Visita a estacions fantasmes

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Visita a estacions fantasmes

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 22/03/2007 16:14

Hola a tothom.
Per aquesta setmana santa he proposat a un parell d'amics d'anar a fer una visita a les estacions (passadissos) abandonats de Plaça Catalunya i del Cot.
Ara se m'ha ocorregut de proposar aquí una trobada per a visitar estacions fantasmes del metro i el tren, de cara a aquesta setmana santa. Què us sembla la idea?



Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dissabte 24/03/2007 21:24

De forma oficial, espero.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/03/2007 22:07

Jo també! ;)
amb qui contactaran? :?:



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/03/2007 22:52

Suposo que al principi et deus referir al vestíbul d'Universitat de Renfe-Pl. Catalunya... Doncs si hi vols anar, cosa teva. En aquest lloc no hi ha cap prohibició de passar-hi, però tampoc és un lloc públic, tot i ser una sortida d'emergència.

Ara bé, quan et refereixes a anar a estacions fantasmes, espero que ho vulguis dir amb el seu pertinent permís oficial. Si és d'aquesta manera, tindràs el recolzament dels membres del fòrum per aconseguir aquesta visita.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dissabte 24/03/2007 23:09

Si, em refereixo a aquests passadissos, i al de Clot Aragó. Després hi ha aquella estació de Cornellà crec, que està abandonada, però no és subterrània.

Ara entenc el que diu BCN Término "de forma oficial" No sabia a què es referia. Oficial vol dir programat amb els responsables del metro xD xD No tinc la sort de conèixer ningú allí. Vosaltres sabeu més coses que no jo. Jo us llanço la idea.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 25/03/2007 10:37

Maca la idea (la de visitar estacions fantasma del Metro; l'altra dels passadissos ja la pot executar cadascú pel seu compte i risc quan vulgui, com han testimoniat alguns foraires amb les seves fotos, però jo diria que un gran grup no és la millor idea per aquestes excursions "clandestines"), però dubto que a TMB li agradi.

Potser, si es pogués tornar a fer una "excursió nocturna" amb el tren del Gran Metro, o en el futur amb el 1000 preservat, i passar per aquestes estacions, la cosa canviaria. Però continuo dubtant que els fes il·lusió aturar-se i deixar baixar gent al túnel expressament.

Tot és provar...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/03/2007 10:54

Una excursió nocturna...seria un reclam turístic de nassos, ara que a tantes ciutats fan visites nocturnes a museus, i coses per l'estil!!!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 25/03/2007 12:09

Hola,

Ayer en las noticias de la noche vi que en París realizaban precisamente eso, una visita a las estaciones fantasma, las llamaron explícitamente de esta forma, del metropolitano parisino y mostraban a los usuarios, curiosos y todo aquél que bajó a verlo con guía y todo las peculiaridades de aquellas estaciones que dejaron de funcionar pero que se construyeron.

Se veía a la gente en fila tras el guía, caminando por las vías, por tramos de vía no operativos, etc.

¡Qué envidia! ¿por qué TMB no hace nada similar?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/03/2007 12:18

Oooooh!!!!!!!! :o :o :o Pues yo no tenía ni idea!!!!!!
Miraré de averiguar si cuando escape, puedo hacer una de esas visitas!!!!!!!!

He enviat un mail, a veure si em donen informació.
Després veurem què s'explica en Aarongilp del seu viatge...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 25/03/2007 12:36

Sí, sí. Había salido por el foro hace meses, antes del centenario del autobús de París. Habría que rescatar el tema para conocer más detalles, pero diría que organizan los recorridos a bordo de los propios trenes históricos preservados. Probablemente en unas fechas determinadas, claro, pero cuestión de buscar la información y disponer de ella con un tiempo prudente de antelación (para encontrar billetes baratos)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/03/2007 12:37

Jo tinc tres setmanes d'antel·lació, no sé si n'hi haurà prou, a veure si em responen el mail...



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 25/03/2007 13:57

Jo vaig estar a Paris fa un any i mig i vaig veure la Torre Eiffel, l'arc de triomf i el metro, i el metro, i el metro i a mes tambe vaig veure el metro..............................

A mes vaig deixar el cotxe a 40 Km de Paris i vaig arribar al centre amb "RODALIES" amb uns trens en els que nomes habia pujat al MSTS.

La veritat es que es una xarxa impresionant, els viaductes elevats tipus metros americans, els vagons amb rodes de neumatics, les ampliacions a la DEFENSE, les estacions restaurades, les boques modernistes, etc.. etc.. bonissim.

A mes vaig comprar 4 llibres de la historia del metro de Paris amb unes fotos antigues de la construcció, planols molt ven fets en els que veus la ubicacio de le vies, traÇAt, planols transversals amb la secció de les estacions, galeries, ojala algun dia aqui fagin algo semblant, perque els vaig comprar a la "oficina" del metro i 2 estaven editats per mateix Metro, a mes aqui son introbables, son una pasada per a qui li agradi aixo dels tunels .

I amb Cotxe, Paris esta a unes 14 hores anant amb calma i sin "prisas" encara que se de un que va fer Paris-Barcelona amb un SEAT 850 sense parar mes que per "miccionar" i posar benzina, en 9 hores ( el SEAT 850 no anira mes de 110 KM/h)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/03/2007 11:10

Ja està! ja tinc el link dels qui organitzen les visites nocturnes al metro de París ;)


La web d'ADEMAS, l'associació que se'n encarrega:

http://ademas.assoc.free.fr/

Per posar-se en contacte, en teoria, ja que no es pot accedir sense nom i contrasenya:

http://ademas.assoc.free.fr/contacts.htm
Peeero, a partir d'aquest link http://w3.teaser.fr/~aquintanar/ratp-img-en.html#ademas ,
es pot anar a una pàgina amb un codi encriptat, per poder accedir al seu compte de correu. He enviat un mail a aquest, i m'ha sortit una resposta automàtica:

Ceci est une réponse automatique ; le message que vous nous avez
expédié nous est bien parvenu.
Les circuits sont complets jusqu'au 28 avril. :'( Vous n'avez aucune autre
démarche à faire pour etre tenu informé de nos circuits : dés que des
places sont disponibles, nous vous aviserons par envoi groupé.
http://ademas.assoc.free.fr

This is an automatic answer - the message you sent us is well received.
All Metro tours are booked up until the April 28th tour. As soon as we
have other tours opened for reservation, we'll advise you per mail.
Thanks for your interest.

Per informació, amb fotos moooolt interessants:

http://www.parisinconnu.com/ademas/stationsfantomes.php



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 26/03/2007 13:47

Vem tenir molta sort nosaltres:

Imatge

Imatge

No era cap viatje especial ni res, simplement estaba a la L12 fent un servei normal i corrent. La gent podia pujar amb el títol de transport normal ( algo així com quan FGC treu la granota o el brill per conmemorar algo )

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/03/2007 13:52

Ostres, quina potra!!!!!

M'ho apunto, per si puc trobarme'l!!!!

Com va anar? Vau ser-hi a la Maison de la RATP? A veure si després ho expliqueu al fil del viatge :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 26/03/2007 21:25

Doncs resulta que quan erem a Paris Est em van reenviar un sms d'un colega aficionat als trens i als busos que també era a Paris (però ell no és pas al fòrum, crec) diguent que hi havia la Sprague donant voltes per la L12. Després d'anar-ho a comprovar vam veure que hi era :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 26/03/2007 23:11

Aquest trasto l'he conduït al MSTS... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 26/03/2007 23:54

JaMiRo! ha escrit:Aquest trasto l'he conduït al MSTS... :)
I jo...però també hi he anat a dins a la realitat...i si us agrada la calefacció assistida del Tren Groc...no és res comparada amb la del Sprague :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 27/03/2007 0:35

Jo tambe l'he conduit al MSTS :) :) :) aixo es contagios.

El Metro de Paris es molt interesant, encara que al teva parella en aquell moment no ho acabi de veure-ho igual.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/03/2007 19:33

Resposta d'ADEMAS, per si algú vol anar a visites nocturnes al metro de París:

Madame, Monsieur, cher sympathisant.

Vous trouverez ci joint le fichier correspondant au bulletin
d'inscription au circuit du 12 mai.

Les participations affluant chaque jour, il est possible que, à
réception de la votre, le circuit soit complet.

Dans ce cas, soit nous vous proposerons de reporter votre participation
à la date suivante du 30 juin, soit détruirons (ou nous vous
retournerons sur demande) votre chèque.

Il est inutile d'envoyer votre courrier en recommandé : cela alourdit
inutilement le traitement.

Salutations,

Julian Pepinster
ADEMAS

Aquí teniu un link, amb el butlletí d'adhesió.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”