Demà, dia 20 de març, últim passeig dels 1000

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Re: Ho sento...

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 20/03/2007 18:08

JaMiRo! ha escrit:M'han contestat. Notícies gens bones...
Bon dia,

Després de rebre el seu correu electrònic, li fem saber que avui, 20 de març de 2007 els trens de la sèrie 1000 faran el seu últim viatge amb passatgers entre Horta i Cornellà Centre sense estar previst cap tipus d’acomiadament ni esdeveniment. Per a més informació, poden consultar la darrera nota de premsa a la nostra pàgina web: http://www.tmb.net.

Cordialment,
:'( >:( :nono :pal :cop :avall :boig :begut :llengua :emprenyat :martell1 :martell2 :vomit :wc :aaa :mmm :osti :callat
Doncs un 0 per TMB... La veritat és que fer circular els dos 1000 avui així mig d'amagatotis i sense els honors que es mereixerien ho trobo fatal >:(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 20/03/2007 19:39

Al final no he baixat a Barcelona perquè he patit un atac de weferisme aquest matí (és a dir, que se m'han enganxat els llençols :D).

Trobo bastant trist que una sèrie tan característica del FMB com ho ha sigut la 1000 hagi desaparegut de forma agonitzant i més que volta d'honor hagi tingut volta de la vergonya >:(



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 20/03/2007 20:13

Voleu dir que no deixen la volta d'honor oficial per quan les 1100? Vull dir, potser de cara a la galeria troven absurd fer-ho per dos metros idéntics (repeteixo, de cara a la galeria).

A més, el darrer 1100 serà el darrer metro tipus 1000/1100.

Vaja, igualment m'agradaria que tambè ho façin amb les 1000, s'ho mereixen :'(

Crec que he vist freaks per tot el trajecte avui, per no dir que anaven 3-4 persones de TMB a la cabina.

Vox



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 21/03/2007 21:24

Una gran perdua!

Ara m'aure de canviar el nick, no? o retirarme?

jejeje

Conyes a part, estic molt trist, desde petit que em tornaven boig aquets trens, eren i son fantàstics!

Uns gran aplaudiment per ells!

Sempre estereu dins del meu cor, amb tota l'estima i l'apreci del mon!

Perdoneu si em posu així, pero esque a part de que m'agradaen molt, em porten molts records, de bons i de dolents, pero records bonics de recordar, agafarlos amb els meus besavis, (que en pau descansin), les primeres gambarrades de l'adolessencia, per anar al cole, per anar de festa por ai, amb els amics, les excursions amb vosaltres, etc... Son molts records!

Per ells! :plas

Sempre romandreu dins del meu cor!

Atentamen: El tiu que sempre es posava en un cotxe motor, trient el cap per la finestra.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dissabte 07/04/2007 0:21

Encara vaig depre per perdrem aquest event.

:'( :'( :'( :'( Per que ha de ser tan cruel el destí!! :'( :'( :'( :'(


Pensar que hauría anat en cabina...


Vinga, un video de despedida per la col.lecció:
http://www.youtube.com/watch?v=jsud-e5nnm8


:cop :cop :cop :cop :cop :cop Per que m'ho vaig perdre!!!!! :cop :cop :cop :cop :cop :cop



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 08/04/2007 0:13

Soc el primer que admiro TMB perque generalment fan les coses força bé.

Pero amb això que t'han contestat amb l'acomiadament dels 1000 senzillament vergonyos.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 08/04/2007 9:03

És la típica resposta pre-fabricada, o al menys, dóna aquesta impressió.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”