Dia dels innocents a França

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Dia dels innocents a França

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 30/03/2007 18:36

Algú s'apunta aquest diumenge a una escapada a Narbona i Perpinyà per veure si la SNCF ens gasta alguna broma? A França el dia dels Innocents és l'u d'abril.

Proposo tren Delta de les 8.25 a Sants fins a Cervera (11.09). Els diumenges és el primer regional que entra a territori francès i el segon tren després del Costa Brava. Allà podem agafar el TER de les 12.27 fins a Narbona, on hi arriba a les 13.57. Podem donar un vol per la ciutat o esperar que passi alguna cosa estranya a l'estació. Per tornar proposo el TER de les 16.13 a fins a Perpinyà per veure si allà també n'hi ha alguna de preparada (disposarem de 24 minuts) i canvi de tren al TER que arriba a Portbou a les 18.12 per intentar agafar el Delta de les 18.18. En cas que se'ns escapés tindrem una hora d'espera fins a les 19.15, arribant en el pitjor dels casos a les 21.48 a Sants.

Tot depèn, però, de si es desconvoca l'actual vaga dels ferroviaris francesos de la regió. Si dissabte a mitja tarda no està desconvocada la sortida quedaria suspesa (a la nit vaig a un homenatge a Francesc Civil).

Què us sembla?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 31/03/2007 13:07

Avís a la gent menor de 26 anys o més gran de 60 anys: per a la tornada no s'aplicarà la tarifa Découverte als trens TER però sí als TGV. Es proposa anar de Narbona a Perpinyà amb el TGV Duplex que passa per Narbona a les 16.09 i arriba a Perpinyà a les 16.45. D'aquesta forma ens estalviarem 1 EUR respecte la tarifa general de TER i, què carai, anirem amb TGV de dos pisos 8)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 02/04/2007 20:20

Al final vaig pujar sol i no vaig enganxar res d'anòmal. L'únic destacat va ser el retard de tres quarts d'hora del tren que em duria de Girona a Cervera :|



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”