Fira BCNRail

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 15/09/2007 13:22

victorcasta ha escrit:Si us vau registrar com a usuaris de Fir@key podeu entrar amb la vostra adreça d'e-mail i la contrasenya i anar a l'apartat "Veure Estat" on diu si el passi està pendent d'enviar o enviat i la data d'enviament.
"PENDENT D'ENVIAR" és el meu estat des del juny.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 15/09/2007 13:29

Al número d'aquest mes de la revista VIA LIBRE hi surten alguns productes que es presentaran a la fira BcnRail.
Via Libre ha escrit:Renfe, presentarà la seva completa família de trens d'alta velocitat, amb la sèrie 100 renovada, fabricada per Alstom; serie 101 Euromed, d'Alstom; sèrie 102 de Talgo i Bombardier; sèrie 103 de Siemens; sèrie 104 d'Alstom; sèrie 105 d'Alstom que circularà a partir de 2009; sèrie 120 d'ample variable de CAF; i sèrie 130 d'ample variable fabricada per Talgo i Bombardier, actualment en procés d'homologació.

[...]

En el camp de fabricants de trens, Talgo en companyia de Bombardier, presenta els 45 trens de la sèrie 130 que Renfe ha comprat per 571 milions.

Bombardier, junt amb els trens de les sèries 102 i 130 de Renfe, exposa els trens AGC, que la SNCF n'ha comprat prop de 700 unitats.

Alstom, fabricant dels trens d'alta velocitat sèries 100, 101 i 104, presentarà la nova sèrie 105, basada en els trens Avant i Alaris, que es posaran en servei el 2009. També exposarà les recents comandes de TGV per a França, el sistema de senyalització per a Bèlgica, els trens de mitjana distància a França i Alemanya i les unitats de metro per al Brasil. En el terreny d'automatització integral de metros, Alstom presenta el metro automàtic de Lausana, de rodes pneumàtiques, i el metro de Singapur, de rodes d'acer.

Siemens presenta els trens de la sèrie 103 de Renfe.

CAF, a més dels trens de la sèrie 120 de Renfe, presenta la comanda de tramvies per a la ciutat turca d'Antalya. També presenta les unitats del Metro de Sevilla, que entraran en servei l'any que ve. I també presentarà les més recents comandes de Renfe, relatives als trens regionals: 50 trens de tracció dièsel de 3 cotxes, d'ample ibèric amb preinstalació de rodadura desplaçable, i velocitat màxima de 160 km/h; 34 trens elèctrics de 5 cotxes, d'ample ibèric amb preinstalació de rodadura desplaçable i velocitat màxima de 220 km/h; i 23 trens de tracció elèctrica de 5 cotxes, d'ample ibèric tan sols i velocitat màxima 160 km/h.

Vossloh, presenta la locomotora Euro 4000, les unitats tram-tren sèrie 4100 i les unitats de metro sèrie 4300.
La fira es presenta interessant en quant a material mòbil.
victorcasta l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 18/09/2007 20:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 18/09/2007 20:54

Per tranquilitzar una miqueta els anims. us comento que avui he comprovat l'estat de la meva acreditacio i diu que está enviada amb data d'ahir, per tant crec que en aquesta setmana rebrem tots l'acreditacio



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 19/09/2007 15:24

El congrés del que vaig parlar més enrere és GRATUÏT. Jo m'hi apuntaré. Cal imprimir un formulari i enviar-lo per fax.



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 19/09/2007 15:45

crec que a aquesta fira anirem tot el foro.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 19/09/2007 16:53

sequera ha escrit:crec que a aquesta fira anirem tot el foro.
Tot no...

Aquí el sector crític, que amb passi d'empresa per al Railforum no hi va voler anar.
:oops:



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 30/09/2007 11:53

Pel que possa a la web wl fan a montjuic 2 (recinte gran via), molt diria que no hi han tunels secrets per colarti



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 30/09/2007 12:00

pol ha escrit:Pel que possa a la web wl fan a montjuic 2 (recinte gran via), molt diria que no hi han tunels secrets per colarti
Secrets o no tenim ..

-FGC, la nova estació EUROPA/FIRA, bona ocasió per estrenar-la qui no l'hagi vist
-L9 ( i futura L2??) Estació FIRA, no visible pel gran públic pero que hi és a petar del Palau 2 i sota el nou parking de les escultures externes rares, a l'Avinguda Joan Carles I (abans carrer de Pedrosa) i que compta amb un passadís de comunicació soterrani directe entre el Palau Firal i el vestíbul de l'estació de nova construcció.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Diumenge 30/09/2007 12:41

sequera ha escrit:crec que a aquesta fira anirem tot el foro.
Jo he aconseguit acreditació, i no treballo al sector ferroviari...
:D
Endolls, endolls...
:)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 30/09/2007 13:01

:? Algú ha rebut l'acreditació?

A mi em consta com a enviada el dia 17...

Vaig preguntar per mail i em van dir que l'havia de recollir allà... :roll:



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 30/09/2007 13:13

Crec que ningú ha rebut l'acreditació. Caldrà recollir-la a l'entrada, amb l'email de confirmació que vas rebre quan et vas pre-acreditar.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 30/09/2007 20:43

Jo he anat a el recinte gran via, la entrada del metro ja es veu per on sera, i pel que fa les entrades, hi ha un gran mostrador on suposso que te les donaran, jo hi volia anar pero tinc classe :'( :'(



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 01/10/2007 12:12

victorcasta ha escrit:Crec que ningú ha rebut l'acreditació. Caldrà recollir-la a l'entrada, amb l'email de confirmació que vas rebre quan et vas pre-acreditar.
Confirmat.

He rebut mail de firabcn q diu això de recollir a l'entrada



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dilluns 01/10/2007 13:52

los de fira nos han enviado el mail de recogida, y han puesto en el destinatario de correo a TODOS los solicitantes.....

Por tanto estan visibles decenas de direcciones de correo interesantisimas.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 01/10/2007 14:12

sequera ha escrit:los de fira nos han enviado el mail de recogida, y han puesto en el destinatario de correo a TODOS los solicitantes.....

Por tanto estan visibles decenas de direcciones de correo interesantisimas.
Sí la tal TERESA HERRERA (igual que el Torneo veraniego), en lugar de hacer copias ocultas en las direcciones, ha ido a saco.

A mi por poner un ejemplo me ha tocado todo el listado de la F a la I, intento imprimir el mail como comprobante y la primera hoja son todo direcciones de constructoras, ADIFES, GISAS, GENCATES, etc etc

A un amigo le ha tocado de la A a la D



Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Dilluns 01/10/2007 18:15

Perdoneu pero no hi ha cap dia programat per quedar alguns del forum al BCN RAIL???........i algú sap si es mes interesant anar un dia o un altre per tema de presentacions, xerrades...etc???



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dilluns 01/10/2007 21:04

Hi expossarant un 9000, un civia, un citadis 302 ( els de BCN ) i un altre tren que ara no men recordo, si algu hi va pot fer fotos



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 01/10/2007 21:12

Un tren del metro de Sevilla.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 02/10/2007 9:32

Jo no he rebut res dient-me que podia recollir l'acreditació a l'entrada :'(

En tot cas, si fem trobada jo proposo que sigui divendres a la tarda que suposo que és el dia que a més gent li pot anar bé anar-hi (almenys a mi sí...) :roll:



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 02/10/2007 11:08

ahir a la vanguardia venia un encartat sobre el saló aquest, amb pàgines dedicades a diferents empreses (que deuen haver pagat la publicitat corresponent), la pàgina d'Alsthom estava encapçalada per una foto d'un 9000 amb el text "Unidad Civia de cercanias Renfe" :) :) :) :)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”