13 de gener, trobada valenciana.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 11/01/2007 16:51

Difícilment podré venir.

No és bo per a la salut demanar un Girona - Vinaròs quan fa pocs dies ja vaig demanar un bitllet a Tortosa.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 11/01/2007 17:52

entfe001 ha escrit:Difícilment podré venir.

No és bo per a la salut demanar un Girona - Vinaròs quan fa pocs dies ja vaig demanar un bitllet a Tortosa.
Fes una altra cosa.
Demana un Girona Tarragona, i demana prolongació al interventor a Vinaròs

:) :)


---------------------------

L'últim tren amb el que puc tornar és el que surt a les 17:25 de Tortosa, atès que el següent arriba massa tard a Barcelona



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/01/2007 18:05

No hi hauria d'haver problema.
Pere ha escrit:
entfe001 ha escrit:Difícilment podré venir.

No és bo per a la salut demanar un Girona - Vinaròs quan fa pocs dies ja vaig demanar un bitllet a Tortosa.
Fes una altra cosa.
Demana un Girona Tarragona, i demana prolongació al interventor a Vinaròs

:) :)


---------------------------

L'últim tren amb el que puc tornar és el que surt a les 17:25 de Tortosa, atès que el següent arriba massa tard a Barcelona


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Divendres 12/01/2007 11:54

En principi hi aniré ;) (si no sorgeixen problemes laborals d'última hora)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 12/01/2007 13:18

Jo vinc, encara que se'm posin de genolls els que volen que vagi a altres llocs.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 12/01/2007 18:16

Finalment crec que m'ho podré manegar.

Això sí, imprescindible prendre a Tortosa el tren de les 17.25. Amb el següent només tinc un quart d'hora de marge per prendre l'última expedició a Girona, massa just (el meu germà ja va perdre un cop aquest enllaç).

En principi pujo a Passeig de Gràcia, on tinc tres quarts d'hora de marge. Si ho veiés clar recularia a Estació de França.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 12/01/2007 19:30

Jo puc aparéixer en qualsevol lloc.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 12/01/2007 20:06

Agafarem el tren de les 17,25.

Barcelona-Ciutadella 9:19 Vinaròs Gran Recta 200km/h 12:19h

Caminada a peu fins a Avinguda LLibertat amb Maria Auxiliadora

Vinaròs HIFE 15:30 Tortosa Estació Autobusos (ex-carrilet La Cava) 16.30

Tortosa ADIF 17:25 fins destinacions que escaiguin.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 12/01/2007 21:43

Pujaré a Barcelona Estació de França o Barcelona-Barceloneta :x

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 13/01/2007 20:48

Finalment l'excursió ha anat prou bé, encara que massa mogudeta.

Alguns han començat l'excursió amb txitxa, i després hem viscut una experiència única, un servidor no havia tingut mai l'ocasió d'aturar un tren de forma expeditiva per raons plenament justificades. Llàstima, però, doncs no portava banderí... Al final tot bé.

Per carretera s'ha hagut de fer ús dels serveis de la Benemérita i dels Mossos d'Esquadra en tenir un accident lleu però aparatós afortunadament sense víctimes.

Alguns han provat els entrepans de cecina per primer cop. Altres tenim uns regalets, però tots hem gaudit. Per cert, el revisor de tornada era el mateix que el de la trobada de Seguers...pobret, ens ha reconegut.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 13/01/2007 21:32

liniadelRipollés ha escrit:Finalment l'excursió ha anat prou bé, encara que Per carretera s'ha hagut de fer ús dels serveis de la Benemérita i dels Mossos d'Esquadra en tenir un accident lleu però aparatós afortunadament sense víctimes.
Ni em volcat, ni 'sha incediat l'autocar ni res d'això: Un cotxe simplement a fet la curva més oberta del conte i ha rosat amb el nostre autocar.

Salut,



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/01/2007 13:32

L'interventor del tren cap a Girona ha quedat estranyat de veure un bitllet ABB ja grafitejat, en un primer moment s'ha pensat que li prenia el pèl. Després ha vist origen Tortosa, s'ha acollonit una mica i li ha fet un segon graffiti.

No havia estat mai a l'estació de Tortosa ni fet el ramal corresponent i en dues setmanes i mitja hi he estat dos cops i he recorregut cinc cops la via entre l'Aldea i Tortosa :x



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”