dissabte 3 de març: trobada RenfeStadleriana.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Nova data trobada RenfeStadleriana

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 03/03/2007 16:19

Disculpeu l'anul.lació anterior, però he passat uns dies amb tempesta.


DISSABTE 10 de MARÇ

Lloc: Estació Castellbell-Monistrol RENFE

Hora: 09:53 matí (08:46 de Sants)

-------------------------------------------------------------------------------


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 03/03/2007 16:50

Un s'hi apunta, es regalaran bitllets de tren als assistents coleccionistes.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 03/03/2007 21:52

Un altre que s'apunta a l'excursió per Castellbell.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/03/2007 15:29

El tren s'havia de fer amb material Brill, però sembla ser que amb la cuantitat de demanda, s'está fent amb el Granota 400.

Salut,



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/03/2007 23:44

Unes fotos del 400 Granota a la jornada d'avui:

Arribant a La Floresta:
Imatge

El Cap de Tren tancant portes:
Imatge

Recent Arribat de Sant Cugat:
Imatge

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 05/03/2007 14:39

Bones fotos, Jordi.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 05/03/2007 16:08

Si us plau, que algú em comuniqui (privadament o en públic) el preu d'un bitllet de Girona a Monistrol amb tarifa de Catalunya Exprés i descompte del Carnet Jove.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 05/03/2007 17:15

entfe001 ha escrit:Si us plau, que algú em comuniqui (privadament o en públic) el preu d'un bitllet de Girona a Monistrol amb tarifa de Catalunya Exprés i descompte del Carnet Jove.
Si els càlculs no m'han fallat, hauria de costar 8,50 euros.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 05/03/2007 19:38

Demana Castellbell, si ho fas a Monistrol no ho trobaran...
entfe001 ha escrit:Si us plau, que algú em comuniqui (privadament o en públic) el preu d'un bitllet de Girona a Monistrol amb tarifa de Catalunya Exprés i descompte del Carnet Jove.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 05/03/2007 20:51

Si és aquest preu no el demanaré pas directe (a menys que estigui espatllada la impressora tèrmica :D).

No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 05/03/2007 21:04

Per cert, que FGC acaba de vendre una remesa de recanvis d'UT400 a Cuba.
Ens quedem sense recanvis pel nostre?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dilluns 05/03/2007 22:46

Aquest cap de setmana no estaré disponible per una visita. Que ho passeu bé! ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 06/03/2007 10:44

entfe001 ha escrit:No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).
No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 06/03/2007 12:28

UT596001 ha escrit:
entfe001 ha escrit:No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).
No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)
Tens tota la raó. Passa que acostumat com estic als trens de la línia de Girona, on cap dels quals hi para, no tinc mai en compte aquesta possibilitat (a banda que m'eixampla, encara més, el temps de transbord).



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 06/03/2007 12:40

Estudiant bé els horaris jo optaria per alguna de les següents opcions:

1.- Anar amb el CEX fins a Sants i allà agafar el R4 de Manresa. Segurament la més còmoda.

2.- Deixar el CEX a ps. de Gràcia i anar a peu a pl. Catalunya per agafar el R4 de Manresa. S'ha de caminar una mica (~500m.) però es pot apurar una mica més l'horari, sobretot si es va just per a canviar a Sants.

3.- Deixar el CEX a Clot-Aragó (en general, no paren a S.Andreu Comtal) i allà agafar la L1 de metro 3 parades fins a Fabra i Puig i a l'estació de Sant Andreu Arenal agafar l'R4 de Manresa. Uns 15 minuts en el transbord. Aquesta opció en el sentit invers l'he feta moltes vegades per guanyar temps en un transbord que a Sants m'era impossible sobretot si, com passa sovint l'R4 venia amb retard.

4.- Deixar el CEX a Sant Celoni. Allà agafar un R2 fins a Montcada i Reixac i caminar fins a Montcada i Reixac - Manresa de la R4/R7 (menys de 500 m.). Segons la web de Renfe rodalies, entre Montcada i Reixac i Montcada i Reixac - Manresa s'ha de fer transbord a Sants i es triga entre 46 minuts i 1h 10'.

5.- Com l'anterior però deixar el R2 a Sant Andreu Comtal i agafar l'R4 a Sant Andreu Arenal. S'ha de caminar gairebé tres vegades més que a Montcada (uns 1400 m.) i l'horari és més apretat, ja que es deixa l'R2 una parada després i s'agafa l'R4 dues parades abans (o tres si para a Bifurcació).

Per al dia en concret, 10 de març i per agafar l'R4 que surt de Sants a les 8:46 cap a Manresa si vols sortir de Girona amb el CEX de les 7:27 ho tens molt i molt just. La millor opció és deixar el CEX al Clot-Aragó (8:37) i agafar el metro L1 fins a Fabra i Puig. Seràs a temps d'agafar l'R4 cap a Castellbell que surt de Sant Andreu Arenal a les 9:00. Però ho trobo molt apurat.

Si deicideixes agafar un R2 a Sant Celoni has d'esperar fins a les 8:15, que et deixa a Montcada i Reixac a les 8:51. Canviar d'estació a Montcada i Reixac - Manresa on passa l'R4 a les 9:08. També és molt just.

Per a mí, més val llevar-se una hora abans i agafar el CEX de Girona a les 6:31 que et deixa a Sant Andeu Comtal (on s'acaba, segons la web de renfe) a les 7:43. Tens temps de sobra per prendre un cafè i arribar a peu a Sant Andeu Arenal a les 9:00 per agafar l'R4.

Salut !!
UT596001 ha escrit:
entfe001 ha escrit:No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).
No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 06/03/2007 13:39

UT596001 ha escrit:No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)
Amb bitllets de Regionals també. A la taquilla te'l segellen i t'obren la porta.

D'altra banda, no podré venir. Tinc dinar familiar. :(



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 06/03/2007 13:45

Segons l'INFOTREN, el CEX de les 6:31 de Girona arriba a Sants a les 8:59. Si això és veritat (dubto menys de l'INFOTREN que de la web de renfe), aquesta és la millor opció. Tens 47' a Sants per a fer un cafè tranquil·lament. Jo no dubtaria a acostar-me a l'estació de Girona i confirmar-ho.

Salut !!
genissimon ha escrit:[...]Per a mí, més val llevar-se una hora abans i agafar el CEX de Girona a les 6:31 que et deixa a Sant Andeu Comtal (on s'acaba, segons la web de renfe) a les 7:43. Tens temps de sobra per prendre un cafè i arribar a peu a Sant Andeu Arenal a les 9:00 per agafar l'R4.

Salut !!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 06/03/2007 15:24

genissimon ha escrit:Segons l'INFOTREN, el CEX de les 6:31 de Girona arriba a Sants a les 8:59. Si això és veritat (dubto menys de l'INFOTREN que de la web de renfe), aquesta és la millor opció. Tens 47' a Sants per a fer un cafè tranquil·lament. Jo no dubtaria a acostar-me a l'estació de Girona i confirmar-ho.

Salut !!
El dia que un CEX tardi 2h28 per fer 102 km a la línia de Girona em suicido xDDDD (i no val dir que la setmana passada es va tardar més encara)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 06/03/2007 16:07

genissimon ha escrit:Segons l'INFOTREN, el CEX de les 6:31 de Girona arriba a Sants a les 8:59. Si això és veritat (dubto menys de l'INFOTREN que de la web de renfe), aquesta és la millor opció. Tens 47' a Sants per a fer un cafè tranquil·lament. Jo no dubtaria a acostar-me a l'estació de Girona i confirmar-ho.

Salut !!
genissimon ha escrit:[...]Per a mí, més val llevar-se una hora abans i agafar el CEX de Girona a les 6:31 que et deixa a Sant Andeu Comtal (on s'acaba, segons la web de renfe) a les 7:43. Tens temps de sobra per prendre un cafè i arribar a peu a Sant Andeu Arenal a les 9:00 per agafar l'R4.

Salut !!
El CEX que a la web de RENFE posa que acaba a St.Andreu Comtal en realitat va a Tortosa (i el que surt a les 05.59 de Girona va a Reus)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 06/03/2007 21:19

aarongilp ha escrit:El dia que un CEX tardi 2h28 per fer 102 km a la línia de Girona em suicido xDDDD (i no val dir que la setmana passada es va tardar més encara)
Ja pots començar. Aquest CEX perd la tira de temps entre Sant Celoni i Sant Andreu Comtal (on sí hi para) per tal de poder adaptar-se a l'horari del CEX de Tortosa. L'he agafat uns quants cops ja i és desesperant, especialment si vull baixar al Clot i el tren s'espera vora 10 minuts a SAC després d'haver anat a pas de burra des de Granollers.

Si jo deia de baixar a Sant Celoni era senzillament per raons econòmiques: em costarà el mateix el bitllet Barcelona - Castellbell que el Sant Celoni - Castellbell, la diferència radica entre el preu del Girona - Barcelona i el Girona - Sant Celoni.

Ja comptava en prendre el primer exprés del matí, el de dos quarts de set.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”