Sortida a a museu ferroviari

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Sortida a a museu ferroviari

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 17/03/2007 21:37

Llenço aquesta proposta a mig termini per tal d'onganitzar una excursió museistico-ferroviària a realitzar a l'estiu, més que res per fer-me una idea inicial de la gent que pugui estar interessada.

Primer cal esperar al canvi d'horaris d'estiu per poder-ho fer amb més facilitat.

La intenció seria sortir de Barcelona a les 17.25 i ésser de tornada cap a les 12.46 del l'endemà passat. Així doncs, és una sortida de dues nits fora.











Ah, me n'oblidava! La sortida és al departament de l'Alt Rin, a França. A Mulhouse amb el Lunéa d'Estrasburg :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 17/03/2007 21:40

Si s'enganxa alguna promoció tipus Lunéa Power! m'hi apunto...però fins que no arribin les promocions d'estiu no puc assegurar res...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 17/03/2007 22:12

Jo en principi hi estic interessat.
Caldria veure les dates.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 17/03/2007 22:17

Jo també hi sería interessat.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 18/03/2007 21:00

Jo en principi també estaria interessat.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 18/03/2007 22:40

Jo potser hi estigui interessat però dependrà de la feina, les dates i el viatge en sí que s'acabi proposant.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/03/2007 22:49

He estat buscant més informació per començar a tenir una idea del pressupost.

El primer disgust que m'he trobat és que sembla que les tarifes Prem's habituals d'alguns Corail (com per exemple el nocturn de París) no estan programades pel nocturn d'Estrasburg. He provat amb diferents dates de maig i mai m'ha ofert cap descompte especial. A tarifa general la broma surt per uns 235 euros anar i tornar :!: De no poder aprofitar alguna promoció tipus Lunéa Power ja veurem si es fa la sortida o no.

Per altra banda, l'estació de Mulhouse està gairebé a l'altra punta de la ciutat d'on es troba el museu, si bé hi ha una línia urbana d'autobús (la 20) que ens hi pot portar.

Pel que fa a horaris, el Lunéa té prevista la seva arribada a les 7.21 i en marxa a les 21.34.

Una altra cosa interessant a veure serà el tram-tren (un Citadis :|) que s'inaugurarà el proper 13 de maig. Si bé no ens acosta pas gaire al museu, un dels seus extrems està a l'estació de la SNCF.

Finalment, he trobat a la web del museu que l'entrada ens costarà 10 EUR per barba.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 30/03/2007 13:37

He fet més investigacions de les tarifes Prem's de la SNCF. Pel que he pogut comprovar, se'ns pot aplicar la tarifa si demanem com a destinació Estrasburg en lloc de Mulhouse :x

El que no sé jo és si podem arribar a tenir problemes per fer un trajecte que no correspon al nostre bitllet amb una tarifa promocional d'aquestes. El trajecte entre Mulhouse i Estrasburg ronda entre l'hora i l'hora i mitja en funció del tren. A destacar que en aquest trajecte circulen trens TER a 200 km/h :!:



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 30/03/2007 16:31

entfe001 ha escrit:A destacar que en aquest trajecte circulen trens TER a 200 km/h :!:
(babes)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 30/03/2007 16:41

UT596001 ha escrit:(babes)
Imatge



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 04/04/2007 0:44

Per més inri, són composicions Corail normals i corrents, arrossegats per una Sybic (BB26000, equivalent a les 252), un dels pocs TER que fan aquest tipus de locomotores. Si aneu a Railfaneurope.net en podeu veure fotos (FR -> Car -> Corail -> TER -> Alsace).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 06/04/2007 19:56

La tarifa deixa ben clar que és per a bitllets amb origen-destinació marcats al bitllet.
entfe001 ha escrit:He fet més investigacions de les tarifes Prem's de la SNCF. Pel que he pogut comprovar, se'ns pot aplicar la tarifa si demanem com a destinació Estrasburg en lloc de Mulhouse :x

El que no sé jo és si podem arribar a tenir problemes per fer un trajecte que no correspon al nostre bitllet amb una tarifa promocional d'aquestes. El trajecte entre Mulhouse i Estrasburg ronda entre l'hora i l'hora i mitja en funció del tren. A destacar que en aquest trajecte circulen trens TER a 200 km/h :!:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 06/04/2007 20:46

liniadelRipollés ha escrit:La tarifa deixa ben clar que és per a bitllets amb origen-destinació marcats al bitllet.
entfe001 ha escrit:He fet més investigacions de les tarifes Prem's de la SNCF. Pel que he pogut comprovar, se'ns pot aplicar la tarifa si demanem com a destinació Estrasburg en lloc de Mulhouse :x

El que no sé jo és si podem arribar a tenir problemes per fer un trajecte que no correspon al nostre bitllet amb una tarifa promocional d'aquestes. El trajecte entre Mulhouse i Estrasburg ronda entre l'hora i l'hora i mitja en funció del tren. A destacar que en aquest trajecte circulen trens TER a 200 km/h :!:
I si es demanéssin des i fins a Strasbourg, però al anar es baixés a Mulhouse (i de Mulhouse a Strasbourg en TER)? Seguiria sent no vàlid?

Edito: El preu del TER entre Mulhouse i Strasbourg oscila entre els 10.50 i 11.50 (aprox) en Découverte 12-25, mentre que la tarifa general oscila entre els 15 i els 17 EUR. Una idea seria visitar el museu al matí, dinar a Mulhouse i després de dinar (o a mitja tarda) pujar cap a Strasbourg. Si es surt a les 15h53 es tenen els preus òptims...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/04/2007 9:45

Nois...digueu algo que hi ha pressa xD

Aviam, no n'hi ha molta, però si la suficient si volem tenir-ho tot lligat i poder accedir a places Prem's. Vaig estar ideant un mini plà de viatge per poder provar el TGV Est Européen però si volem anar-hi per 15€ teniem el temps molt just. El que passa és que si al final no es fa aquest viatge, el faré jo pel meu compte però introduint-hi algunes variacions, les quals inclouen agafar el TGV Est i, per tant, sotmetre'm a les places Prem's o "Promo TGV Est". I és per això que demano una mica aviam quines dates proposeu, qui vé, etc.

Jo de moment ja poso una data, que en cas de no fer-se aquesta sortida seria la que agafaria jo pel meu viatge particular. Dissabte 7 de Juliol (se suposa que els universitaris ja hauran acabat els exàmens (jo si)).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/04/2007 11:25

aarongilp ha escrit:Dissabte 7 de Juliol (se suposa que els universitaris ja hauran acabat els exàmens (jo si)).
En el meu cas hauria de ser forçosament durant el mes d'agost. Qualsevol altre data m'és impossible.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/04/2007 12:40

wefer ha escrit:
aarongilp ha escrit:Dissabte 7 de Juliol (se suposa que els universitaris ja hauran acabat els exàmens (jo si)).
En el meu cas hauria de ser forçosament durant el mes d'agost. Qualsevol altre data m'és impossible.
Inclosos dissabtes, tampoc pots?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/04/2007 13:10

aarongilp ha escrit:Inclosos dissabtes, tampoc pots?
Entenc que la sortida són 3 dies. El màxim que podria fer és marxar un divendres a les 16:00 i tornar a ser a BCN un dilluns a les 8:00.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 15/04/2007 13:44

No sé què costaran els bitllets, però proposo una cosa potser indecent:

Aprofitant les noves tarifes Interrail, per què no agafar-ne un de 3 dies?

Adult 2a classe: 189 euros
Jove 2a classe: 125 euros


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 15/04/2007 13:52

Males notícies: he pogut confirmar que el Lunéa d'Estrasburg sortirà a l'estiu a les 20.20 hores, cosa que suposa un marge d'un quart d'hora escàs si s'arriba a Cervera amb el regional de les 17.25. Això suposaria avançar dues hores l'hora d'inici del viatge per poder assegurar el transbord.

Per evitar aquest problema es podria fer l'anada nocturna via París, prenent el TGV que surt de la capital francesa a les 8.24 per arribar a Mulhouse cap a dos quarts de dotze. Ara, reconec que això ja és embolicar massa la troca, a banda que seguim arrossegant el problema de la tarifa Prem's a la tornada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/04/2007 14:15

La sortida és d'un dia i dues nits. Es surt divendres a la tarda d'Espanya i diumenge al matí ja sóm aquí. Ni l'Interrail ni anar per Paris són bones opcions, al meu parer. Jo preferiria pujar amb el Delta anterior (BCN 15h25). Al tornar, si estiguessim a les 15h15 del dissabte a Strasbourg (quelcom dificil, tot s'ha de dir) podriem tornar via Paris provant el TGV Est per només 15€. Més tard ja surt per 39€.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”