Anar a visitar ACEMA

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Anar a visitar ACEMA

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/01/2007 18:40

Hola! En alguna trobada ja he comentat que seria interessant visitar la seu d'ACEMA, associació de col·leccionistes de metro i bus (la E no recordo que era :P ), a l'estació fantasma de Gaudí. Segons tinc entés, obren portes dijous a la tarda, potser no és el millor dia, però podrien intentar si ens deixessin visitar-la un altre dia. Com ho veieu?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 15/01/2007 19:13

No estaria malament, però si només hi són els dijous a la tarda veig difícil anar un altre dia. Ara he recordad un vegada que estava cotillejant a la porta de Gaudí, va sortir un jubilat i em va explicar coses de l'estació(res de nou del que ja sabem. Cal a dir que estaven tots fumant i jugant al dòmino. Em va dir que "por esa puerta se va al andén", però ell no tenia autoritat per portar-me per allà.
A, la E no és d'Empleats?? o d'Entusiasmats? :D

Salutacions!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/01/2007 19:22

Això, d'empleats!! :x Potser, si parlessim amb ells, per si els anés bé un altre dia...Abans tenien pàgina web, des de fa un temps que no sé si la van treure o què va passar...



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 15/01/2007 19:42

Jo tinc tots els dijous lliures, la resta de dies depen, ja que gràcies a les assignatures optatives i de lliure elecció em paso el dia amunt i aball i fent uns horaris ben estranys.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 15/01/2007 20:52

Probablement el local deu ser llogat i per tant, la porta tampoc és d'ells. Així, doncs, crec que cap membre o responsable de l'asociació tingui potestat per fer ús de la porta.

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 23:20

Si els del pseudopanflet Què! poden, nosaltres també... :atac


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 16/01/2007 10:43

L'assemblea anual d'ARCA la vam fer allà, al desembre.

Vam utilitzar només la primera sala (a on s'accedeix directament des del carrer), però va valer la pena; no només per la millora respecte anys (assembles) precedentes, sinó perquè (casualitat o no) a les parets hi havia penjats tot de quadres amb fotos de clàssiques busos (moltes prou conegudes, com la prova d'inclinació del Tilling-Stevens, però sempre fa gràcia veure-les en gran)

La porta que dóna a les andanes imagino quina és, perquè era la més misteriosa de totes (i l'única que no va obrir ningú en cap moment)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 16/01/2007 12:02

fase 1: gaudí
fase 2: correus
fase 3: fernando :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/01/2007 12:43

Em sona haver sentit que la porta que dóna a Gaudí estava al darrera d'una guixeta de Sagrada Família,. Algú ho pot confirmar?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/03/2007 19:11

Pujo aquest fil, per dir que els socis d'ACEMA es reuneixen dilluns laborables a les 17:30 hores, al local de l'estació de Gaudí, a l'accés del carrer Lepant, 299, cantonada Avinguda Gaudí. Què per què parlo d'això? Perquè ens van donar un cop de mà amb la visita de les cotxeres del Triangle :D
Ah! I que fer-se soci, costa 8 euros l'any. Algú és membre?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 02/03/2007 20:55

Carai tu, aquí ens hem engrescat en fer visites eh... sortim més que els de la Imserso...



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dissabte 03/03/2007 1:16

^^Au vinga, fem una altra visita!
:D
Més, més!!
8)


Visca el metro!!

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”