Diumenge 17, BCN-LLeida. Regional + Alvia

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Diumenge 17, BCN-LLeida. Regional + Alvia

Entrada Autor: wefer » Dissabte 09/12/2006 18:47

Em comuniquen directament des de la línia de Puigcerdà :D que plantegi aquesta sortida:
Diumenge 17 de desembre:
- Sortir amb el primer regional BCN-Lleida via Manresa
- Tornar de Lleida amb un Alvia que surt a les 12:40 i i arriba a BCN-Estació de França a les 15:05.

El Sr. Entfe001 donarà més dades quan arribi a destinació.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 09/12/2006 18:56

wefer ha escrit:Em comuniquen directament des de la línia de Puigcerdà :D que plantegi aquesta sortida:
Diumenge 17 de desembre:
- Sortir amb el primer regional BCN-Lleida via Manresa
- Tornar de Lleida amb un Alvia que surt a les 12:40 i i arriba a BCN-Estació de França a les 15:05.

El Sr. Entfe001 donarà més dades quan arribi a destinació.
Això per què és, per anar en Alvia pel traçat convencional l'últim dia de circulació?? Si és que... :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 09/12/2006 20:46

La comunicació ha estat feta via telèfon entre Ribes de Freser i Campdevànol :D . Tornant de la trobada nadalenca.
El planning és


Regional 05623 Barcelona-Manresa-Lleida Pirineus.


D'anada aquest Regional. Són 8,90 € des de Barcelona


Tren ALVIA 01109


I de tornada aquest Alvia per despedir el tram Lleida-Valls-Barcelona per via convencional

El preu turista són 25 €

El preu total tarifa general són: 33,90 €
El preu per titulars del Carnet Jove és de: 27,12 €

De moment els participants sóm:

-entfe001 (Eloi)
-Watermark
-Jo mateix.


Algú més?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 09/12/2006 21:14

Un altre que s'hi apunta.

De tota manera no hi ha possibilitat de tornar més tard?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 10/12/2006 1:59

Jo no crec que vingui, ja que justament el dia anterior (dia 16) tinc previst anar a Lleida a fer fotos del tren de vapor de Lleida a Monzón...

El què sí que estava pensant i com a complement de la Trobada plantejada és fer una trobada els dies 27, 28 o 29 de desembre per anar a recórrer la nova LAV de Lleida al Camp de Tarragona. El plan podria ser fer-ho de moltes maneres diferents: fer un Bcn-Lleida en regional i després AVE fins a Camp de Tarragona i Alvia fins a Bcn o bé a l'inrevés o alguna altra cosa... En fi, en tot cas ja s'anirà veient.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 10/12/2006 2:09

Idea millorada: per què no esperar a l´1 de gener, quan se suposa que s´ha de reobrir el Cervera-Calaf, i matar dos ocells d´un sol cop?

Regional BCN-Manresa-Lleida per la via renovada, i després Alvia Lleida-Perafort-BCN pel nou tram AVE.

===============================================

Per la meva banda, no hi aniré, a la del dia 17: jo m´acomiadaré de l´Alvia per la via clàssica aquest dilluns 11, i ho acompanyaré amb una bona dosi de cercanías Madrid i Metrosur.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 10/12/2006 9:57

La proposta aquesta la tenia al cap de fa cert temps per fer la pocasoltada de pujar a l'Alvia a la megaestació de Valls, però combinant horaris mentre baixàvem de la Tor de Querol vam veure que ens tocaven quatre hores mortes, per això ha sorgit la variant de prendre aquest mateix tren a Lleida, aprofitant que hi ha una hora de marge amb el primer regional via Calaf.

Ara bé, el comentari que diu el senyor Josep Serre implica que, pel mateix preu, prendre un tren via Reus / Tarragona que suposaria 20 minuts més d'Alvia.

Per acabar-ho d'adobar, resulta que el dia anterior tinc un dinar a un bonic poble de l'interior amb una combinació de transport públic per tornar a Barcelona més aviat horrorosa, així que a dia d'avui no tinc clar si podré fer-ho aquest diumenge.

Finalment, si s'opta per esperar a l'u de gener explicaré com obtenir un Carnet Jove provisional ja que Renfe no accepta el de l'any anterior per un viatge els primers dies de l'any encara que es compri anticipadament (comprovat en persona a l'estació de Girona).

D'aquí uns minuts me n'he d'anar i passaré bona part del dia fora, així que la decisió final de què fer per fer la trobada Alvia la deixo a les vostres mans.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 10/12/2006 12:17

El dia 1 de gener en el meu cas és per descansar després de sortir la nit de cap d'any :D

Deia de fer la trobada amb AVE/Alvia per Camp de Tarragona la setmana del 27 al 30 perquè tinc festa de la feina simplement. La primera setmana del 2007 ja haig de treballar tots els dies (excepte el dia 1 és clar).



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 13:58

NO compteu amb mi. Saludeu al guardabarreres de Roda. Passeu-lo bé.

Jo estaré a la trobada de col.leccionistes de bitllets de transport públic i és cita obligada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 14:01

Amb el primer 1000 del 2007, eh? :D :D

Trenscat ha escrit:El dia 1 de gener en el meu cas és per descansar després de sortir la nit de cap d'any :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 10/12/2006 18:04

Si és el 17, no, doncs ja em vaig acomiadar de l'Alvia per via convencional divendres anant a Madrid (i pujant a l'anada a Reus sense check-in :D ) i a més aquell dia organtizo la trobada de SCC al Vallès Occidental (Sabadell+Terrassa).

Ara, si és més tard ja en podria parlar. :D



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 10/12/2006 18:06

437.001 ha escrit:Idea millorada: per què no esperar a l´1 de gener, quan se suposa que s´ha de reobrir el Cervera-Calaf, i matar dos ocells d´un sol cop?

Regional BCN-Manresa-Lleida per la via renovada, i després Alvia Lleida-Perafort-BCN pel nou tram AVE.

===============================================

Per la meva banda, no hi aniré, a la del dia 17: jo m´acomiadaré de l´Alvia per la via clàssica aquest dilluns 11, i ho acompanyaré amb una bona dosi de cercanías Madrid i Metrosur.
De fet, pot ser l´1 de gener, o un altre dia del mes de gener, sempre i quan Adif obri la línia Cervera-Calaf el mes que ve...



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dilluns 11/12/2006 23:56

La proposta mencionada en cap cas és incompatible amb una visita, un altre dia, a l'estació de Camp de Tarragona, la qual per cert, hauria de fer-se arribant-hi amb autobús, AVE des de Lleida o Altaria des de Sants, en no fer-hi parada els Alvia.

Com veig que s'ha estancat una mica la cosa, llenço la següent proposta per diumenge que és el que possiblement faré jo en cas de que no es concreti finalment cap trobada.

Regional L'Hospitalet 08:00 - Lleida 11:52 (via Manresa amb transbordament autobús entre Calaf i Cervera).
Alvia Lleida 12:40 - Valls 13:33 (frikisme de bitllet Sire a Valls)
Regional Valls 14:27 - Sant Vicenç de Calders 14:55 (l'únic en aquest sentit que para a Roda de Barà)
Rodalies Sant Vicenç de Calders 15:28 - Gelida 16:05
Visita funicular de Gelida
I de Gelida cap a casa.

Preu amb origen i final a Barcelona: 30,7 €
Preu amb origen/final a Barcelona aplicant els descompte Carnet Jove on sigui aplicable: 25,65 €

(Preu només Alvia Lleida-Valls 14,10 €, amb C.Jove: 11,30 €)



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 12/12/2006 4:43

Jo el diumenge no puc anar pero com avui dimarts no tinc res a fer...
Ruta:
Talgo III 07:00 Sants 08:55 Lleida
Regional 9:00 Lleida 9:24 Vallfogona de Balaguer (si el talgo va a la hora)
Vallfogona de Balaguer 9:44 Lleida: 10:09
Alvia Lleida 12:40 - Valls 13:33 (frikisme de bitllet Sire a Valls)
Regional Valls 14:27 - Roda de Barà 14:46 Visita al intercambiador i caminant fins a Roda de Mar
Roda de Mar 17:35 Sant Vicenç de Calders 17:41
Rodalies Sant Vicenç de Calders - Gelida
Funicular de Gelida -> Visita als meus pares
Rodalies Gelida -> Barcelona Sants
Recollir a la meva dona a les 21h
Barcelona Sants 21:30 Santa Perpetua 21:59

En un mateix dia viatjare en talgo III, 592 i/o 596, Alvia, 440R, 447.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 12/12/2006 23:32

Watermark ha escrit:La proposta mencionada en cap cas és incompatible amb una visita, un altre dia, a l'estació de Camp de Tarragona, la qual per cert, hauria de fer-se arribant-hi amb autobús, AVE des de Lleida o Altaria des de Sants, en no fer-hi parada els Alvia.

Com veig que s'ha estancat una mica la cosa, llenço la següent proposta per diumenge que és el que possiblement faré jo en cas de que no es concreti finalment cap trobada.

Regional L'Hospitalet 08:00 - Lleida 11:52 (via Manresa amb transbordament autobús entre Calaf i Cervera).
Alvia Lleida 12:40 - Valls 13:33 (frikisme de bitllet Sire a Valls)
Regional Valls 14:27 - Sant Vicenç de Calders 14:55 (l'únic en aquest sentit que para a Roda de Barà)
Rodalies Sant Vicenç de Calders 15:28 - Gelida 16:05
Visita funicular de Gelida
I de Gelida cap a casa.

Preu amb origen i final a Barcelona: 30,7 €
Preu amb origen/final a Barcelona aplicant els descompte Carnet Jove on sigui aplicable: 25,65 €

(Preu només Alvia Lleida-Valls 14,10 €, amb C.Jove: 11,30 €)

M'agrada més aquesta proposta
Jo m'apunto a fer-la :D



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 13/12/2006 21:09

Ahir vaig fer la ruta següent:
1) Talgo III 07:00 Sants 08:55 Lleida
Es com entrar en el tunel del temps la decoración de un Talgo III, molt pitjor que les del Talgo IIIRD. Vam sortir 5 minuts tard Barcelona i vam arribar amb 15', vaig perdre el tren a Balaguer. El tren quasi buit, en el meu cotxe 2-3 persones.
2) Com vaig perdre el tren de La Pobla vaig estar fent una volta per la estació i fent fotos als patos, Alvia 440R, 448R, 593, etcc... Ales 10:10 va arribar el 596.022 de Balaguer per la via 4, i s'en va anar direcció Zaragoza, suposso que a repostar perque va sortir amb llum vermell+ llum blanc de maniobra. Els passatgers del tren de les 10:30 es van començar impacientar al veure que el tren no tornova, al es 10:30 van anunciar que el tren sortiria per la via 5, on mes apartat de l'estació al costat Zaragoza hi havia una 448R, mes d'un passatger s'en va anar a la 448R pensant que era el tren a Balaguer. A les 10:40 va apareixe per la via sense andana mes allunyada de l'estació va anar fins el pont del Segre i va recular per la via 5. Finalment el tren va sortir a les 10:45.
Despres vaig pujar a La Seu Vella. Es curios l'ascensor que val 0,20€, es paga en una maquina de parquimetre i et dona un bitllet de parquimetre i et permet el pas.
3) Alvia Lleida 12:40 - Valls 13:33
El tren va sortir puntual de Lleida, va tardar 15 minuts en arribar al intercambiador de Puigvert, un regional nomes tarda 7 minuts per fer el mateix trajecte. Em va sobtar que el pasa per el intercambiador Talgo de Lleida es te que fer a 20km/h perque hi ha un creuament a nivell en X, al trenscat.cat hi ha la foto, amb la via d'ample iberic. La setmana que ve tots el patos a Tarragona tindran que pasar per aquesta limitació i cap tren pasar per la via d'ample iberic perque el Talgo utilitzar el intercambiador de Roda.
El tren va arribar amb 15' de retras a Vall, es la segona vegada que per un minut em quedo sense indeminització.
Regional Valls 14:27 - Roda de Barà 14:46
El tren va arribar amb mitja hora de retras i estava realitzat per una 440R amb color de Mitja distancia. Aquest es l'unic regional que para a Roda de Barà es direcció Sant Vicenç.
Vaig estar vient el nou intercambiador i vaig veure un S-120 fent varies pasades per l'intercambiador. A les 17h vaig anar caminant fins al poble per agafar el tren a l'estació de Roda de Mar. Alla vaig veure el pas de l'altaria per el pas a nivell manual.
A l'estació de Roda hi ha personal de circulació d'Adif per si hi ha problemes amb els CTCs de Barcelona (ample iberic) o Zaragoza (LAV)
Regional Roda de Mar 17:35 Sant Vicenç de Calders 17:41
Vaig comprar un bitllet Roda de Mar - Gelida
Rodalies Sant Vicenç de Calders 17:58 Gelida 18:38
Truco als meus pares que viuen a Gelida, pero em diuen que son a St Sadurni a casa la meva germana. Enlloc de baixar a Gelida baixo a Sant Sadurni. Faig la visita familiar.
El tram Vilafranca - Sant Vicenç de Calders era el que feia mes anys que no pasava del nucli de rodalies de Barcelona, recordo haver-lo fet de petit fa quasi 25 anys.
Rodalies Sant Sadurni 20:00 Barcelona Sants 20:39
El meu tren arribar amb 5 minuts de retras a Sants, em trobo amb la meva dona i agafem tots 2 el tren a Santa Perpetua
Barcelona Sants 20:45 Santa Perpetua 21:15
Final de trajecte.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 14/12/2006 16:14

davida ha escrit:Despres vaig pujar a La Seu Vella. Es curios l'ascensor que val 0,20€, es paga en una maquina de parquimetre i et dona un bitllet de parquimetre i et permet el pas.
Han posat una autovenda!!?? L'últim cop que hi vaig anar tenia taquiller... i em va costar a mi 0,30 euros, no 0,20 euros. Potser l'han baixat...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 18:13

No sé com ha acabat tot això perquè he estat uns dies al llit covant una bona galipàndria.

En tot cas, si és que es fa demà no compteu amb mi. Ho sento.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”