Fira BCNRail

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Dimarts 02/10/2007 15:58

Jo ja he anat aquest matí i m'ha agradat molt, especialment el nou S-114, AVE per a mitja distància, que es pot veure en una maqueta, crec que a CAF...
:D



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 02/10/2007 17:46

Els trens estan exposats a fora a l´aire lliure, o estàn a dins tancats al recinte? Jo intentaré anar demà amb la càmera de fotos, pero la meva càmera no és molt apta per els interiors, per això ho pregunto...a més sembla que demà plourà...

Salutacions.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 02/10/2007 19:22

Mortadel·lo ha escrit:ahir a la vanguardia venia un encartat sobre el saló aquest, amb pàgines dedicades a diferents empreses (que deuen haver pagat la publicitat corresponent), la pàgina d'Alsthom estava encapçalada per una foto d'un 9000 amb el text "Unidad Civia de cercanias Renfe" :) :) :) :)
No m'estranya, tenint en compte que el (...) d'Alstom no sabia diferenciar gairebé cap tren...

(...) suprimit amb intenció :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 02/10/2007 19:25

oscar440 ha escrit:Els trens estan exposats a fora a l´aire lliure, o estàn a dins tancats al recinte? Jo intentaré anar demà amb la càmera de fotos, pero la meva càmera no és molt apta per els interiors, per això ho pregunto...a més sembla que demà plourà...

Salutacions.
Ho sento els trens estan a dintre del recinte.
Per cert per el tema entrada, jo no vaig rebre l'acreditació pero al mostrador de l'entrada donan les teves dades, si l'has demanat et fan una al moment.
Si hi algu que no va demanar l'acreditacio, es pot entrar, aixo si , pagant l'entrada del caravaning, 9 €, ja que un cop dins pots anar d'un lloc a l'altre sense problemes, de fet avui he aprofitat el dia amb las dues firas



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 02/10/2007 19:38

BRILL 18 ha escrit:
oscar440 ha escrit:Els trens estan exposats a fora a l´aire lliure, o estàn a dins tancats al recinte? Jo intentaré anar demà amb la càmera de fotos, pero la meva càmera no és molt apta per els interiors, per això ho pregunto...a més sembla que demà plourà...

Salutacions.
Ho sento els trens estan a dintre del recinte.
Per cert per el tema entrada, jo no vaig rebre l'acreditació pero al mostrador de l'entrada donan les teves dades, si l'has demanat et fan una al moment.
Si hi algu que no va demanar l'acreditacio, es pot entrar, aixo si , pagant l'entrada del caravaning, 9 €, ja que un cop dins pots anar d'un lloc a l'altre sense problemes, de fet avui he aprofitat el dia amb las dues firas
Gràcies per la teva resposta.
Jo hi aniré amb l´entrada que es regala amb la revista TrenMania.

Salutacions. ;)



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 02/10/2007 20:00

En el periodico ahir i avui ha sortit un especial.
Els horaris per a mi estan mal fets, no el podrien fer també disabte, hi han fires com la Exphogar qu eles fan un cap de setmana i les consideren "solo para professinlaes", esperoq ue l'any que ve el el facint també dissabtes



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 02/10/2007 20:09

Per la meva experiencia en firas, com expositor, et puc dir que las firas professionals, que es fan en Dissabte, Construmat, Veteco, Expohogar, etc etc, son un malson per els expositors, ja que l'objetiu de la fira es fer negoci, i en Dissabte poc es fa, i el que provoca es que a mig mati, malgrat, normalment l'organitzacio no ho permet, ja es desmontan els stands. Concretament, al darrer Construmat, despres de pasar un mati de Dissabte aburrit a l'stand, a les 15,00 ja recolliem.

Personalment, no crec que aquesta fira per el seu contingut, es fagi en Dissabte. Si mes no l'horari es ampli, es questio de convinar obligacions amb devocions, se que a vegades es dificil.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 02/10/2007 23:15

Bé, la fira és més aviat modesteta, però es tracta de la primera edició i és d'esperar que si les conclusions d'aquesta edició són bones, s'internacionalitzarà BcnRail. Només hi havia 4 trens en exposició: dos cotxes de 9000 de TMB (el núm. 24), un Citadis de Madrid, dos cotxes d'un Civia i una composició del tramvia de Sevilla, ambdós últims de CAF. A l'estand de CAF hi ha un simulador de conducció (bastant real) d'EuskoTren. Al d'Alstom hi havia una maqueta en miniatura del nou Pendolino per a Media Distancia de Renfe (allà hi deia S-114, tot i que s'havia dit que seria S-105); i al de Bombardier, una reproducció en miniatura dels nous trens (molt colorits) que la SNCF ha comprat per al Transilien.

Per la tarda he assistit a les jornades tècniques, obertes per Manel Villalante, on ha explicat alguns dels projectes de la Generalitat. Més tard ha fet el seu speech el director de la UIC, sobre sostenibilitat i ferrocarril, més tard ha parlat una enviada de la Unió Europea, l'ha seguit el director de la UITP, on ha parlat de la importància dels sistemes tram-tren, o tren-metro lleuger, al mesclar els transports de gran capacitat (metro, rodalies) amb transports de mitjana capacitat (tramvia) per tal d'adaptar-se millor a la demanda; i ha tancat la tarda -la part més interessant- el director de la regió sud-est de Fret SNCF, on ha explicat els canvis que ha fet la divisió de mercaderies de la SNCF per aconseguir incrementar el tràfic mercant en aquest últim any, cosa que no succeïa des de feia 7 anys, i explicar quins han de ser les claus per a que la quota de mercat del ferrocarril en el transport de mercaderies creixi.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 03/10/2007 0:18

victorcasta ha escrit:Bé, la fira és més aviat modesteta, però es tracta de la primera edició i és d'esperar que si les conclusions d'aquesta edició són bones, s'internacionalitzarà BcnRail. Només hi havia 4 trens en exposició: dos cotxes de 9000 de TMB (el núm. 24), un Citadis de Madrid, dos cotxes d'un Civia i una composició del tramvia de Sevilla, ambdós últims de CAF. A l'estand de CAF hi ha un simulador de conducció (bastant real) d'EuskoTren. Al d'Alstom hi havia una maqueta en miniatura del nou Pendolino per a Media Distancia de Renfe (allà hi deia S-114, tot i que s'havia dit que seria S-105); i al de Bombardier, una reproducció en miniatura dels nous trens (molt colorits) que la SNCF ha comprat per al Transilien.
Suposo que no es podien fer fotos, oi? Em faria molta gràcia veure les maquetes del Pendolino MD i dels AGC-Transilien, però malhauradament no puc assistir a la fira.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 03/10/2007 0:20

Fa poc més d'una hora, al programa "valor afegit" de TVC han parlat de diversos temes ferroviaris: el saló BCNRail, l'alta velocitat a Catalunya (amb intervenció del Ricard Riol), etc. ;)

Potser si mires al TVC a la carta... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 03/10/2007 0:25

JaMiRo! ha escrit:Fa poc més d'una hora, al programa "valor afegit" de TVC han parlat de diversos temes ferroviaris: el saló BCNRail, l'alta velocitat a Catalunya (amb intervenció del Ricard Riol), etc. ;)

Potser si mires al TVC a la carta... ;)
Però no trauran primers plans dels AGC-Transilien ni dels Pendolino, com a molt trauran un escombrat d'alguns estands, algun tros d'alguna de les intervencions de la tarda i ja està...bé, suposo que ja els veurem, els AGC-T (em tenen molt encuriosit, la veritat).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 03/10/2007 0:43

Be, aquí estem. Hem pogut fer un seguiments del saló i s'ha de dir que está força be. Tenim fotos de la ministra i tot!

Imatge
en l'stand d'Alstom

Imatge
amb els amics de CAF, observant el simulador de EuskoTren

Imatge
observant un portátil que msotraba informació d'un bogie de nova construcció, anomenat Syntegra, escolta atentament
les explicacions d'un directiu de Siemens. El que esta al costat del cámera, que te el cap just a sobre
de la pantalla del portátil, mirant amb el cap ben alt, es Antonio González Marín, president d'Adif.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 03/10/2007 8:52

aarongilp ha escrit:
victorcasta ha escrit:Bé, la fira és més aviat modesteta, però es tracta de la primera edició i és d'esperar que si les conclusions d'aquesta edició són bones, s'internacionalitzarà BcnRail. Només hi havia 4 trens en exposició: dos cotxes de 9000 de TMB (el núm. 24), un Citadis de Madrid, dos cotxes d'un Civia i una composició del tramvia de Sevilla, ambdós últims de CAF. A l'estand de CAF hi ha un simulador de conducció (bastant real) d'EuskoTren. Al d'Alstom hi havia una maqueta en miniatura del nou Pendolino per a Media Distancia de Renfe (allà hi deia S-114, tot i que s'havia dit que seria S-105); i al de Bombardier, una reproducció en miniatura dels nous trens (molt colorits) que la SNCF ha comprat per al Transilien.
Suposo que no es podien fer fotos, oi? Em faria molta gràcia veure les maquetes del Pendolino MD i dels AGC-Transilien, però malhauradament no puc assistir a la fira.
La foto del S-114 està ja a Tranvía, introdueix "s114" i la veuràs. Avui et faig una foto de la maqueta del Spacium 3.O6, que és com es diu aquest model, i si puc demà t'escanejo el fulletó. Són trens de 7 (longitud de 94,3m) o 8 cotxes (112,5m de longitud), amb una velocitat màxima de 140 km/h i són bitensió (1,5 i 25 kV).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 03/10/2007 11:24

victorcasta ha escrit:La foto del S-114 està ja a Tranvía, introdueix "s114" i la veuràs. Avui et faig una foto de la maqueta del Spacium 3.O6, que és com es diu aquest model, i si puc demà t'escanejo el fulletó. Són trens de 7 (longitud de 94,3m) o 8 cotxes (112,5m de longitud), amb una velocitat màxima de 140 km/h i són bitensió (1,5 i 25 kV).
Merci! Respecte a això que dius, no és l'AGC-T com pensava si no els NAT (Nouvelle Automotrice Transilien). Els AGC-T, també de Bombardier, seràn de la sèrie B82500, anomenats "bi-bi" (bimodals i bitensions), i pensava que et referies a ells. Aviam com serà :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 03/10/2007 12:48

Llavors com està el tema de poder entrar al Saló? Es pot fàcilment o no? :roll:



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 03/10/2007 16:17

Sense cap problema, jo he estat aquest migdia, t ' acredites i cap adins. És evidentment professional i el % de gent ociosa amuntegant bosses almenys avui era inapreciable.

Els stands institucionals de Generalitat i TMB no són gaire espectaculars i el material móbil és el que hi ha uns quants posts més amunt.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 03/10/2007 16:19

I t'acreditaves allà mateix "pel morro" o havies de dur alguna cosa? Qui s'animaria a anar-hi divendres a primera hora de la tarda (cap allà les 3, quarts de 4)?



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 03/10/2007 16:42

Trenscat ha escrit:I t'acreditaves allà mateix "pel morro" o havies de dur alguna cosa? Qui s'animaria a anar-hi divendres a primera hora de la tarda (cap allà les 3, quarts de 4)?
Jo ho havia fet per internet, vas al mostrador i dius el teu mail o nom i et treuen el passi.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 03/10/2007 18:09

Trenscat ha escrit:Llavors com està el tema de poder entrar al Saló? Es pot fàcilment o no? :roll:
Ja ho comentat en un altre missatge, pero si tens problemes per acreditarte, i la teva economia et permet gastar 9€, treus l'entrada per el Caravaning, i un cop a dins pots accedir sense problemes al pabello 4



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/10/2007 20:40

Trenscat ha escrit:I t'acreditaves allà mateix "pel morro" o havies de dur alguna cosa? Qui s'animaria a anar-hi divendres a primera hora de la tarda (cap allà les 3, quarts de 4)?
Lamentablement, l'horari del día 5 d'octubre serà de 10:00 a 14:30 h., així que no es podrà anar a aquestes hores.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”