Comiat de Lutxana

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Comiat de Lutxana

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 16/03/2007 9:09

Doncs sí, gent, sembla ser que ara ja és de debó.

El cas és que "es fa alguna cosa", però pel que sembla no hi ha massa publicitat (o sí, i és que no ha arribat?) També podria ser que TMB ho reservi per empleats, com va passar amb Borbó.

No sé, algú en sap alguna cosa?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 02/04/2007 22:50

Hola!
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 10/04/2007 10:37, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 04/04/2007 15:17

Per cert, quin dia és?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 04/04/2007 19:04

Diumenge 15 ;)



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dissabte 07/04/2007 0:15

Jo estaría interesat en anar al comiadament de lutxana, on em tin que apuntar? :roll:




Salutations.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 13/04/2007 11:24

De TMB:

Adéu a les cotxeres de Lutxana



● Després de 84 anys d’activitat, la degana de les cotxeres d’autobús de TMB tanca les seves portes el diumenge, 15 d’abril, amb una festa de comiat



El proper diumenge, dia 15 d’abril, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) conclou les seves activitats a la cotxera d’autobusos de Lutxana, després de més de 80 anys donant servei a la ciutat de Barcelona des d’aquest equipament. I ho fa amb una petita festa de comiat, una jornada de portes obertes que inclou un recorregut per la cotxera, que aquest dia exposarà 3 vehicles històrics, una mostra fotogràfica, una xerrada històrica divulgativa i un dinar popular.



La cotxera de Lutxana (1923-2007) ha estat una de les més significatives de TMB, pionera de moltes innovacions en el món dels autobusos. Així, Lutxana va destacar per les seves naus de muntatge entre els anys 1929 i 1940, on es van construir els autobusos de la sèrie 200 i 300 per a l’antiga CGA (Companyia General d’Autobusos). Igualment, els anys 30 es va construir una plataforma on es situaven els antics autobusos de dos pisos, que s’inclinaven fins als 30 graus, sense bolcar, per demostrar la seguretat d’aquests vehicles, i més recentment, al 1988, va ser la primera cotxera en utilitzar el nou SAE (sistema d’ajut a l’explotació), un sistema de localització automàtica que permet controlar la regularitat dels cotxes d’una línia i donar als usuaris informació sobre el tems d’arribada a les parades.



El de diumenge serà, per tant, l’adéu a una cotxera històrica molt lligada a l’evolució de Barcelona des del Poblenou. Els actes de comiat del diumenge, dia 15 d’abril, estaran oberts a tothom i començaran a les 12 hores del matí.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 13/04/2007 11:30

Denisuko, t'ha arribat el meu privat?



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 13/04/2007 11:58

metring ha escrit:Denisuko, t'ha arribat el meu privat?
Rebut i contestat, el que no se es si t'ha arribat ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 13/04/2007 14:19

Bueno, qui hi pugui anar, que expliqui què tal ha anat la cosa, i si cau alguna fotillo... ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/04/2007 9:30

Avui és el comiat. Algu hi anirà? (no, si al final aprendré a fer servir el #### teclat :x xD )



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 15/04/2007 10:29

Espero arribar-hi a temps!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 15/04/2007 21:05

Aquest mati he anat al comiat de Lutxana, ha estat interesant la xerrada sobre la seva historia, pero el mes interesant es el cd que regalaven amb moltes fotos antigues i modernes i la historia de la cotxera, ha valgut la pena



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/04/2007 21:11

BRILL 18 ha escrit:el mes interesant es el cd que regalaven
Saps com funciona l'Emule? :D ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 16/04/2007 0:29

Ja m'hagues agradat anar-hi. Si hi han fotos... :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 16/04/2007 13:01

wefer ha escrit:
BRILL 18 ha escrit:el mes interesant es el cd que regalaven
Saps com funciona l'Emule? :D ;)
:riure



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 16/04/2007 17:48

wefer ha escrit:Saps com funciona l'Emule? :D ;)
Espero que no vagi en serio això.


Salut,



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 16/04/2007 21:41

Jordilar ha escrit: Espero que no vagi en serio això.
Per què no? Si es tracta d'un CD regalat, i es donés el cas que alguna ànima caritativa tingués la possibilitat de compartir-lo amb la resta dels seus benvolguts companys que tant li agraïran i que són tan bones persones... :D no hi veig el problema.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 16/04/2007 22:07

Per diverses circumstancies, he vist com un CD conmemoratiu amb obres de diferents autors vinculades als trens i, en teoria, exclusives, van anar a parar al e-mule gràces a un dels que va rebre aquest CD. Es va produir un gran daltvaix, potser hi va haveri molta fingió, però el sentiment d'aquells autors era d'emprenyament total, doncs va suposar una violació clara i concisa dels seus drets d'autor.

Salut,



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 16/04/2007 23:00

En Jordi té raó. Sense preu no és equivalent a "lliure distribució i còpia". Caldrà remetre's al copyright que porti.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 17/04/2007 13:11

Jordilar ha escrit:Per diverses circumstancies, he vist com un CD conmemoratiu amb obres de diferents autors vinculades als trens i, en teoria, exclusives, van anar a parar al e-mule gràces a un dels que va rebre aquest CD. Es va produir un gran daltvaix, potser hi va haveri molta fingió, però el sentiment d'aquells autors era d'emprenyament total, doncs va suposar una violació clara i concisa dels seus drets d'autor.

Salut,
El cas que cites -que conec parcialment- era una primícia per als assistents a una trobada, si bé el material allà publicat al cap de cert temps estaria en disposició del públic general a la pàgina web corresponent. També val a dir que allà treure el tema dels drets d'autor és flame segur, he intentat debatre'l en alguna ocasió i sempre n'he sortit escaldat.

Com alguns sabeu, distribueixo el meu material gràfic mitjançant una llicència Creative Commons que permet la distribució de còpies sense finalitats econòmiques. Irònicament, quan vaig comunicar aquest fet en una altra plataforma d'afeccionats al ferrocarril vaig rebre un allau de crítiques impressionant de gent que afirmava que amb aquest fet l'únic que pretenia era coartar la llibertat d'altres usuaris per gaudir de les instantànies. Des d'aquell moment que no vaig adjuntar cap més material gràfic.

És per aquests motius que els debats quant a drets d'autor no m'agraden gens, perquè sempre que m'hi he vist immers he acabat rebent de valent.

Dit això, és cert que caldrà cenyir-se estrictament a la nota de copyright inclosa al CD perquè així ho estipula la llei, però és fals que l'obtenció del CD sigui totalment gratuïta. Per a mi tenia un cost de 11,68 euros i entre tres i quatre hores de la meva vida independents de les que corresponien a l'acte en qüestió: em refereixo al viatge d'anada i tornada des de Girona.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”