13 de gener, trobada valenciana.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

13 de gener, trobada valenciana.

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/12/2006 21:28

Sortida de Barcelona-Estació de França a les 9:19 amb tren Media Distancia.

Si res no falla comprovarem la banalització del blocatge allà per Vandellós on un tren ens avançarà per la via esquerra.

Arribada a Vinaròs (País Valencià) a les 12:19, temps per visitar l'estació (en una gran recta apta a 200km/h) i fer un mos al bar d'enfront.

Trasllat a peu al centre de la població (1km)

A les 15:30 trasllat a Tortosa amb autobús HIFE i visita a l' edifici de l'estació de l'antic Ferrocarril Tortosa La Cava (FESA)

Quan creguem necessari tren cap a barcelona o on escaigui.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 12/12/2006 22:08

Segurament m'apuntaré :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/12/2006 22:15

A Tortosa podem visitar també el pont metàl.lic sobre l'Ebre i la locomotora sobre pedestal del Parc, a la Avinguda Generalitat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 12/12/2006 22:33

Quan de rato seria amb autocar?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/12/2006 23:41

Interessant proposta, tot i que de moment no em comprometo a res en ferm.

Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REX :x És suportable? xD



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimecres 13/12/2006 0:13

Jo he fet l'antic pont ferroviari de Tortosa i és una experiència no apta per a gent amb vertígen. El pont no té "terra", s'ha de caminar per dues passarel·les de reixa metàliques per les quals es veu el que hi ha a sota i que s'enfonsen lleugerament al passar-hi per sobre. No cal dir que em vaig sentir molt aliviat quan vaig acabar de creuar el pont.
Alguns aspectes interessants: està intacte el traçat ferroviari desde l'estació fins uns metres més enllà del pont. No hi ha cap senyal de parada absoluta, només els semàfors de sortida de Tortosa en sentit Santa Barbàra en vermell constantment. I de fet crec que per el pont es podrien fer maniobres si ho volguéssin. Evidentment "oficialment" està prohibit transitar pel pont però ho fa mig poble, doncs l'altre pont està uns 200 metres més allunyat.

Imatge

Decidiré més endavant si m'apunto (per motius d'exàmens).



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/12/2006 15:56

Oficialment hi ha una hora exacta. Déu-n'hi do!
Jordilar ha escrit:Quan de rato seria amb autocar?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/12/2006 15:58

Aquest pont es reconvertirà a pont per a vianants, segons s'ha publicat recentment.
Watermark ha escrit:Jo he fet l'antic pont ferroviari de Tortosa i és una experiència no apta per a gent amb vertígen. El pont no té "terra", s'ha de caminar per dues passarel·les de reixa metàliques per les quals es veu el que hi ha a sota i que s'enfonsen lleugerament al passar-hi per sobre. No cal dir que em vaig sentir molt aliviat quan vaig acabar de creuar el pont.
Alguns aspectes interessants: està intacte el traçat ferroviari desde l'estació fins uns metres més enllà del pont. No hi ha cap senyal de parada absoluta, només els semàfors de sortida de Tortosa en sentit Santa Barbàra en vermell constantment. I de fet crec que per el pont es podrien fer maniobres si ho volguéssin. Evidentment "oficialment" està prohibit transitar pel pont però ho fa mig poble, doncs l'altre pont està uns 200 metres més allunyat.

Imatge

Decidiré més endavant si m'apunto (per motius d'exàmens).


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/12/2006 16:01

Jo he fet Bcn-Benicàssim en REX el mateix dia i és pesadet. Ara bé, era l'últim dia de l'antiga estació, l'últim dia de blocatge elèctric manual amb concentració de palanques i valia la pena fer-ho.
Allò de l'euromed amb senyal de pas era fascinant.

Trenscat ha escrit:Interessant proposta, tot i que de moment no em comprometo a res en ferm.

Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REX :x És suportable? xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 13/12/2006 16:27

Trenscat ha escrit:Interessant proposta, tot i que de moment no em comprometo a res en ferm.

Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REX :x És suportable? xD
I tant...jo ho he fet força cops...no ho has fet mai, tu?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/12/2006 16:44

Jo vaig fer una vegada Barcelona-València anar i tornar amb REX... però a l'anada vaig fer: Barcelona-L'Aldea amb el CEX que surt de Sants a les 11.03, allà agafar el Tortosa-València fins a Castelló i allà un Rodalies CIVIS fins a València :D

La tornada amb el REX directe... i és força pesat estar 5 hores allà ficat!

Per cert, en principi vindria.

P.D: Per en Watermark, jo he vist locomotores 311 a l'altra banda, hi ha una petita platja de vies i les he vist fer maniobres, farà cosa d'1 any i mig. És justament on comença la via verda que recorre el Val de Zafán.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 13/12/2006 21:24

Hi ha mercaderies a Tortosa?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 14/12/2006 16:10

Jordilar ha escrit:Hi ha mercaderies a Tortosa?
Aquesta platja de vies està al costat d'un polígon industrial, però no sé si actualment mouen mercaderies.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/12/2006 20:12

Què tal si ho comprovem? ;)
UT596001 ha escrit:
Jordilar ha escrit:Hi ha mercaderies a Tortosa?
Aquesta platja de vies està al costat d'un polígon industrial, però no sé si actualment mouen mercaderies.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 09/01/2007 18:53

Fóra bo anar dient qui ve. És una proposta combinada Tren +Bus amb visita històrica.

Pressupost:(T.General)


Barcelona-Vinaròs 11,75 Eur

Vinaròs-Tortosa HIFE 3,65 Eur

Tortosa-Barcelona 9,25 EUr


afegiu altres despeses personals.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 10/01/2007 14:06

En un principi vinc.

Quin tren agafariem per tornar de Tortosa a Barcelona?



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 10/01/2007 14:40

Yo tinc ganes de baixar a la capital del Túria, tinc que realitzar una investigació i reportatge profuns al voltant d'una de les estacions del tram subterrani de L1(Hospital-Beniferri), i precisament no es Jesús.

Haviam si baixo aviat.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 10/01/2007 15:13

Jo també vinc.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 11/01/2007 11:14

Confirmo que NO vinc, atès que m'han sorgit imprevistos (exàmens).

Que ho passeu bé!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/01/2007 16:05

La tornada es farà per la tarda en tren per determinar.

La nit del dissabte es fan obres al tram Bellvitge-Sants, per la qual cosa veniu preparats, atès que fa uns dies que hi ha senyals girats i no sé si donaran d'alta una modificació d'enclavament amb el que això suposaria.
Pere ha escrit:En un principi vinc.

Quin tren agafariem per tornar de Tortosa a Barcelona?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”