCF, demà encara es mantindrà la vaga. Pinta malament :(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 06/12/2006 19:53

liniadelRipollés ha escrit:No et preocupis.
Estant tu pel mig no tinc preocupació. Tinc por :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 06/12/2006 21:21

Uiiissss...ara recordo que hi ha la E4 a Ribes ;) !!!

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:No et preocupis.
Estant tu pel mig no tinc preocupació. Tinc por :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 07/12/2006 20:04

No feu cas, que he ficat la pota fins més amunt :oops:
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 07/12/2006 20:17, en total s’ha editat 1 vegada.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 07/12/2006 20:13

No, és un error clàssic de la web. No trobaràs trens des de Feners.

De moment, el nostre TER circula dissabte. Però cal consultar demà a les 20:00h segons diu SNCF.

De moment demaneu LA TOR.

----------------------------------------------

entfe001 ha escrit:ATENCIÓ!!!

El Tren Groc de Feners a la Guigueta d'Ix que teníem previst prendre NO CIRCULARÀ DISSABTE

Acaben de sortir els horaris de vaga pels dies 8 i 9 de desembre, i aquesta circulació no està contemplada des de Feners però sí des de la Tor, la qual cosa vol dir servei per carretera.

Caldrà pla B :(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 07/12/2006 20:20

Doncs ara resulta que sí m'apareix el tren de Feners :x

Imatge

A portada de la pàgina del TER diuen que ja estan disponibles els horaris del període de vaga de demà i demà passat.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 07/12/2006 20:28

No hi ha res millor que fer una trobada al tren groc en situation perturbé, nevant i ben acompanyat.


entfe001 ha escrit:Doncs ara resulta que sí m'apareix el tren de Feners :x

Imatge

A portada de la pàgina del TER diuen que ja estan disponibles els horaris del període de vaga de demà i demà passat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 07/12/2006 20:49

De moment el bitllet es pot encarregar a Voyages-SNCF.

Per si de cas, ja tinc el meu codi dossier :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 08/12/2006 10:54

Més coses: per avui no hi ha prevista cap entrada a Portbou de trens francesos, però el dissabte n'hi entraran tres: a les 8.21 (el nocturn de París), a les 18.12 (el Ter de Perpinyà) i a les 20.11 (el Ter d'Avinyó).

Aquest restabliment de les connexions internacionals mitjançant trens regionals (està per veure si els Talgo circularan) em fa pensar que dissabte potser ja podrem entrar a la Tor.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 11:44

Tinc entès que la vaga és de maquinistes i els maquinistes no estableixen el blocatge a La Tor.

entfe001 ha escrit:Més coses: per avui no hi ha prevista cap entrada a Portbou de trens francesos, però el dissabte n'hi entraran tres: a les 8.21 (el nocturn de París), a les 18.12 (el Ter de Perpinyà) i a les 20.11 (el Ter d'Avinyó).

Aquest restabliment de les connexions internacionals mitjançant trens regionals (està per veure si els Talgo circularan) em fa pensar que dissabte potser ja podrem entrar a la Tor.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 08/12/2006 12:59

Nois, jo ahir vaig veure als teleindicadors del tren i de l'estació de Sant Andreu Arenal, com el "teòric" primer tren a La Tor, era aunciat com a Puigcerdà



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 13:22

Sí, però això no significa que no hi arribi.

Pere ha escrit:Nois, jo ahir vaig veure als teleindicadors del tren i de l'estació de Sant Andreu Arenal, com el "teòric" primer tren a La Tor, era aunciat com a Puigcerdà


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 08/12/2006 13:33

liniadelRipollés ha escrit:Sí, però això no significa que no hi arribi.

Pere ha escrit:Nois, jo ahir vaig veure als teleindicadors del tren i de l'estació de Sant Andreu Arenal, com el "teòric" primer tren a La Tor, era aunciat com a Puigcerdà
Adolf, en el cas de Cerbère, si l'anuncien com a Portbou no puja a Cerbère, en cas de grève. Així que en el cas de Latour suposo que és el mateix.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 08/12/2006 13:40

Ahir a Sants el Delta de les 17:25 de Cerbère, anunciaven clarament que per
la grève du SNCF aquell tren no entrava a França i per tant no tenia conexó internacional.
Però en el de les 19:25 ja deien que només es garantia el servei fins Portbou ,i el tren però era anunciat com a Cerbère



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 08/12/2006 14:58

Si un tren que entra a França per teòricament enllaçar amb un tren que ha estat suprimit la SNCF no el deixarà entrar perquè no voldran empassar-se el marró.

A més, en el cas de Portbou - Cervera pot implicar la impossibilitat de retrocedir ja que el trajecte en sentit França - Espanya s'ha de fer en tren francès.

Mort el gos, morta la ràbia.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”