14 abril: funiculars de FGC amb tren i bus històric

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Bloquejat
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

14 abril: funiculars de FGC amb tren i bus històric

Entrada Autor: wefer » Dilluns 19/03/2007 18:20

Sortida programada per l'AAFCB (Associació d'Amics al ferrocarril de Barcelona) pel dia 14 d’Abril

Sortida matinal per visita el funiculars de FGC (1er part) amb tren i bus històric.

08,00 Concentració al vestibul de Pl. Catalunya FGC.
08,05 Sortida en Tren convencional cap a Peu Funicular.
08,15 Arribada a Peu Funicular i transbordament al Funicular.
08,40 Arribada a Vallvidrera i visita a les instalacions.
09,15 Transbordament al Bus-16 i sortida cap a Olesa per la muntanya amb un recorregut molt pintoresc i ben poc conegut. Al decurs d'aquest trajecte es distribuirà un petit refrigeri-esmorzar. (A partir de Molins de Rei es poden veure en part, les obres de l'AVE desde lluny -no farem parades-).
10,40 Arribada a Olesa i visita a les instalacions del Telefèric.
11,02 Sortida en telefèric cap a Esparreguera.
11,45 Sortida des d'Esparreguera cap a Gelida. (carretera+autopista).
12,15 Arribada a l'estació inferior del Funicular i visita a instalacions.
12,40 Petit recorregut amb el Bus-16 per veure una part del traçat.
13,15 Inici del viatge de tornada des de Gelida cap a Barcelona.
14,00 Arribada a Pl. Reina Maria Cristina (Corte Inglés) i fi del viatge (possibilitat de transbordament al Tramvia, Metro L3 y Bus Urbà)

El preu de l’activitat és de 15 euros i inclou:
1. Bitllets dels viatges amb FGC i funiculars.
2. Refrigeri esmorzar
3. Peatges de l’autopista i trasllat amb bus.

El número d’assistens estarà limitat a un màxim de 40 persones.
Els bitllets estaran a la venda a partir de dimarts 20 de Març a la seu de l'AAFCB



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/03/2007 18:53

No està del tot malament tot i que no m'acaba de semblar interessant tan recorregut en autobús i tan poc en tren, per cert no us sembla un programa excessivament concentrat?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 19/03/2007 18:57

wefer ha escrit:... amb tren i bus històric ...
He hagut de treure els apunts de 2n de batxillerat per analitzar la frase... :x :|



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 19/03/2007 20:24

A mi tampoc m'acaba de convèncer tant bus i tant poc tren... Preferiria que repetissin el granota d'ahir al qual no vaig poder anar :'(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 19/03/2007 20:35

Entenc pel programa que no s'agafarà el funicular de Gelida.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 19/03/2007 21:53

I també són ganes d'agafar l'autopista i pagar 3,30 € (o 4,10 €, no sé en quina categoria cau) per fer vuit quilòmetres...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/03/2007 22:00

Si la ocupació és total pel preu 4,10 a repartir són 10 cèntims per viatger, i la carretera que hi ha és horrorosa.

Ara bé jo penso que un viatge en autobús urbà per una autopista tampoc té molt d'interès.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 19/03/2007 22:21

La carretera que hi ha no és horrorosa, és directament impracticable per l'articulat (recordeu que fa un mes i escaig la vam fer amb els cotxes...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 20/03/2007 8:11

Fran-Ikarus ha escrit:La carretera que hi ha no és horrorosa, és directament impracticable per l'articulat (recordeu que fa un mes i escaig la vam fer amb els cotxes...)
Ains, amb lo maco que és conduïr en aquestes situacions :D



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 20/03/2007 19:23

wefer ha escrit:
Sortida programada per l'AAFCB (Associació d'Amics al ferrocarril de Barcelona) pel dia 14 d’Abril

Sortida matinal per visita el funiculars de FGC (1er part) amb tren i bus històric.


08,05 Sortida en Tren convencional cap a Peu Funicular.
08,15 Arribada a Peu Funicular i transbordament al Funicular.
Ni em broma és triga 10 minuts anant de Pl.Catalunya a Peu del Funicular.
[13,15 Inici del viatge de tornada des de Gelida cap a Barcelona.
14,00 Arribada a Pl. Reina Maria Cristina (Corte Inglés) i fi del
viatge
No haguès estat mijor fer aquest recorregut via renfe que et deixa a llocs mès cèntric i amb majors possibilitats de transbordaments i mès rapidesa?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 20/03/2007 19:58

Mako448 ha escrit:
wefer ha escrit:[13,15 Inici del viatge de tornada des de Gelida cap a Barcelona.
14,00 Arribada a Pl. Reina Maria Cristina (Corte Inglés) i fi del
viatge
No haguès estat mijor fer aquest recorregut via renfe que et deixa a llocs mès cèntric i amb majors possibilitats de transbordaments i mès rapidesa?
Home, els autobusos son amples, però s'ha de tenir molta pericia per colocar el bus sobre la via i que no descarrili...a més, que no shunta i per tant el poden envestir per darrere...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 20/03/2007 20:03

Mako448 ha escrit:
08,05 Sortida en Tren convencional cap a Peu Funicular.
08,15 Arribada a Peu Funicular i transbordament al Funicular.
Ni em broma és triga 10 minuts anant de Pl.Catalunya a Peu del Funicular.
Home, jo crec que és bastant factible si tenim en compte que els S1/S2 tenen grafiats només 12 minuts de Catalunya a Peu del Funicular fent unes quantes parades. Així doncs, un tren especial reservat per a l'ocasió (com dedueixo serà per l'hora de sortida que no es correspon amb cap tren regular de cap de setmana) crec que pot fer-ho amb 10 minuts còmodament.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 20/03/2007 20:06

aarongilp ha escrit:
Mako448 ha escrit:
wefer ha escrit:[13,15 Inici del viatge de tornada des de Gelida cap a Barcelona.
14,00 Arribada a Pl. Reina Maria Cristina (Corte Inglés) i fi del
viatge
No haguès estat mijor fer aquest recorregut via renfe que et deixa a llocs mès cèntric i amb majors possibilitats de transbordaments i mès rapidesa?
Home, els autobusos son amples, però s'ha de tenir molta pericia per colocar el bus sobre la via i que no descarrili...a més, que no shunta i per tant el poden envestir per darrere...
Perdó per la mala expressió meva!!!!
Em referia anar desde Gelida a Barcelona amb rodalies renfe.
També cal dir que igual no hauràn escollit aquesta opció perqué els caps de setmana nomès hi ha un tren cada hora a Gelida.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 27/03/2007 8:38

En lloc de criticar tan el programa, a qui no li agrada que no vingi, tan senzill com això, si s'ha obtat per agafar l'autobus historic, es perque tens mes mobilitat i mes llibertat pel tema horaris, perque si d'un funiculara a l'altre, has de anar agafant trens i fent trasbordos i tal, no et dona temps per veurels, numes et dona temps per veuren un, a part que aquest viatge està pensat per tothom, a la soci, i a gent gran, que ja no poden caminar massa, si els i dius que es va en tren et diran que no venen, pel tema de les escales als trasbordos, s'ha de pensar en tothom, i aquesta ha sigut la millor manera que sa cregut, utilitzar l'autobus historic.

Així que avera si deixem de comportarnos com nens petits, això no magrada perque hi ha l'autobus, repeteixu, a qui no li agradi que no vingi, tan sezill com això. Ara que si obteu per això, la veritat sou bastan tontos, mes que res, perque us deixereu perdre unes visites força interesants a uns funiculars numes perque si va amb autobus, cuan segur que cuan aneu a treballar, cole, o de merxa, o lu que sigi, algun cop eu agafat l'autobus.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/03/2007 17:01

Que quedi clara una cosa: si no hi vaig jo és perquè no s'agafa el Funicular de Gelida.

Per altra banda, a l'autobús en qüestió hi he viatjat uns quants cops com a universitari a l'Autònoma.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 27/03/2007 22:44

En primer lloc dir que després d'estar 30 minuts intentant desxifrar el missatge anterior he aconseguit entendre'n alguna cosa, el cito corregint les faltes d'ortografia tot i que potser me n'he deixat alguna.

En lloc de criticar tan el programa, a qui no li agradi que no vingi, tan senzill com això
Efectivament hi ha llibertat de triar si un hi vol anar o no.

si s'ha obtat per agafar l'autobus històric, es perquè tens més mobilitat i més llibertat pel tema horaris, perquè si d'un funicular a l'altre, has d'anar agafant trens i fent trasbords i tal, no et dóna temps per veure'ls, només et dona temps per veure'n un
I et sembla poc visitar-ne un amb certa profunditat?

A part que aquest viatge està pensat per a tothom, a la soci, hi ha gent gran, que ja no poden caminar massa, si els hi dius que es va en tren et diran que no vénen, pel tema de les escales als trasbords, s'ha de pensar en tothom, i aquesta ha sigut la millor manera que s'ha cregut, utilitzar l'autobus historic.
Per a qui no està pensat és per l'aficionat al ferrocarril, tu creus que alguna d'aquestes persones grans li sentarà bé tan amunt i avall en un matí?
Així que avera si deixem de comportar-nos com a nens petits, això no magrada perquè hi ha l'autobus, repeteixo, a qui no li agradi que no vingi, tan sezill com això.
La teva resposta sí que és de nen petit, molt bé a qui no li agradi que no vingui, però jo si no hi vaig que no ho he decidit crec que puc pensar que no és interessant el viatge, més quan és una activitat d'una associació a la que pertanyo des de fa 10 anys i que si una activitat no funciona se'n ressenteix tot.

Ara que si obteu per això, la veritat sou bastan tontos, mes que res, perque us deixereu perdre unes visites força interesants a uns funiculars només perque s'hi va amb autobus, quan segur que quan aneu a treballar, cole, o de marxa, o el que sigi, algun cop heu agafat l'autobus.
Si optem per això som simplement lliures de fer-ho i tu ets molt mal educat dient tonto a una persona que tria lliurement què vol fer, que potser hagi trobat alguna cosa a fer més interessant i sí, he agafat un munt d'autobusos a la meva vida i vaig estar dos anys agafant diàriament el 74 com a autobús que he agafat més temps de forma diària si tens tanta curiositat, i no em desagrada anar amb autobús, de fet ho faig sovint per gust, i no em desagrada anar amb autobús històric, simplement no em sembla el viatge més adequat per fer amb aquest autobús ni aquesta activitat em sembla un encert per part de l'associació.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 27/03/2007 23:46

El funicular de Gelida, si pujarà, nose d'on eu tret que no i pujarem, be que posa que visitarem les instalacions, no? això inclou viatge amb ell.

I Serre, si us plau, deixa de tocarme els collons, que es el que millor saps fer, sempre has buscat crear maranya amb mi, molta gent d'aqui nes consient i testimoni, cuan et pases a totes les excursions que fem, fotenma mà.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 28/03/2007 0:08

Doncs això: que qui vulgui anar-hi, que ho faci, i qui no, que no hi vagi.
Sembla senzill, no? ;)



Bloquejat

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”