Demà, dia 20 de març, últim passeig dels 1000

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Demà, dia 20 de març, últim passeig dels 1000

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/03/2007 19:48

Com acabo de penjar al fil d'Adeu als 1000, ara si,, la gran notícia és que demà circularan els dos últims 1000 de la línia 5, informació fresca de la web de TMB. Algú podrà agafar demà la línia, per fer l'últim viatge en un d'aquests trens???
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 19/03/2007 20:06, en total s’ha editat 1 vegada.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/03/2007 19:53

Jo sí, aprofitant que estic de baixa però des d'avui ja puc circular en M+25.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 19/03/2007 19:55

S'han de tenir nassos per fer el viatge de comiat en dia laborable, semble que es vulguin amagar .
Per cert algu sap els horaris, ja que segons a quina hora encara podre fer una escapadeta



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 19/03/2007 20:19

Jo demà plego a les 18:30 i al cap de molt poca estona podria estar a Hospital Clínic... De tota manera imagino que això de demà no serà la famosa volta d'honor oi? :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/03/2007 20:20

Ja hi ha hora, segons EL LLOP:
El LLOP ha escrit:a les 9'30 sortirà el primer 1000 de Can Boixeres i cap a les 11 el segon. Circularan de manera consecutiva (un darrere l'altre) i donaran un parell de voltes a la L5. :'( :'(



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 19/03/2007 20:43

Demà al sortir de l'examen crec que faré un petit volteo per agafar la L5, a veure si hi ha sort i enganxo el 1000.

EDIT: No havia vist això de l'hora, llavors tocara fer el volteo abans de l'examen :S



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 19/03/2007 20:46

Apa, que avisen amb temps!!

Com ja he dit al fil indicat no hi podre ser malauradament :emprenyat

Segur que no sera la volta d'honor, si es que es fa, o si? pero a mi es el que mes m'agrada, es el darrer dia amb l'autentic servei amb passatgers com han fet sempre, com s'hi fos un dia mes de rutina que malauradament, per 6 cotxes motors i un remolc, si sera el ultim.

Em sap greu no poder-hi anar, ni ser-hi BRRRR... podien fer tambe un petit torn de tarda...dues voltes al mati i dues a la tarda :)

I pensar que hi haura gent que dema l'agafi i no en tingui ni idea ni ho gaudeixi....si no que es lamenti per la seva mala sort de tindre d'agafar un tren dels antics :|



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 19/03/2007 20:53

Au, demà a agafar el tren a dos quarts de vuit del matí :|



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 19/03/2007 21:07

Quina poca vergonya d'amagat ho fan i com he comentat al fils dels 1000 "Con nocturnidad y Alevosía"



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 19/03/2007 22:50

La mare que els va parir!!!!!!!!


Pero quina forma de tmb d'avisar! :( :( :( :(

Res, així, d'un dia per l'altre. Dema al migdia....

Quin cabreig per no poder anar-hi. A aquesta hora la gent estudia o treballa, s'ha de tenir mala llet. :evil: :evil:

Si circulesin tot el dia encara....

Aixo sembla la volta de deshonor. Que un material tan emblemtaci, bo i significatiu acabi la seva vida així. Bueno, de totes maneras gracies que lis fan un petit homenatge, pero entre semana, a aquella hora.

Que faig? faig campana?.....

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


Video homenatge dels 1000: http://www.youtube.com/watch?v=EC1EovQt-xw



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 19/03/2007 22:54

Nota de premsa de TMB:
--------------------------------
Els moderns trens de la sèrie 5000 han suposat una millora substancial en el confort i en la freqüència de pas a la línia blava.

Aquest mes de març s’ha completat la renovació del material mòbil de la línia 5 del metro de Barcelona, que a partir d’ara estarà equipada exclusivament amb els moderns trens de la sèrie 5000. En conseqüència, demà al migdia circularan per última vegada els trens antics que hi quedaven, de la històrica sèrie 1000, després de més de 30 anys de servei en aquesta línia.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 19/03/2007 22:56

Si algu hi va que comenti algo "please"

@#]¡xxxxx@@@#@# AMB els de tMB.

jo no puc fer campana "la feina es la feina" BRRRR....



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 19/03/2007 23:03

sigfrid440s ha escrit:Video homenatge dels 1000: http://www.youtube.com/watch?v=EC1EovQt-xw
:o :o :o

:plas

Per cert, a finals d'aquest mes penjaré un especial sèrie 1000, amb quantitat de videos i fotos de la vida i mort de la fantàstica sèrie...Permanezcan atentos a sus pantallas...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 19/03/2007 23:08

Hola!

Com he comentat a l'altre fil dedicat al ferrocarril barceloní, mostro una vegada més la meva indignació si aquesta és realment l'última volta en sèrie 1000.

Si això és la volta d'honor, em sembla tot un insult a la història del Metro, que és també la història de Barcelona, i a tots els aficionats ferroviaris i metreros.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 19/03/2007 23:15

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Com he comentat a l'altre fil dedicat al ferrocarril barceloní, mostro una vegada més la meva indignació si aquesta és realment l'última volta en sèrie 1000.

Si això és la volta d'honor, em sembla tot un insult a la història del Metro, que és també la història de Barcelona, i a tots els aficionats ferroviaris i metreros.

Salut!
El més fotut és que jo em vaig adreçar al Departament d'Atenció al Client de TMB, mitjançant email preguntant per la Volta d'honor dels 1000 i pregant-los que em feren un avís quan aquesta volta es fes. Doncs bé a 19/03/2007 encara no he rebut cap mail. Gràcies TMB, gràcies Departament d'Atenció al Client, agafeu la vostra web i els vostres formularis i llenceu-los a les escombraries, perque no serveixen de res.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 19/03/2007 23:18

Per a recordar la L5 en tot el seu apogeu amb els 1000 podeu veure-ho a http://www.trenscat.com/tmb/metrol5_ct.html Com ha canviat tot en poc temps...

Almenys estic content de tenir un reportatge fotogràfic que a hores d'ara ja és històric.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 19/03/2007 23:21

Bona feina Bernat, algu podría seguir el exemple d'alguns o com a minim tindre una sensibilitat mes gran.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 19/03/2007 23:26

Com he dit en un altre fil, carta acabada d'enviar als de Relacions Externes de TMB...
Benvolgut/da,

Voldria preguntar-li si la sortida dels dos trens de la sèrie 1000 prevista per demà 20 de març és l'última o bé es farà un comiat (volta d'honor) en una altra ocasió.

Els comento això perquè molts aficionats al ferrocarril en general i al Metro de Barcelona en especial ens ha agafat per sorpresa i sincerament ens sentim molt decebuts per la manca de temps i tacte amb què Transports Metropolitans de Barcelona ha avisat al públic en general.

Jo i moltíssimes altres persones agraïriem profundament un comiat més festiu i en dates més apropiades (caps de setmana o festius).

Salutacions cordials,


Òscar Ureña i Serrano
webmaster de barnametro.org (http://www.barnametro.org/)
Per cert, la setmana que ve especial sèrie 1000 a barnametro.org (ho he dit ja? :D :) )!!!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 20/03/2007 15:25

M'han contestat. Notícies gens bones...
Bon dia,

Després de rebre el seu correu electrònic, li fem saber que avui, 20 de març de 2007 els trens de la sèrie 1000 faran el seu últim viatge amb passatgers entre Horta i Cornellà Centre sense estar previst cap tipus d’acomiadament ni esdeveniment. Per a més informació, poden consultar la darrera nota de premsa a la nostra pàgina web: http://www.tmb.net.

Cordialment,
:'( >:( :nono :pal :cop :avall :boig :begut :llengua :emprenyat :martell1 :martell2 :vomit :wc :aaa :mmm :osti :callat


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 20/03/2007 17:13

Adéu 1000 :'(
Sí demà no tinguès examen i haguès llegit ara el missatge,directament m'aniria corrents a la L5.
Peró amb el puñetero examen doncs em toca fotre a estudiar i em quedo sense veure els 1000 :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

I l'examen és molt important,si no un any mès al cicle repetint.
I sóc un d'aquells que no puc estar fins a la tanta despert.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”