ULTIM AVIS TROBADA DE NADAL

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

ULTIM AVIS TROBADA DE NADAL

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 19:59

La trobada es farà, amb vaga o sense.
Recordeu: heu d'agafar el tren que arriba a La Tor de Querol a les 12, 36.

Si el tren de Renfe arriba a La Tor de Querol es seguirà la programació normal. Si es queda a Puigcerdà s'afegirà caminada popular fins al punt fronterer pal de formigó-pal metàl.lic on ens farem la foto.
En cas de pluja persistent variarem el tema segons la marxa i possiblement faríem pujada a Núria.

Gràcies per venir.

ANEU ABRIGATS i amb PARAIGÚES.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 08/12/2006 20:30

Previsions meteorològiques:

La cota de neu rondarà aquesta matinada pels 1.400 metres a la Vall de Ribes, però de la Molina en amunt aquesta baixarà fins als 800 metres, amb previsió de precipitacions molt elevada. Neu més que probable més enllà de Toses.

El dia serà bàsicament ennuvolat i cap a la tarda es poden repetir les precipitacions, però aquest cop amb cota de neu 1.300 (excepte zona de Ribes, que serà de 1.400 i amb possibilitat de clarianes).

Vent fort a primera hora del matí, amb ràfegues que podrien superar els 40 km/h. Cap al migdia els vents es calmaran fins a uns 10 km/h. Esperem que no caigui cap arbre a la via :?

Temperatures: a cota 1.500 no s'assoliran en cap moment del dia els 5 graus centígrads. Junt amb el vent poden causar una incòmoda sensació de fredor. A Vall de Núria potser ni arribin a valors positius.

Considerant tot això i sumant-hi el fet que estic mig refredat, no garanteixo la meva assistència, tot dependrà de com em llevi :( Confirmaré via SMS al mòbil d'en liniadelRipollés. Recordo que en cas de venir pujaria a Vic procedent de l'EixBus.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 21:13

Exagerat...diuen precipitacions POC abundoses.

Si et toca una 440 antiga veuràs quina estufa!

Si no vens, no et regalaré res.




entfe001 ha escrit:Previsions meteorològiques:

La cota de neu rondarà aquesta matinada pels 1.400 metres a la Vall de Ribes, però de la Molina en amunt aquesta baixarà fins als 800 metres, amb previsió de precipitacions molt elevada. Neu més que probable més enllà de Toses.

El dia serà bàsicament ennuvolat i cap a la tarda es poden repetir les precipitacions, però aquest cop amb cota de neu 1.300 (excepte zona de Ribes, que serà de 1.400 i amb possibilitat de clarianes).

Vent fort a primera hora del matí, amb ràfegues que podrien superar els 40 km/h. Cap al migdia els vents es calmaran fins a uns 10 km/h. Esperem que no caigui cap arbre a la via :?

Temperatures: a cota 1.500 no s'assoliran en cap moment del dia els 5 graus centígrads. Junt amb el vent poden causar una incòmoda sensació de fredor. A Vall de Núria potser ni arribin a valors positius.

Considerant tot això i sumant-hi el fet que estic mig refredat, no garanteixo la meva assistència, tot dependrà de com em llevi :( Confirmaré via SMS al mòbil d'en liniadelRipollés. Recordo que en cas de venir pujaria a Vic procedent de l'EixBus.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 08/12/2006 21:37

liniadelRipollés ha escrit:Exagerat...diuen precipitacions POC abundoses.

Si et toca una 440 antiga veuràs quina estufa!

Si no vens, no et regalaré res.
Elevat el risc de precipitacions, no les precipitacions en si. Passa que ho he escrit massa ambigu.

Per estufes ja en vaig tenir prou aquell dia de juny o juliol amb una 470 a la qual no se li podia treure la calefacció... quin viatge vaig passar de Barcelona a Girona!

I jo també tinc alguna coseta per a tu ;)

En tot cas, per poc que pugui faré l'esforç de presentar-me. Si el meu estat de salut no hi ajudés, aleshores baixaria amb el mateix tren de pujada. En tot cas, ja m'estic atiborrant d'aspirines i tinc el nòrdic a punt :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 08/12/2006 23:54

Hola:

Acabo d'arribar ara de l'aïllament dels pirineus i veig que esteu comentant que hi ha vaga de la SNCF, però que la trobada es fa igualment.

Només vui que em confirmeu que haig d'agafar el tren de les 9:11 de l'Hospitalet i demanar el Bitllet fins la Tour i, en el cas que no sigui possible, fins Puigcerdà.

Jo pujaré a Barcelona - Sants.

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 09/12/2006 0:01

Correcte.
Jordilar ha escrit:Hola:

Acabo d'arribar ara de l'aïllament dels pirineus i veig que esteu comentant que hi ha vaga de la SNCF, però que la trobada es fa igualment.

Només vui que em confirmeu que haig d'agafar el tren de les 9:11 de l'Hospitalet i demanar el Bitllet fins la Tour i, en el cas que no sigui possible, fins Puigcerdà.

Jo pujaré a Barcelona - Sants.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 09/12/2006 1:12

Doncs ara ja m'en puc anar a dormir tranquil

Gràcies :ok



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”