Reunió per seguir talls de Renfe-S.Andreu Arenal-Arc de T.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Reunió per seguir talls de Renfe-S.Andreu Arenal-Arc de T.

Entrada Autor: metring » Dissabte 20/01/2007 11:28

És la proposta que he fet al fil sobre els talls d'aquestes estacions. Vosaltres mateixos ja heu plantejat llocs a on fer fotos i visitar. Podeu/em quedar alguns en llocs concrets, com vagi millor :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 20/01/2007 13:01

Per mi sí, sempre i quan no sigui demà a la tarda, 27 de gener tot el dia, 28 de gener tarda :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 20/01/2007 17:34

Bueno, com que tenim 3 caps de setmana, ens ho podem prendre amb tranquilitat :D De pas, podriem anar a prendre alguna cosa per Sant Andreu.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 20/01/2007 17:47

Jo espero tindre arreclada la càmera de fotos....



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 20/01/2007 19:38

Jo hi aniré demà per la tarda, directe des de Tarragona.
La meva ruta serà Tarragona-BCN Clot-Cerdanyola-Martorell (via St.Cugat)-Vilafranca-Tarragona.
Sortiré de Tarragona entre les 15 i les 17h, encara no m´he decidit.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 20/01/2007 23:30

Heu pensat que als emigrants ens agradarà veure un reportatge gràfic de l'event? Gracies!!! :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 21/01/2007 21:52

Bé, ja hi he anat...
Avui ha estat una excursió ben aprofitada...
He sortit de Tarragona amb el Catalunya Exprés de les 16:57.
A l´estació de Tarragona he vist un Euromed en doble composició, cosa no molt habitual de veure (o potser no he tingut sort fins ara...).
A més, he etrenat la nova via d´entrada a Sants, i al Prat he vist que, pel que sembla, la part soterrada que estan fent fins ara, es farà servir per a trens ample RENFE (hi ha catenària RENFE, no AVE). Estan avançant molt al Prat, però crec que aquest any l´AVE no arribarà a BCN, i si arribà al Prat serà molt, molt justet...
He baixat a Passeig de Gràcia, i he anat a peu pel carrer fins a l´estació de metro de la L2, on he agafat el meu primer 9000 (el 9007), que m´han agradat molt, els trobo més espaiosos que els 5000, potser són les finestres que són més grans (cosa que s´agraeix quan arribes a una estació, ja que així veus millor el rètol de l´estació). També m´ha agradat que l´esglaó entre tren i andana és més petit que als 5000.
Definitivament prefereixo els 9000 als 5000...
A més, a Passeig de gràcia ha passat un 9000 direcció Paral.lel, però no he vist quin nº era...
He anat fins a Clot, on he agafat una doble de 447 fins a Cerdanyola, i hem passat sense parar per St.Andreu Comtal i hem agafat el ramal de les Aigües, que feia almenys 20 anys que no el feia (el darrer cop va ser un Òmnibus BCN-Puigcerdà amb vagons BB8000...).
He baixat a Cerdanyola, on m´he esperat a que passés un C7, i l´he agafat fins a Martorell (curiosament ha pujat gent a Cerdanyola UAB, St.Cugat i Rubí, que per un diumenge a les 19h, no està malament...).
He baixat a Martorell, on he vist que Martorell-Central està MOLT avançada (per fí podré fer Tarragona-Igualada sense presses pel mig de Martorell!).
A Martorell he agafat bitllet de regionals fins a Tarragona (m´han donat bitllet dels arrodonits, creia que ja no se´n feien), he agafat un C4 fins a St.Vicenç, i allà un Catalunya Exprés cap a Tarragona.
Fa uns 5 minuts que he arribat a casa...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 21/01/2007 22:29

Els bitllets arrodonits són molt comuns a estacions on es venen pocs títols de Regionals.

Tècnicament parlant, a Renfe hi ha expenedores de dues i de tres bobines. Les de tres tenen una per a títols propis de Renfe, una altra per a títols ATM i la tercera per a Regionals. Aquestes solen estar a grans estacions.

Per a les de dues bobines la decisió està en quina bobina no es carregarà. A la majoria d'estacions de fora de Barcelona s'emeten més bitllets integrats que no pas de Regionals, per la qual cosa aquests últims tenen les cantonades arrodonides (cosa que significa que són pretallats a unitats). El cas curiós és Cerdanyola Universitat, on la demanda de títols regionals és molt elevada per la naturalesa dels viatgers habituals, per la qual cosa la taquilla disposa de bobines de Rodalies i Regonals mentre que els bitllets ATM són amb cantonades arrodonides.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/02/2007 23:00

Escirc aquest missatge per recordar que aquest és l'últim cap de setmana que hi hauran els talls a S. Andreu Arenal. Tots els qui ho vulguin viure en directe, fer fotitos, etc., tenen demà i diumenge, que això s'acaba!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 02/02/2007 23:22

Si voleu podem quedar demà per la tarda

Salut,



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 03/02/2007 21:58

Jo hi aniré demà diumenge a la tarda.
Si algú s'hi vol apuntar, que m'ho digui en aquest mateix fil



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 04/02/2007 21:34

Finalment, s'ha fet la trobada aquesta tarda de diumenge, cap allà les 18:30. Assistents: jo sol :D

Destacar que, com és habitual a Renfe, no és que estigués gaire organitzat. Quan he arribat a Clot-Aragó, només s'anunciaven a les pantalles els trens "normals" que passen per aquella estació. De cop, però , ha aparegut a les pantalles de les vies 3-4 un tren a Terrassa amb hora de pas a les 00:12 ( :!: ) i tot seguit l'han anunciat pels altaveus. Al cap de poca estona, hem sortit cap a Montcada-Bifurcació sense para a Sant Andreu Comtal.

A l'arribar a Montcada-Bifurcació he baixat del tren i just a la via del costat (però a l'altre andana) hi havia un tren parat. He travessat les vies corrent èr agafar-lo, doncs donava la sensació que era el que anava a Torre Baró i Sant Andreu Arenal... però no hi he pujat doncs als indicadors posava Martorell. Com jo, una dotzena de persones no ha pujat, i algú s'ha acostat al grup de tropocents informadors que hi havia a l'andana per preguntar si aquell tren anava a Torre Baró. Li han dit que sí. La llàstima, és que el tren ja havia tancat portes i sortit cap a Torre Baró :evil: I apa, mitja horeta perduda estúpidament fins que ha vingut el següent tren.

Per la resta, tot bé. M'ha agradat la nova sortida des de Torre Baró al metro, consistent a despenjar-se per fora de l'andana costat les vies, i fer equilibris agafat per darrera la valla fins arribar al carrer, intentant no caure al forat de les escales del pas soterrat. Digne d'Indiana Jones. Però era això o donar una volta absurda de 200 metres.

Comentar també que he pogut fer sense problemes el trajecte Sagrada Família->Montcada Bifurcació->Sagrada Família agafant un autobús i cinc trens, pertanyents a tres companyies diferents, amb un sol viatge descomptat de la meva T-10 d'una zona:
Tusgsal B-20 -> Renfe R4 -> Renfe R7 -> TMB L11 -> TMB L4 -> TMB L5

Com a mínim, podem sentir-nos orgullosos de la integració tarifària existent en aquesta ciutat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 04/02/2007 23:38

Carai, sento que la convocatòria no hagi estat més multitudinària! :oops:
Suposo que en època d'exàmens...difícil coincidir gaire gent un dia concret, i més quan han estat tres caps de setmana seguits, i cadascú ha anat quan ha pogut. De fet, poca cosa he pogut veure jo, ni tant sols he agafat busos de substitució :'(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/02/2007 8:35

Jo vaig tenir el plaer d'entrar al Metro amb un Bono Exprés a Fabra i Puig 8)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”