Trobada Orxatera II i NOVES SAMARRETES...

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Us interessaria una samarreta especial acomiadament sèrie 1000 FMB?

Sí, i tant. A veure quan comences a penjar els dissenys...
34
97%
Apa, quina frikada. No m'interessen aquestes coses...
1
3%
 
Vots totals: 35
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Re: No assisteixo

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/06/2007 0:01

JaMiRo! ha escrit:Finalment no assisteixo.

Motiu: seré torrant-me a la Costa Brava... 8-)

:playa
Quina barra...jo faig una excepció en el meu viatge cap a la llunyana vila de Terrassa per poder assistir-hi i en canvi, d'altres, fomentant el turisme de platja, sabent que hi ha millors alternatives, com pendre orxata amb els col·legues frikis...però bé, tu t'ho perds... :llengua :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 9:59

Des d'un bon començament, s'ha parlat de pagar les samarretes abans de fer-les, per evitar el desgavell de l'any passat.

Recordem que, al desembre (gairebé mig any després d'haver-les fet) en Mortadel·lo es va trobar amb unes quantes samarretes excedents, i de la mida més incòmoda per vendre (XXL), producte de diverses equivocacions entre mides, malentesos, gent que es va tirar enrere, o que no va recollir-les mai, etc.

Finalment, vam acabar venent les últimes samarretes dins d'un 1000 (romàntic detall) el dia del primer comiat, entre algú que va venir nou aquell dia i l'hi vam acabar "encolomant", una extra que em vaig quedar jo per regalar-l'hi a un amic, etc. 5 o 6 mesos més tard, el Mortadel·lo va poder acabar amb aquell petit "malson" que, per acabar d'adobar-ho, li estava suposant 60 o 80 € de pèrdues, fins que les va poder vendre (tot i que, ves a saber, potser a l'eBay les podria vendre actualment com a vintage per 30 € cadascuna...)

Si adoptem l'estratègia completament oposada, no fer les samarretes fins que tothom estigui segur del que vol i ho pagui, ja os puc assegurar que no les tindrem fins al juliol... del 2008.

Terme mig que proposo:

1 - Trobar on fer-les amb una qualitat acceptable (si no tenim més propostes, això ens porta a ajornar aquest pas fins que en JaMiRo! tingui disponibilitat)

2 - Obtenir un pressupost, amb realisme, sabent que la tarifa que ens acabaran aplicant serà segurament la de "fins a 25 samarretes"

3 - Si, per exemple, ens surt un preu aproximat de 20 € per samarreta, fem llista de sol·licitants, unitats i mides, que es comprometin a pagar aquest preu aproximat, i el marge d' 1-2 € extra que pugui donar-se si després en comptes de 25 es fan 23 i surten més cares, etc.

4 - Qui s'encarregui d'encarregar-les (visca la redundància) dóna un número de compte, i l'ingressem allà els, per exemple, 20 €

5 - Un cop passat un termini prudencial (prèviament anunciat) s'encarreguen les samarretes per les quals s'ha fet l'ingrès, ni una més, ni una menys.

6 - S'obtenen les samarretes, quedem un dia per a repartir-les (i beure una orxata), pagar l'1-2 € extra que pugui resultar, etc. Evidentment, aquí haurem acabat amb el problema dels deutes, perquè algú que hagi pagat 20 € per una samarreta no voldrà deixar de recollir-la per no pagar-ne 1 o 2 € més. I, si així fos, al "productor" no li ha costat 20 o 22 € que ha de recuperar, sinó l'1-2 € "extra" respecte als 20 que havia avançat el pressumpte comprador.

7 - Si sobren calers, que serveixin perquè la seva samarreta li surti gratis al "productor", o vagin com a humil contribució pel manteniment dels servidor fotracatencs.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 21/06/2007 10:41

Completament d'acord



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 12:41

Potser convindria fer un fil separat per les samarretes... quan parlem de que surtin voluntaris per les diverses gestions, la gent acostuma a centrar-se en l'orxatada... ;)

Aquest vespre miro de fer-lo.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dijous 21/06/2007 12:45

Fran-Ikarus ha escrit:Des d'un bon començament, s'ha parlat de pagar les samarretes abans de fer-les, per evitar el desgavell de l'any passat.

Recordem que, al desembre (gairebé mig any després d'haver-les fet) en Mortadel·lo es va trobar amb unes quantes samarretes excedents, i de la mida més incòmoda per vendre (XXL), producte de diverses equivocacions entre mides, malentesos, gent que es va tirar enrere, o que no va recollir-les mai, etc.

Finalment, vam acabar venent les últimes samarretes dins d'un 1000 (romàntic detall) el dia del primer comiat, entre algú que va venir nou aquell dia i l'hi vam acabar "encolomant", una extra que em vaig quedar jo per regalar-l'hi a un amic, etc. 5 o 6 mesos més tard, el Mortadel·lo va poder acabar amb aquell petit "malson" que, per acabar d'adobar-ho, li estava suposant 60 o 80 € de pèrdues, fins que les va poder vendre (tot i que, ves a saber, potser a l'eBay les podria vendre actualment com a vintage per 30 € cadascuna...)

Si adoptem l'estratègia completament oposada, no fer les samarretes fins que tothom estigui segur del que vol i ho pagui, ja os puc assegurar que no les tindrem fins al juliol... del 2008.

Terme mig que proposo:

1 - Trobar on fer-les amb una qualitat acceptable (si no tenim més propostes, això ens porta a ajornar aquest pas fins que en JaMiRo! tingui disponibilitat)

2 - Obtenir un pressupost, amb realisme, sabent que la tarifa que ens acabaran aplicant serà segurament la de "fins a 25 samarretes"

3 - Si, per exemple, ens surt un preu aproximat de 20 € per samarreta, fem llista de sol·licitants, unitats i mides, que es comprometin a pagar aquest preu aproximat, i el marge d' 1-2 € extra que pugui donar-se si després en comptes de 25 es fan 23 i surten més cares, etc.

4 - Qui s'encarregui d'encarregar-les (visca la redundància) dóna un número de compte, i l'ingressem allà els, per exemple, 20 €

5 - Un cop passat un termini prudencial (prèviament anunciat) s'encarreguen les samarretes per les quals s'ha fet l'ingrès, ni una més, ni una menys.

6 - S'obtenen les samarretes, quedem un dia per a repartir-les (i beure una orxata), pagar l'1-2 € extra que pugui resultar, etc. Evidentment, aquí haurem acabat amb el problema dels deutes, perquè algú que hagi pagat 20 € per una samarreta no voldrà deixar de recollir-la per no pagar-ne 1 o 2 € més. I, si així fos, al "productor" no li ha costat 20 o 22 € que ha de recuperar, sinó l'1-2 € "extra" respecte als 20 que havia avançat el pressumpte comprador.

7 - Si sobren calers, que serveixin perquè la seva samarreta li surti gratis al "productor", o vagin com a humil contribució pel manteniment dels servidor fotracatencs.
Totalment d'acord. Ara només falta troba el productor.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 12:53

No ens enganyem pas, serà el JaMiRo!, però com en tota activitat comunitària, sempre és bo donar l'oportunitat de que surtin més col·laboradors, per si sóna la flauta ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 21/06/2007 13:11

la samarreta serà especial "1300 RIP"? :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 21/06/2007 13:58

Fran-Ikarus ha escrit:No ens enganyem pas, serà el JaMiRo!, però com en tota activitat comunitària, sempre és bo donar l'oportunitat de que surtin més col·laboradors, per si sóna la flauta ;)
Estaria bé que tots :D comencèssim a buscar llocs on es facin amb una qualitat digna. Jo ja porto un parell de llocs i la veritat és que deixen molt que desitjar... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 21/06/2007 13:59

aarongilp ha escrit:Quina barra...jo faig una excepció en el meu viatge cap a la llunyana vila de Terrassa per poder assistir-hi i en canvi, d'altres, fomentant el turisme de platja, sabent que hi ha millors alternatives, com pendre orxata amb els col·legues frikis...però bé, tu t'ho perds... :llengua :D
Prefereixo torrar-me a la Costa Brava amb la xicota que compartir una tarda amb una colla de freaks*... :) :D

*Com servidor


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 14:17

JaMiRo! ha escrit:Estaria bé que tots :D comencèssim a buscar llocs
No digui tots, digui tothom (amb minifaldilla o sense) :D

Potser fora bo que expliquéssiu, en Mortadel·lo i tu, quins trets del lloc que va utilitzar (ell) i has vist (tu) no us acaben pas de convèncer, per descartar ja de partida aquestes possiblitats (en el meu cas, suposant que el meu escàs temps disponible em permeti de trobar-ne alguna)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 14:18

Mortadel·lo ha escrit:la samarreta serà especial "1300 RIP"? :x
Es podria fer per davant i pel darrere...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 21/06/2007 15:22

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:Quina barra...jo faig una excepció en el meu viatge cap a la llunyana vila de Terrassa per poder assistir-hi i en canvi, d'altres, fomentant el turisme de platja, sabent que hi ha millors alternatives, com pendre orxata amb els col·legues frikis...però bé, tu t'ho perds... :llengua :D
Prefereixo torrar-me a la Costa Brava amb la xicota que compartir una tarda amb una colla de freaks*... :) :D

*Com servidor
:llengua Tu t'ho perds... :llengua


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 21/06/2007 17:26

El nen punki el podriem posar com a motorista... :)



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dijous 21/06/2007 22:09

Extracte de posts recents:
Fran-Ikarus ha escrit:No digui tots, digui tothom (amb minifaldilla o sense) :D
Fran-Ikarus ha escrit:Es podria fer per davant i pel darrere...
Hmmm… ¿Mande? :D :D :riure
aarongilp ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:Prefereixo torrar-me a la Costa Brava amb la xicota que compartir una tarda amb una colla de freaks*... :) :D
:llengua Tu t'ho perds... :llengua
Jo marxaré de la Costa Brava on resideixo precisament per anar a beure orxata amb la gent que té el mateix nivell de freakisme que jo. A veure si prens nota de l'exemple! ;)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 21/06/2007 22:10

Us haig de dir que malauradament demà no podreu contar amb mi ni amb l'usuari Pere. El motiu es la despedida del servei comercial de les UT 3600 de FGV.

De totes maneres, a les 19:00 establirem contacte telefònic amb alguns participans de la trobada.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/06/2007 22:12

A hores d'ara:

aarongilp
awe
entfe001
josep_serre
malba
metring
orique (no confirmat)
sigfrid440s
Trenscat
UT596001
wefer



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 21/06/2007 22:44

orique ha escrit:
entfe001 ha escrit:
Serie-1000-metro ha escrit:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
AAAAAAAAAAAA :riure
Imatge

Jo vull dues tamany XL amb manigue llargues i gorra am visera, pagat tot al moment de fer la comanda i si sobren "calés" per el promotor/@ i gràcies



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 23:43

A partir d'ara, per parlar de les samarretes, pasen ustedes y vean por aquí


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/06/2007 23:45

Millor, així no hauran confusions i anirà més clar. Recordeu que demà no hauran samarretes ;)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 23:46

Deixem clar de què es parla aquí, i què hi haurà demà :D

Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”