Trobada Orxatera II i NOVES SAMARRETES...

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Us interessaria una samarreta especial acomiadament sèrie 1000 FMB?

Sí, i tant. A veure quan comences a penjar els dissenys...
34
97%
Apa, quina frikada. No m'interessen aquestes coses...
1
3%
 
Vots totals: 35
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/06/2007 23:47

Mmmm, quines ganes que tinc de tornar a beure'n!! Recordeu que també n'hi ha sense sucre :D



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 22/06/2007 0:16

Jo m'he perdut... ja estem a divendres dia 22 i encara no tinc clar ni a on ni a quina hora hem quedat. :?
Pot ser a Paral·lel L2 andana, a les 18:15?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/06/2007 0:31

wefer ha escrit:Jo m'he perdut... ja estem a divendres dia 22 i encara no tinc clar ni a on ni a quina hora hem quedat. :?
A les 18.30 hores a St. Antoni L2, vestíbul Mercat de St. Antoni. I mira que no hi vaig (tinc feina).

Ai, ai, ai, Sr. Administrador... :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 22/06/2007 8:54

Guigui ha escrit:
wefer ha escrit:Jo m'he perdut... ja estem a divendres dia 22 i encara no tinc clar ni a on ni a quina hora hem quedat. :?
A les 18.30 hores a St. Antoni L2, vestíbul Mercat de St. Antoni. I mira que no hi vaig (tinc feina).

Ai, ai, ai, Sr. Administrador... :)

Multisimas gràcies per l' aclaració, espereume !!



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 22/06/2007 10:49

Jo aquesta setmana vaig a treballar de tarda :( :( :( un altre cop sera!!!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 22/06/2007 15:41

wefer ha escrit:Jo m'he perdut... ja estem a divendres dia 22 i encara no tinc clar ni a on ni a quina hora hem quedat. :?
Pot ser a Paral·lel L2 andana, a les 18:15?
Mr. Guiri (Guigui, vull dir, sorry :D :D) ja t'ho ha dit bé. Quin cas que em feu que ni sabeu què dic...St. Antoni L2, vestíbul més aprop de Paral·lel, a les 18:30...ara bé, si vols ser a Paral·lel L2 a les 18:15, tu mateix, jo més o menys espero passar per allà a aquella hora si la renfe no me la juga...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 23/06/2007 0:18

Crec que la trobada es podria resumir en el fet que...

Alguns assistents a aquesta hem passat en un bus substitutori de RENFE ni més ni menys que per la Gran i majestuosa Avinguda Diagonal! :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 23/06/2007 9:11

UT596001 ha escrit:Crec que la trobada es podria resumir en el fet que...

Alguns assistents a aquesta hem passat en un bus substitutori de RENFE ni més ni menys que per la Gran i majestuosa Avinguda Diagonal! :D
Ui, quan s'enteri en Santfe!!!! xD xD xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 23/06/2007 10:35

I d'altres (jo) hem provat per primer cop els 9000, acribillant-los a fotos...:D N'hi ha molts a la L2, no? (ara posaré aquest comentari al fil dels 9000)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 23/06/2007 12:31

Fent un resum resumit, la trobada va consistir en:
  • Trobada a l'estació de Sant Antoni L2
  • Desplaçament a peu fins l'orxateria Sirvent
  • Consumició d'orxates, granissats i gelats
  • Desplaçament a peu fins a Paral·lel-Pl. Espanya
  • Recorregut amb el bus 65 des de Pl. Espanya fins al centre d'El Prat de Llobregat. La major part del recorregut es fa per la nova Gran Via.
  • Desplaçament a peu des del centre d'El Prat fins a l'estació de Renfe de la mateixa població
  • Observació de les obres de l'intercanviador d'El Prat del Llobregat, i zones del voltant.
  • Visita de la zona on hi havia descarrilat l'Euromed. Gràcies al fet que estava descarrilat just davant de l'edifici de l'Autofira (un centre comercial de cotxes usats de diverses plantes, que té les rampes d'accés als pisos al costat de les vies) vàrem poder tenir una magnífica panoràmica del descarrilament i dels treballs dels dos trens taller desplaçats fins la zona.
  • Anada des de l'Autofira fins a la parada del bus substitutori.
  • Viatge amb bus substitutori des d'El Prat a la Ronda de Dalt (donant una volta immensa) i per la Ronda fins a la Diagonal, per arribar a Numància i baixar fins a l'estació de Sants.
A partir d'aquí, el que quedava del grup es va disgregar, endinsant-se la meitat cap a les profunditats misterioses de Renfe, i l'altre cap als menys perillosos dominis de la L5 de Metro de Barcelona.
wefer l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 23/06/2007 12:33, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 23/06/2007 12:32

L'Eloi i jo vàrem optar per un taxi atès que no teniem la certesa de que l'autobús substitutori ens duria a Sants a temps per poder agafar l'ultim tren cap a Girona.

Per cert, vàreu poder fer fotos de l'EuroMed(io de la vía)?

Hmmmmm... vull més orxata……… :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 23/06/2007 13:04

I la foto de glup? (= "foto de grup bevent orxata")


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 23/06/2007 13:48

A veure si el Bernat la penja, a mi se'm van descarregar les piles... :'(



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 23/06/2007 14:03

awe ha escrit:Hmmmmm... vull més orxata……… :'( :'( :'(
:llengua :llengua :llengua :llengua xD xD xD xD xD xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 23/06/2007 14:10

No sé si alguno de vosotros/as pudo ver cómo iban los buses de líneas que van de Barcelona hacia Viladecans, Gavà, Castelldefels (Mohn), Sitges, Vilanova (Mon-bus) y el Aerobus, es decir, si iban más llenos por el descarrilamiento del Euromed



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 23/06/2007 16:16

awe ha escrit:L'Eloi i jo vàrem optar per un taxi atès que no teniem la certesa de que l'autobús substitutori ens duria a Sants a temps per poder agafar l'ultim tren cap a Girona.

Per cert, vàreu poder fer fotos de l'EuroMed(io de la vía)?

Hmmmmm... vull més orxata……… :'( :'( :'(
Ja l'havia penjat al fil d'incidències:

Foto

En tinc més però fa mandra tractar-les... :)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 23/06/2007 18:58

trainman ha escrit:No sé si alguno de vosotros/as pudo ver cómo iban los buses de líneas que van de Barcelona hacia Viladecans, Gavà, Castelldefels (Mohn), Sitges, Vilanova (Mon-bus) y el Aerobus, es decir, si iban más llenos por el descarrilamiento del Euromed
Mentre estàvem mitja hora esperant que es presentés algun autocar llogat per Renfe no vaig veure els autobusos PR gaire plens. Encara més, el 21 que té origen al costat mateix del punt de parada dels autocars de Renfe va marxar amb només dues persones.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 24/06/2007 0:22

entfe001 ha escrit:
trainman ha escrit:No sé si alguno de vosotros/as pudo ver cómo iban los buses de líneas que van de Barcelona hacia Viladecans, Gavà, Castelldefels (Mohn), Sitges, Vilanova (Mon-bus) y el Aerobus, es decir, si iban más llenos por el descarrilamiento del Euromed
Mentre estàvem mitja hora esperant que es presentés algun autocar llogat per Renfe no vaig veure els autobusos PR gaire plens. Encara més, el 21 que té origen al costat mateix del punt de parada dels autocars de Renfe va marxar amb només dues persones.
Els que vàrem anar fins el concessionari-mirador vàrem veure que els busos L80, L81, ..., L95 plens a rebentar.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 26/06/2007 4:35

trainman ha escrit:No sé si alguno de vosotros/as pudo ver cómo iban los buses de líneas que van de Barcelona hacia Viladecans, Gavà, Castelldefels (Mohn), Sitges, Vilanova (Mon-bus) y el Aerobus, es decir, si iban más llenos por el descarrilamiento del Euromed
Divendres anaven petats, jo vaig haver d'agafar-ne un divendres i un altre dissabte...
:roll:
Per cert:
Se'm va passar la trobada orxatera!
:'( :'(


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 26/06/2007 21:29

Disculpeu el retard però la foto de grup venia en un tren de renfe xD (molt suat l'acudit però bé...). Per cert, que el FTC ja té seu social i tot, com podeu veure a la foto! :)
Fitxers adjunts
P070622004.jpg
Foto grup
P070622004.jpg (265.69 KiB) Visualitzat 1834 cops



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”