'La Garrafeta' viatjarà de Lleida a l'Espluga de Francolí

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

'La Garrafeta' viatjarà de Lleida a l'Espluga de Francolí

Entrada Autor: wefer » Dimecres 07/02/2007 0:10

http://www.diarisegre.com/
----------------------------------
La locomotora de vapor 'La Garrafeta' viatjarà de Lleida a l'Espluga de Francolí a finals de març

L'Associació de Lleida per a la reconstrucció de material ferroviari ha organitzat una sortida de la locomotora de vapor 'Garratt', més coneguda com a 'la Garrafeta', per al dissabte 24 de març. El tren farà el trajecte entre l'estació de Lleida i la de l'Espluga de Francolí. La sortida està prevista per a les deu del matí des de l'estació de Lleida. Els passatgers hauran de ser a l'andana mitja hora abans de la sortida del tren. La durada del trajecte de Lleida fins a l'Espluga del Francolí serà d'una hora i quart i posteriorment els passatgers poden assistir a una visita guiada a la Cova de Font Major.

El tren de vapor tornarà cap a Lleida a la tarda i l'arribada està prevista per a les set del vespre. El viatge tindrà un preu d'entre 27 euros, d'anada i tornada, i de 17 si només es fa un trajecte. El preu serà reduit per a nens de 4 a 10 anys, mentre que serà gratuït per a menors de 3 anys.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 10/02/2007 20:54

Ningú s'apunta?? Pinta molt bé! Per cert, wefer, sensacional l'avatar del "Senyor Cordills" (Això ho recordem els que som una miqueta més grans :D ).



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 10/02/2007 21:03

A mi no em sembla un viatje interessant. Com que ara no els deixen pujar a la pobla, necessiten anar a un altre lloc perque la garrafeta no s'atrofii.

Salut,



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 10/02/2007 21:15

El Problema d'aquest viatge si no tens cotxe.... és que has de sortir a les 07:00 del matí de Barcelona per ser a les 10 a Lleida i s'ha de fer ó amb l'Alvia ó amb el Talgo Covadonga :o



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 12/02/2007 9:38

Ja sé que és l'enemic, però surt un autocar d'Alsina Graells a les 7 del matí que arriba a Lleida a les 9:15. Circula de dilluns a dissabte i val 16€ segons la web d'Alsina Graells.
Pere ha escrit:El Problema d'aquest viatge si no tens cotxe.... és que has de sortir a les 07:00 del matí de Barcelona per ser a les 10 a Lleida i s'ha de fer ó amb l'Alvia ó amb el Talgo Covadonga :o



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 12/02/2007 9:56

Jo en principi m'hi apunto.
Hi ha la possibilitat de fer anada i tornada de BCN en cotxe.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 16/02/2007 17:09

No podré assistir-hi. Tinc boda.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/02/2007 8:59

L'EixBus arriba a Lleida a les 12. Impossible per part meva.



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Divendres 23/02/2007 20:51

wefer ha escrit:http://www.diarisegre.com/
----------------------------------
La locomotora de vapor 'La Garrafeta' viatjarà de Lleida a l'Espluga de Francolí a finals de març

L'Associació de Lleida per a la reconstrucció de material ferroviari ha organitzat una sortida de la locomotora de vapor 'Garratt', més coneguda com a 'la Garrafeta', per al dissabte 24 de març. El tren farà el trajecte entre l'estació de Lleida i la de l'Espluga de Francolí. La sortida està prevista per a les deu del matí des de l'estació de Lleida. Els passatgers hauran de ser a l'andana mitja hora abans de la sortida del tren. La durada del trajecte de Lleida fins a l'Espluga del Francolí serà d'una hora i quart i posteriorment els passatgers poden assistir a una visita guiada a la Cova de Font Major.

El tren de vapor tornarà cap a Lleida a la tarda i l'arribada està prevista per a les set del vespre. El viatge tindrà un preu d'entre 27 euros, d'anada i tornada, i de 17 si només es fa un trajecte. El preu serà reduit per a nens de 4 a 10 anys, mentre que serà gratuït per a menors de 3 anys.

Per ampliar una mica més aquesta informació, adjunto el programa sencer que m'ha tramès la Judit Díez Garcia, que és la comercial de l'ARMF.
Avui la Judit m'ha trucat per confirmar-me que ja hi estic apuntat per a la sortida del dia en qüestió.
Li he preguntat quants cotxes enganxaria la «Garrafeta», i m'ha respost que tot anirà segons la demanda que hi hagi. Està pendent d'un grup de 80 persones. I no sap del cert si enganxaran 3 o 4 cotxes de la sèrie 6000 amb compartiments.
Aquesta vaporosa jo no l'he vist mai en funcionament. I menys arrossegant cotxes de passatgers. Em fa molta ilusió aquesta sortida des de Lleida a l'Espluga de Francolí i tornar. Crec a més, que pot ésser una sortida interessant. Tant pel que fa al viatge en sí, com en la visita a la Cova de la Font Major, com la convivència amb gent que també són amants com nosaltres dels trens, i com no, poder fer un munt de fotos!
Bé aquí ho teniu. I si algú s'anima doncs en el full adjunt s'explica què s'ha de fer per gaudí d'aquest pintoresc viatge.

Galderic






Sortida a l’Espluga de Francolí el dissabte 24 de Març de 2007.


El pròxim Dissabte dia 24 de Març de 2007, l’ARMF, l’Associació per a la Reconstrucció de Material Ferroviari Històric de Lleida, proposa per primer cop una sortida amb la Locomotora de Vapor “Garratt”, més coneguda com la Garrafeta o el tren de La Pobla, a l’Espluga de Francolí. A continuació els detallem la sortida.

La sortida està prevista a les 10h del matí (sinó hi ha alguna incidència o canvi d’última hora). Els passatgers tenen que estar a l’andana de l’estació entre 30 i 20 minuts abans de la sortida per organitzar els departaments dels cotxes (entre 9.30 i 9.45).

L’arribada a l’Espluga està prevista a les 11:15h; i a les 11:30h està previst, anar cap a la cova per poder començar les visites a les 12:30 i fer les visites guiades, que són optatives. Es proposa de visitar una de les coves més llargues del món. El museu està dedicat a la prehistòria, la formació geològica i el descobriment de la cova. La visita, és caràcter lúdic i cultural no te dificultats, a l’hora de realitzar el recorregut.


A les 17:30 h, es donarà la sortida per tornar cap a Lleida amb el que tots els passatgers hauran d’estar a l’estació amb temps suficient. Arribada a Lleida sobre les 19h.

Escoles i grups especials sol•licitar informació específica.


El preu del bitllet és de 27 € per persona.
Nens de 0 a 3 anys no paguen.
Nens de 4 a 10 anys 13,50 € .
Grups de 10 o més persones 25 € bitllet
Grups de 20 o més persones 23 € bitllet.

Visites guiades a la cova de la Font Major és de 5 € per persona.


El preu del bitllet no inclou ni el dinar ni les visites guiades a la Cova.
Per qualsevol dubte o aclariment poden posar-se en contacte amb nosaltres o be a través del telèfon o be del correu electrònic a baix indicats.


Judit Díez Galera
Comercial ARMF
646218994 / 973216441 / 873050069
judiga741@hotmail.com
http://www.armf.net







La cova de la Font Major fou descoberta accidentalment l'any 1853. El 1992 s'iniciaren les reformes de la que avui és la Cova-Museu, inaugurada el 1994. Està situada dintre del casc urbà, compta amb un fàcil accés per gent de totes les edats i es visitada per 50.000 persones a l’any. La cova de la Font Major, sistema càrstic binaric amb riu subterrani, és una de les set coves més llargues del món formades en conglomerats i una de les poques que s'estén, en gran part, pel subsòl del casc urbà. Amb més de 3.600 m. de corredors descoberts fins ara, es ben palesa l'activitat humana des de temps prehistòrics.

Una part de l’interior de la cova està habilitada com a museu, únic en el món d'aquestes característiques. De forma intel•ligentment ideada, la visita esdevé un complet endinsament en la vida i costums de l’home primitiu, de la formació de la terra, del coneixement de les eines, dels oficis i de l’evolució de l’entorn en què vivim. El muntatge audiovisual no escatima en fotografies, gràfics i explicacions. En conjunt resulta una visita molt interessant i instructiva, del tot obligada. Un recorregut d'aventura endinsa els visitants que ho desitgen per l’interior de les galeries més sorprenents tot remuntant un riu subterrani que al sortir a l’exterior rep el nom de Francolí.


Per a poder menjar:



Bar-Restaurant l'Estic Lluís Carulla, 34 977 87 07 84 43440 l'Espluga de Francolí
Can Quim Ctra. de Montblanc, 32 977 87 00 01 43440 l'Espluga de Francolí
Hostal del Senglar Pl. Montserrat Carulla, s/n 977 87 01 21 43440 l'Espluga de Francolí
Fonda l'Ocell Francolí Pg. Canyelles, 2-3 977 87 12 16
977 87 13 45 43440 l'Espluga de Francolí
Casa Nostra Pl. Sant Miquel, 1 977 87 04 77 43440 l'Espluga de Francolí
Les Disset Fonts C. de la Font, 19 977 87 03 02 43440 l'Espluga de Francolí
RESTAURANT EL GATIM 977.870.765





A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dimecres 07/03/2007 22:58

wefer ha escrit:http://www.diarisegre.com/
----------------------------------
La locomotora de vapor 'La Garrafeta' viatjarà de Lleida a l'Espluga de Francolí a finals de març

L'Associació de Lleida per a la reconstrucció de material ferroviari ha organitzat una sortida de la locomotora de vapor 'Garratt', més coneguda com a 'la Garrafeta', per al dissabte 24 de març. El tren farà el trajecte entre l'estació de Lleida i la de l'Espluga de Francolí. La sortida està prevista per a les deu del matí des de l'estació de Lleida. Els passatgers hauran de ser a l'andana mitja hora abans de la sortida del tren. La durada del trajecte de Lleida fins a l'Espluga del Francolí serà d'una hora i quart i posteriorment els passatgers poden assistir a una visita guiada a la Cova de Font Major.

El tren de vapor tornarà cap a Lleida a la tarda i l'arribada està prevista per a les set del vespre. El viatge tindrà un preu d'entre 27 euros, d'anada i tornada, i de 17 si només es fa un trajecte. El preu serà reduit per a nens de 4 a 10 anys, mentre que serà gratuït per a menors de 3 anys.
Hola companyes i companys del Fòrum!

Jo sí que m'hi he apuntat al viatge de «La Garrafeta», i em sembla una de les millors ocasions perquè uns quants de nosaltres ens puguem conèixer personalment. A mi em fa molta il·lusió poder-hi anar. Més que per la novetat de viatjar amb uns cotxes antics remolcats per una només vaporosa més antiga encara, que pel fet d'imaginar-me que potser em podré trobar, per fi, amb una colla de companyes i companys del Fòrum del Transport Català.
El Pere es lamenta que si s'hi ha d'anar en tren és emprenyador. Bufa! Doncs jo dic el contrari! El que és emprenyador és anar-hi en cotxe!
Ja tinc els Títols de Transport per el dia 24 de març!
Agafaré l'ALVIA que surt de Sants a dos quarts de vuit del matí. Això vol dir que m'hauré de llevar a les cinc quarts de sis de la matinada, perquè jo haig d'anar primer, de Sabadell a Barcelona-Sants! I essent en un dissabte, no tinc massa trens per escollir.
Per tornar al capvespre, agafaré un altra ALVIA que surt de Lleida-Pirineus a les vuit i cinc minuts del vespre.
El què m'emprenya, és que no hagin incrementat un xic més el preu del viatge amb el tren turístic, a fi i efecte d'incloure-hi el dinar. Si som molta colla, a l'hora de dinar a l'Espluga de Francolí, poden haver-hi empentes.
Si algú de vosaltres té intenció d'anar-hi, i amb el mateix mitjà que jo i a la mateixa hora, em faria molta il·lusió poder-nos trobar a l'andana de Sants abans de pujar a l'ALVIA per poder-nos fer una foto. Ara que, és clar, a lo millor alguns dels que vingueu igual pugeu a l'Estació de França, ja que el tren ALVIA surt d'allà a les set del matí.
Be, ja direu el què els que us hi hàgiu apuntat, si és que s'hi ha apuntat algú o té intenció de fer-ho!

Salutacions a totes i a tots!

Galderic


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”