Back to the yard (tornada a la cotxera)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Quina cotxera serà la propera?

L’enquesta ha acabat el Dimarts 06/03/2007 14:22

Can Boixeres (1000s paradise)
5
18%
Sagrera (mmmm el 400)
12
43%
Santa Eulàlia (Bordeta al costat)
5
18%
Sant Genís (curiosa, si més no)
2
7%
Trinitat Nova (ex-Roquetes)
0
No hi ha cap vot
Vilapicina (1000s paradise bis)
4
14%
 
Vots totals: 28
Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 25/02/2007 1:26

Jo m'ho tinc que pensar però si és factible poder accedir a alguna-es 1000's, estaria bé anar allà on estiguin però hauria de ser una trovada organitzada en temps record doncs no els queda massa (segons en LLOP, cap el març/abril podriem estar ja sense 1000's).

Vox



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Diumenge 25/02/2007 11:01

Jo ho tinc clar: la possibilitat de tornar a veure un 400 em fa ignorar les alternatives.

A més, si al Triangle ja esta reformant les 3000, no estaran fent el mateix amb les 4000 en algun lloc? Només pot ser a Sagrera o a Santa Eulàlia...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 25/02/2007 11:59

SELECT OP.Opinio AS opinio_Fran-Ikarus FROM OPINIO OP WHERE OP.Opinador = 'Platanito'


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/02/2007 12:05

Mande usted???? :x :x :x :x
Serà difícil escollir, eh?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 25/02/2007 12:31

Fran-Ikarus ha escrit:SELECT OP.Opinio AS opinio_Fran-Ikarus FROM OPINIO OP WHERE OP.Opinador = 'Platanito'
El SQL el deixem a la feina, plis :D:D:D La veritat és que una mica coincideixo amb vosaltres, però també cal dir (crec que ja s'ha comentat) que el Triangle és on més varietat de material hi ha, pel que qualsevol altra opció és "pitjor". Per tant, una visita a Sagrera + CCM + 4000 reformats pot ser interessant...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 25/02/2007 18:52

Bé, jo opino de visitar Can Boixeres, perque podem arreplegar un bon suevenir de la Serie 1000 del Metro, i perque crec que es força interesant, Santa Eulalia, i e estat i no te res d'especial, Sagrera, l'unic que té es el 400, no obstant, el 400 d'aqui un temps al veurem en el futur museu del transport, en canvi, els souvenirs dels 1000ls s'acabaràn cuan sacabin els 1000ls, i Vilapicina, l'unic de bo que te es la plataforma giratoria, i que i podrem trovar algun 1000, Sant Genís, i e estat i es força curiosa, Roquetes es força interesant a mes tot son 1100s, i el Trianlge ja i em anat.

Jo voto CAN BOIXERES!

A per cert perdoneu Dissabte, tenia que venir, pero vaic tenir una febrada la nit avanç, i em va esser imposible d'anari, encara que em vaic perdre poca cosa, aquella cotxera le vist un futime de vegades. ;)

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 25/02/2007 23:24

Espero que o feu en diumenge al matí ya que eu fet la vostra visita un dissabte al matí, i no tothom fa festa com molts. I si hi hagués baixes, demanaria a la "ente organizadora" de la próxima visita que ofereixi una millor gestió de la visita.

Opto, indudablement, per St Genís.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/02/2007 23:57

Ara respón la "ente organitzadora":

El dia abans, vaig avisar de que havien dues baixes, i que tú et podies incorporar. El fet que en dissabte no t'anés bé, és una cosa que se m'escapa a mi, no tinc perquè saber els dies que els membres del fòrum treballen i quins tenen festa, no soc una agenda humana. Apart, jo no tinc manera de contactar amb tú, per això demanava que si algú podia fer-ho, t'ho digués.
Prou difícil que és organitzar una visita d'aquesta envergadura, començant perquè a TMB han tingut l'amabilitat d'organitzar-la, amb el que comporta ( que una persona que no treballa els caps de setmana, vingui voluntàriament per tal d'atendren's, fet ja de per si molt valorable ), i a més, fer-la mitjançant el fòrum, i fent consens de quin era el dia que a la majoria de la gent li anava millor, tant de setmana com de mes, que ja és prou enrrebessat. Apart, jo no tinc els mitjans per anar avisant a tots els membres, sobretot amb els que passen esporàdicament. Crec, modestament, que me n'he sortit prou bé, donada la dificultat que vaig tenir durant alguns dies, al no poder accedir a internet fàcilment. I vens tú dient que no ho he gestionat bé...doncs tothom ha quedat content de la visita, tant si t'ho creus, com si no.
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/02/2007 0:15, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/02/2007 0:10

Serie-1000-metro ha escrit:Bé, jo opino de visitar Can Boixeres, perque podem arreplegar un bon suevenir de la Serie 1000 del Metro, i perque crec que es força interesant, Santa Eulalia, i e estat i no te res d'especial, Sagrera, l'unic que té es el 400, no obstant, el 400 d'aqui un temps al veurem en el futur museu del transport, en canvi, els souvenirs dels 1000ls s'acabaràn cuan sacabin els 1000ls, i Vilapicina, l'unic de bo que te es la plataforma giratoria, i que i podrem trovar algun 1000, Sant Genís, i e estat i es força curiosa, Roquetes es força interesant a mes tot son 1100s, i el Trianlge ja i em anat.

Jo voto CAN BOIXERES!

A per cert perdoneu Dissabte, tenia que venir, pero vaic tenir una febrada la nit avanç, i em va esser imposible d'anari, encara que em vaic perdre poca cosa, aquella cotxera le vist un futime de vegades. ;)

Salut i peles!!!
Hola!!!
Ja m'estranyava que no donessis senyals de vida, alguna cosa t'havia de passar. Potser no és mala idea el que proposes, d'anar a Can Boixeres...



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 26/02/2007 9:06

Mr. Baricentro ha escrit:I si hi hagués baixes, demanaria a la "ente organizadora" de la próxima visita que ofereixi una millor gestió de la visita.
Es que la metring... Ens embauca a tots, i després no és capaç de dedicar el divendres a anar darrera de tothom telefonant-los per confirmar la visita i avisant als reserves. Metring dimissió!





Nota: aquest és un text irònic. No mostra ni tan sols s'acosta a l'opinió del seu autor. El seu sentit real és oposat al que aparenta.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/02/2007 9:11

:riure :riure :riure
A més, de què hauria de dimitir jo, que no soc administradora???? xD xD xD
Ara vull donar-te les gràcies a tú, Platanito, que em vas ajudar molt en la redacció del mail que els hi vaig enviar, tú també has tingut un paper important en la gestió de la visita :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 26/02/2007 9:27

metring ha escrit:Platanito, que em vas ajudar molt en la redacció del mail que els hi vaig enviar, tú també has tingut un paper important en la gestió de la visita
Vaja, vaja, com que molt a veure, eh?
Platanito i Metring DIMISSIÓ!!! :anim



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 26/02/2007 9:59

Esque el 400 ja el veurem cuan estigi al museu, ara tenim la oportunitat de tenir un bon souvenir dels 1000ls, a part que també veurem l'asesina maquina de 1000ls, la podrem insultar :x . Jejeje.

Nose, ja direu quelcom!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 26/02/2007 10:03

A i per cert!

A Can Boixeres, veuriem també el 100, i el tramvia de cavalls.

Fem valoració, a Sagrera, l'unic curios que veuriem el 400, que d'aqui un temps el podrem veure al futur Museu del Transport de Barcelona, i a Can Boiseres, veuriem 1000ls, el 100, el Tramvia de Cavalls, i podriem obtenir un souvenir de 1000ls, i veuriem la maquina asesina.

Nose, jo veien totes aquestes coses, opino que CAN BOIXERES al 100%.

Nose que opineu vosaltres...


Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/02/2007 10:38

Ostres, ostres, ostres!!!!! Això de veure el 100 és un argument de moooolt de pes!!!!!!!!!!! A les hores, JaMiRo, quan arribi el moment, a gestionar visita a Can Boixeres!!!!!!!! ))) )))3 :anim



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 26/02/2007 10:45

Finalment em decideixo per Can Boixeres.

i de pas sabotegem la trituradora de 1000's.... :D



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 26/02/2007 10:48

Clar que si, Can Boixeres!

Salut i peles!!!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 26/02/2007 11:00

Sincerament: a mi se'm posa més dura veient algo que encara no he vist.

A més per veure només Cafeteres, em decanto millor per Sagrera.

Salut,



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 26/02/2007 11:43

jo voto can boixeres, per diverses raons:

1) Està a l'aire lliure i així ens toca una mica el sol
2) Algun tros de mil pillarem :D
3) Tenen el 100
4) El senyor de la visita del triangle va dir que hi tenien un 600 amb llevaneus (comorrrr? :o )


si no, sagrera i/o vilapiscina

perquè lo de Fernando no pot ser oi? :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 26/02/2007 12:07

metring ha escrit:Platanito, que em vas ajudar molt en la redacció del mail que els hi vaig enviar, tú també has tingut un paper important en la gestió de la visita
Això no és cert, ja que només et vaig fer un petit comentari. A més, quina implicació pot tenir algú que no es va voler apuntar a la llista de suplents? Em querellaré per injúries. Metring Dimissió!

wefer ha escrit:Vaja, vaja, com que molt a veure, eh?
Platanito i Metring DIMISSIÓ!!! :anim
Veus? Si fins i tot en Wefer ho diu!



:D


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”